Ο Όμιλος Εστίασης της Vivartia επεκτείνεται με έμφαση σε αγορές τουριστικού ενδιαφέροντος και στρατηγικές συνεργασίες

Κατηγορία: Η Αγορά του Franchising
Δημοσιεύτηκε: 14 Δεκεμβρίου 2017
Ο Όμιλος Εστίασης της Vivartia επεκτείνεται με έμφαση σε αγορές τουριστικού ενδιαφέροντος και στρατηγικές συνεργασίες

Ο Όμιλος Εστίασης της Vivartia επεκτείνεται με έμφαση σε αγορές τουριστικού ενδιαφέροντος και στρατηγικές συνεργασίες

Ο Όμιλος Εστίασης της Vivartia , ο μεγαλύτερος ελληνικός όμιλος εστίασης, συνεχίζει την υλοποίηση του στρατηγικού του πλάνου για συνεχή ανάπτυξη και ενδυνάμωση των σημάτων του, δίνοντας έμφαση σε αγορές τουριστικού ενδιαφέροντος, ενώ παράλληλα εστιάζει στη σύναψη στρατηγικών συνεργασιών εντός και εκτός Ελλάδας.

O Όμιλος προχώρησε κατά το 2017 στη δημιουργία και ανακαίνιση 59 καταστημάτων σε όλη τη χώρα, εκ των οποίων τα 48 βρίσκονται σε περιοχές με αυξημένη τουριστική κίνηση και σε αγορές άμεσα συνδεδεμένες με τον τουρισμό, όπως αεροδρόμια, εμπορικά κέντρα, πλοία και Σταθμούς Εξυπηρέτησης Αυτοκινήτων (Σ.Ε.Α.).

Σημαντική επιχειρησιακή προτεραιότητα για τον Όμιλο αποτελεί η δημιουργία στρατηγικών συνεργασιών και η υπεραξία που απορρέει από αυτές. Το 2017 ο Όμιλος Εστίασης προχώρησε στη διεύρυνση υφιστάμενων συνεργασιών (SSP) και παράλληλα στη σύναψη νέων με στρατηγικούς εταίρους (Fraport, AUTOGRILL) με εμπειρία και τεχνογνωσία σε παγκόσμιο επίπεδο, δημιουργώντας επιπλέον ευκαιρίες διείσδυσης σε ακόμα περισσότερες αγορές του εξωτερικού. Στο πλαίσιο αυτών των συνεργασιών, ο Όμιλος συμβάλλει στην αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό των αεροδρομίων με νέα δυναμικά και καινοτόμα concepts, όπως το Megusto, το Juice Box και τα Vintage Food Trucks. Ειδικότερα, στο αεροδρόμιο του Ηρακλείου, ο Όμιλος θα ενισχύσει την παρουσία του, με τα σήματα Goody’s Burger House και Megusto, καθώς και με τα νέα It’s all Greek και Street Food.

Οι στρατηγικές συνεργασίες συνεχίζονται και στα μεγάλα εμπορικά κέντρα όπως το Smart Park, στο οποίο ο Όμιλος έχει παρουσία με Flocafe Espresso Room και στο McArthur Glen, με εστιατόριο La Pasteria, ενώ στις αρχές του 2018 αναμένεται το άνοιγμα του νέου concept It’s all Greek.

Παράλληλα, ο Όμιλος συνεχίζει το στρατηγικό του σχεδιασμό για ενίσχυση της εξωστρέφειας έχοντας σήμερα παρουσία σε 11 χώρες. Στο πλαίσιο αυτό, το 2017 προχώρησε σε νέες συμφωνίες με στρατηγικούς συνεργάτες σε Μεγάλη Βρετανία, Κύπρο, Σαουδική Αραβία και Μάλτα, διευρύνοντας έτσι την ήδη σημαντική παρουσία του στον παγκόσμιο χάρτη με τα σήματα Goody’s Burger House και Flocafe Espresso Room.

Μάθε περισσότερα για αυτό το franchise

FLOCAFÉ ESPRESSO ROOM