Η αλυσίδα Crepa Crepa έχοντας ως αφετηρία το νησί της Ρόδου ξέρει τι χρειαζονται οι τουριστικές περιοχές, γι’ αυτό και διαθέτει ευέλικτο concept με διαφορετικούς τύπους τύπους καταστημάτων. Ο Διευθύνων Σύμβουλος κ. Φώτης Χυτήρης μας εξηγεί τη στρατηγική ανάπτυξης του δικτύου.
Ενώ για το εξωτερικό η Crepa Crepa επιλέγει να επενδύσει σε μεγάλους χώρους με πολλά τραπέζια, στην Ελλάδα τα κυρίως καταστήματα είναι πιο μαζεμένα, ενώ στα νησιά οι χώροι είναι αισθητά πιο μικροί, για να εξυπηρετούν κατά βάση take away και delivery.
Η επιλογή σημείου θα πρέπει να γίνει μετά από ψύχραιμη σκέψη και έχοντας αντιληφθει πλήρως όλες τις νέες απαιτήσεις που προκύπτουν. Είναι απαραίτητο να έχεις επίγνωση του ότι κάθε τοποθεσία χρειάζεται την ανάλογη εκπαίδευση, logistics αλλά και ανανέωση της εικόνας των καταστημάτων προκειμένου να την υποδεχτεί η αγορά με ενθουσιασμό.
Η μακροχρόνια παρουσία μας σε νησιά μας έχει διδάξει πόσο απαραίτητη είναι η προσαρμογή των καταστημάτων στις περιοχές αυτές. Μικρότερο εσωτερικό και διευρυμένο ωράριο είναι πάντα οι κεντρικοί άξονες των αλλαγών μας, ενώ με τις νέες ολοκληρωμένες συνταγές μας στα πλαίσια του rebranding της εταιρειας μας παρέχουμε την ιδανική all day γευστική πρόταση για επισκέπτες έλληνες και ξένους.