«Street food» ο νέος πρωταγωνιστής της εστίασης

Κατηγορία: Η Αγορά του Franchising
Δημοσιεύτηκε: 03 Ιανουαρίου 2017
«Street food» ο νέος πρωταγωνιστής της εστίασης

Ύστερα από την επιτυχημένη και εδραιωμένη παρουσία των καταστημάτων καφεστίασης, έρχεται το street food φέρνοντας μαζί του μια νέα τάση τόσο στην εικόνα όσο και στην ιδέα που είχαμε για το φαγητό μέχρι τώρα.

Σε σχετικό ρεπορτάζ που δημοσιεύεται στο τεύχος 62 του Franchise Success περιγράφεται αναλυτικά πώς η αγορά της εστίασης αναδιαμορφώνεται, επηρεάζοντας φυσικά και το franchising, δημιουργώντας πολλαπλές επενδυτικές ευκαιρίες στους franchisees. Ένα κοινό δεκτικό και προετοιμασμένο για νέες επιχειρηματικές προτάσεις και ιδέες, γεγονός που σίγουρα συμβάλλει στην επιτυχημένη υιοθέτηση τέτοιων δραστηριοτήτων.

Το street food δημιουργεί τις προϋποθέσεις  για μια δυναμική αναπτυξιακή πορεία δίνοντας μια νέα πνοή και κατεύθυνση στην αγορά, καθώς διευκολύνει τους καταναλωτές δίνοντάς τους λύσεις και επιλογές όχι μόνο οικονομικές, αλλά και ποιοτικές. Όπως χαρακτηριστικά επισημαίνεται στο αφιέρωμα «προσφέρει διαφοροποίηση σε όλα τα επίπεδα και πιάτα που γίνονται viral».

Ο δρόμος προς την επιτυχία εστιάζει στην προσφορά ενός value for money γεύματος. Σύμφωνα με έρευνες που πραγματοποίησε το Franchise Success προκύπτει ότι οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να πειραματιστούν και να δοκιμάσουν περισσότερες γεύσεις και να αποκτήσουν μια ιδιαίτερη και μοναδική εμπειρία, επιβραβεύοντας και προτιμώντας τέτοιες ενέργειες και concept.

«Το street food δημιουργεί μια νέα πραγματικότητα στην Ελληνική αγορά εστίασης. Παγκόσμιο φαινόμενο που ήρθε στην Ελλάδα με καθυστέρηση 2-3 ετών, αλλά αποτελεί την ατμομηχανή της επιχειρηματικότητας στην εστίαση συνολικά και ιδιαίτερα στο franchising», επισημαίνει ο κ. Ρουσόπουλος σε άρθρο του στο Franchise Success. Οι εποχές αλλάζουν και οι επιχειρήσεις προκειμένου να αυξήσουν όσο το δυνατόν περισσότερο τις πωλήσεις τους, θα πρέπει να συμβαδίζουν με τις τελευταίες τάσεις και συνήθειες των καταναλωτών δημιουργώντας τις κατάλληλες συνθήκες ώστε να καταφέρουν να τους δεσμεύσουν  κατά κάποιον τρόπο.

Επιπρόσθετα, το αφιέρωμα παρουσιάζει αναλυτικά τα σημαντικά σημεία-κλειδιά για τα δίκτυα franchise και τους τρόπους με τους οποίους μπορεί να επιτευχθεί μια επιτυχημένη στρατηγική ανάπτυξης μιας αλυσίδας. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τον κ. Ρουσόπουλο «το marketing έχει αλλάξει και στόχος πλέον είναι η έμμεση διαφήμιση, ενεργοποιώντας το κοινό στα κοινωνικά δίκτυα. Κοινοποιώντας τις γεύσεις που προτιμούν και την παρουσία τους στο χώρο, οι ίδιοι πελάτες αποτελούν το καλύτερο μέσο διαφήμισης για κάθε concept».

Ο κλάδος της εστίασης από τους βασικούς πρωταγωνιστές της οικονομίας, συνεχίζει να μας εκπλήσσει λόγω των πολλών διαφορετικών και νέων εγχειρημάτων που εμφανίζει στην αγορά. Ο ανταγωνισμός σε αυτόν τον κλάδο θα γίνεται ολοένα και εντονότερος και για αυτό τον λόγο οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται σε αυτόν θα πρέπει συνεχώς να εξελίσσονται, να προτείνουν και να αφουγκράζονται τις ανάγκες των πελατών τους για να πετύχουν ή και να διατηρήσουν την παρουσία τους στον χώρο και ταυτόχρονα την προτίμηση και την εμπιστοσύνη των καταναλωτών.