
Στην περιοχής της Τούμπας, στη Θεσσαλονίκη, το πρώτο Mon Kooloor στη Βόρεια Ελλάδα λειτουργεί εδώ και ένα χρόνο. Το κοινό έχει αγαπήσει το κατάστημα και το επιλέγει για την ποιότητα των προϊόντων αλλά και την άριστη εξυπηρέτηση.
Περνώντας ο καιρός, ακόμα και εν μέσω πανδημίας, κερδίσει όλο και περισσότερο κοινό κρατώντας τους ημερήσιους τζίρους του σε σταθερά επίπεδα.
Ο Ιωάννης Ιατρού, franchisee του Mon Kooloor στη Θεσσαλονίκη, είναι ένας πολυπράγμων άνθρωπος. Προερχόμενος από το χώρο του αθλητισμού, όντας πτυχιούχος φυσικής αγωγής, τα τελευταία χρόνια ασχολείται με το λιανικό και γενικό εμπόριο. Ο χώρος της εστίασης ήταν ο επόμενος στόχος του. Κάπως έτσι, αποφάσισε να συνεργαστεί με την 1ο αλυσίδα κουλουριού στην Ελλάδα, ανοίγοντας το πρώτο κατάστημα Mon Kooloor στην Θεσσαλονίκη.
Γιατί επιλέξατε να συνεργαστείτε με το Mon Kooloor;
Αρχικά έκανα μια έρευνα αγοράς και επισκέφτηκα αρκετές εκθέσεις. Σε μια από αυτό γνώρισα το Mon Kooloor. Μίλησα με τον υπεύθυνο για το franchise και διέκρινα την σοβαρότητα των ανθρώπων της Mon Kooloor, τη βαθιά γνώση τους πάνω στο αντικείμενο. Δεν γνώριζα ότι οι ιδρυτές ανήκουν σε οικογένεια αρτοποιών και είναι η 3η γενιά. Κατάλαβα ότι μιλάμε για κάτι καινοτόμο, κάτι καινούργιο. Δεν σας κρύβω ότι συμβουλεύτηκα και τους ανθρώπους THE FRANCHISE CO . για να σιγουρευτώ ότι βαδίζω στο σωστό δρόμο. Με ενθουσίασε η ιδέα!
Ποια διαδικασία ακολουθήθηκε από τη μητρική εταιρεία για την προετοιμασία και την εκπαίδευσή σας, πριν την έναρξη του δικού σας καταστήματος; Μέσα σε πόσο χρονικό διάστημα το κατάστημα σας ήταν έτοιμο για λειτουργία;
Όταν ένα brand αλλάζει νομό, τότε οι διαδικασίες αλλάζουν. Ωστόσο υπήρξε καλή διάθεση, συνεργασία και αρκετή υπομονή και από τις 2 πλευρές ώστε να επιτύχουμε τον στόχο μας. Η εταιρεία ήταν εκεί σε κάθε βήμα. Από την κατασκευή του καταστήματος, τον εξοπλισμό και βέβαια την εκπαίδευση. Το πιο σημαντικό για μένα είναι η σωστή εκπαίδευση. Πριν το άνοιγμα του καταστήματος το προσωπικό πέρασε αρχική εκπαίδευση στην Αθήνα. Η εκπαίδευση συνεχίστηκε και στο κατάστημα εδώ στη Θεσσαλονίκη. Ο Στάθης και ο Θοδωρής μας βοήθησαν και ήταν συνεχώς δίπλα μας Από την ημέρα που υπογράψαμε όλη αυτή η διαδικασία μέχρι το άνοιγμα του καταστήματος διήρκησε περίπου 2,5 μήνες.
Πλέον το κατάστημα σας λειτουργεί εδώ και ένα χρόνο, θεωρείτε ότι έχετε αναπτύξει σχέση με το πελάτη; Και πως διαμορφώνεται ο τζίρος σας;
Ένα χρόνο τώρα βλέπουμε ότι το κατάστημα μας πλέον δεν έχει πελάτες. Έχει φίλους και μάλιστα πιστούς. Το προσωπικό τους αποκαλεί με το μικρό τους όνομα. Έχει μια ζεστή σχέση. Ένα χρόνο μετά μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι όσοι μας εμπιστεύτηκαν. Το κοινό γνωρίζει ότι στο κατάστημα μας δίνουμε σημασία στο πελάτη και δημιουργούμε σχέση μαζί του. Οι πωλητές μας, πλέον έχουν ήδη ετοιμάσει την παραγγελία γιατί γνωρίζουν το πελάτη. Αυτό δημιουργεί ενθουσιασμό. Όσον αφορά τους τζίρους είμαι πολύ ικανοποιημένος. Έχουμε καλούς τζίρους οι οποίοι σταθεροποιήθηκαν μετά τον 5 μήνα λειτουργίας.
Πώς θα περιγράφατε τη συνεργασία σας με το Mon Kooloor; Ποια υποστήριξη έχετε λάβει μέχρι στιγμής κατά τη διάρκεια λειτουργίας της επιχείρησής σας;
Η ομάδα της εταιρείας είναι στο πλευρό μας από την πρώτη στιγμή και σε κάθε βήμα. Με χρηστικά και απλά εγχειρίδια λειτουργίας που καταγράφουν και τυποποιούν όλες τις λειτουργίες. Έτσι μπορούμε να διασφαλίζουμε τη σωστή διαχείριση της επιχείρησης και του πελατολογίου. Έχουμε καθημερινή τηλεφωνική επαφή που μας δίνουν πληροφορίες για αλλαγές ή προσθήκες. Επικοινωνία που εφαρμόζεται σε όλη την εταιρεία ώστε να υπάρχει πλήρης ενημέρωση και ενιαία εικόνα. Εκπαιδευόμαστε καθημερινά.