
Με προίκα μισό αιώνα εμπειρίας και την παράδοση της οικογένειάς τους, οι ιδρυτές του Mon Kulur , τα αδέλφια Στάθης και ο Θοδωρής Καραδήμας, δημιούργησαν ένα concept με αντοχή στον χρόνο και την κρίση.
Ένα concept που μετατρέπεται στην αγαπημένη συνήθεια κάθε γειτονιάς. Η επιτυχία του αποδεικνύεται από γεγονός ότι από το 2019, που ξεκίνησε να αναπτύσσεται μέσω franchising, το δίκτυο Mon Kulur έχει αποκτήσει περισσότερα από είκοσι σημεία στην Αττική, τη Θεσσαλονίκη, την Άρτα και την Κρήτη.
Στα συστατικά της επιτυχίας του θα μπορούσε να υπολογίσει κανείς το δυνατό προϊοντικό μείγμα, τη χαμηλή και ελεγχόμενη επένδυση αλλά και την αφοσίωση, το πνεύμα συνεργασίας και την πλήρη υποστήριξη της μαμάς εταιρείας προς τους συνεργάτες – franchisees της. Γεγονός που έχει επισημανθεί επανειλημμένως στις συνεντεύξεις των franchisees του Mon Kulur στο Franchise Success.
Δέσποινα Φρυδάκη, Franchisee του Mon Kulur στα Χανιά Κρήτης
Μετά το άνοιγμα του νέου καταστήματος, η συνεχής υποστήριξη και καθοδήγηση από τη μητρική εταιρεία έκανε και κάνει τα πάντα εύκολα.
Η Δέσποινα Φρυδάκη μίλησε στο Franchise Success για την απόφαση της οικογένειάς της να συστήσει ένα εντελώς νέο και καινοτόμο concept στην τοπική κοινωνία των Χανιών, η οποία δεν άργησε να αγκαλιάσει το νέο αυτό εγχείρημα, αλλά και για την άψογη συνεργασία της με την ομάδα του Mon Kulur….
«Η συνεργασία μας με την Mon Kulur κύλησε πολύ αρμονικά. Ξεκίνησε από την πλήρη ενημέρωσή μας για το concept αλλά και για τον τρόπο λειτουργίας των καταστημάτων και συνεχίστηκε με την επιλογή του νέου σημείου, την εκπαίδευση του προσωπικού κ.λπ. Η ομάδα της Mon Kulur ήρθε στα Χανιά για να βρούμε την κατάλληλη τοποθεσία και έτσι προχωρήσαμε. Ακολούθησε η εκπαίδευση που αφορούσε την παρασκευή των αρτοσκευασμάτων, τις πωλήσεις, την παρασκευή του καφέ, κ.ά. Μετά το άνοιγμα του νέου καταστήματος, η συνεχής υποστήριξη και καθοδήγηση από τη μητρική εταιρεία έκανε και κάνει τα πάντα εύκολα. Λαμβάνουμε συνέχεια συμβουλές, υπάρχει τακτική επικοινωνίας και συχνές επισκέψεις από τους ανθρώπους της Mon Kulur. Σχεδόν κάθε εβδομάδα έχουμε μία επίσκεψη από τη μαμά εταιρεία. Με αυτόν τον τρόπο, το κατάστημά μας δεν μένει ποτέ χωρίς καθοδήγηση».
Μιχάλης Τσίπης, Franchisee του Mon Kulur στον Κορυδαλλό Αττικής
Από την πρώτη στιγμή οικοδομήθηκε ένα πνεύμα συνεργασίας κι εμπιστοσύνης μεταξύ μας, το οποίο μετουσιώθηκε στη σύναψη της σύμβασης franchise.
Ο Μιχάλης Τσίπης εργαζόταν ως υπάλληλος σε ασφαλιστική εταιρεία επί 22 συναπτά έτη. Η έδρα της εταιρείας του βρισκόταν κοντά στο κατάστημα Mon Kulur Ιλισίων και έτσι είχε την ευκαιρία να γνωρίσει το concept ως πελάτης και τελικά να αποφασίσει να επενδύσει σε αυτό. Η συνεχής και ολοκληρωμένη υποστήριξη των franchisors τον βοήθησε να ξεκινήσει ομαλά και χωρίς κανένα άγχος το νέο του επιχειρηματικό εγχείρημα…
«Ο συνολικός χρόνος που απαιτήθηκε για την αποπεράτωση και έναρξη του καταστήματος ήταν περίπου 3 μήνες. Σε αυτό το χρονικό διάστημα η στήριξη από τους franchisors ήταν καθοριστική, με επισκέψεις ανά τακτά χρονικά διαστήματα, ώστε να συζητήσουμε διεξοδικά οποιοδήποτε ζήτημα παρουσιαζόταν. Από την πρώτη στιγμή οικοδομήθηκε ένα πνεύμα συνεργασίας κι εμπιστοσύνης μεταξύ μας, το οποίο μετουσιώθηκε στη σύναψη της σύμβασης franchise. Στο σημείο αυτό δράττομαι της ευκαιρίας να επισημάνω την εργασιομανία, το όραμα και τον αυξημένο ζήλο που δείχνουν οι ιδρυτές της Mon Kulur , οι οποίοι από μικρά παιδιά εργάζονταν στον φούρνο του πατέρας τους», σημειώνει ο κ. Τσίπης.
Δημήτρη Σκλάβος, Franchisee του Mon Kulur στην Ομόνοια
Το θετικό του πράγματος είναι ότι οποιαδήποτε στιγμή οι franchisors είναι διαθέσιμοι για οποιαδήποτε απορία και βοήθεια.
Το κατάστημα του Δημήτρη Σκλάβου στην Ομόνοια, στο κέντρο της Αθήνας, ήταν ένα πρώτα καταστήματα franchise του δικτύου…
«Σημαντικό ρόλο στην απόφασή μας να επενδύσουμε στη Mon Kulur έπαιξε και η εμπειρία του αδερφού μου ως εργαζόμενος στην εταιρεία. Επιπλέον, η γνωριμία μου με τους franchisors ήταν καθοριστική και οι εξαιρετικά θετικές εντυπώσεις που αποκόμισα με έκαναν να σιγουρευτώ για αυτή την απόφαση. Προφανώς, υπήρξαν και θα υπάρξουν στιγμές πίεσης, όμως με υπομονή και συζήτηση όλα λύνονται. Στη δική μας περίπτωση, το θετικό του πράγματος είναι ότι οποιαδήποτε στιγμή οι franchisors είναι διαθέσιμοι για οποιαδήποτε απορία και βοήθεια».