Σε νέο δημοσίευμα της εφημερίδας Μακεδονία παρουσιάζεται το Brunch(s)in, ως ένα άλλο success story στη γαστρονομική σκηνή της Θεσσαλονίκης, με πρωταγωνιστή το αυγό! Μία ακόμα απόδειξη της επιτυχίας του Brunch(s)in, το οποίο αναπτύσσεται πλέον μέσω franchising, είναι ότι από την αρχή της λειτουργίας του έχει απασχολήσει τα μέσα της συμπρωτεύουσας.
Πιο συγκεκριμένα, το δημοσίευμα κάνει αναφορά στο ξεκίνημα του concept, το οποίο άντλησε έμπνευση από το Μόντρεαλ του Καναδά, όπου η κουλτούρα του brunch ευδοκιμεί εδώ και δύο δεκαετίες, δημιουργώντας έναν ξεχωριστό χώρο στη Θεσσαλονίκη, ο οποίος αποτελεί πλέον κορυφαίο γευστικό προορισμό για το κοινό της περιοχής. Χαρακτηριστικά αναφέρεται: «Το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας και το Brunchsin, στο νούμερο 26 της Παλαιών Πατρών Γερμανού, είναι ένας χώρος στη Θεσσαλονίκη, όπου το brunch τιμάται με κάθε δυνατό τρόπο».
Οι αναφορές στην εξειδίκευση στο brunch, καθώς και ο πρωταγωνιστής του μενού – το αυγό – σε όλες τις μορφές του, δεν λείπουν από το δημοσίευμα: «Από το μενού ξεχωρίζουν σίγουρα τα αβγά Benedict, σε τέσσερις διαφορετικές εκδοχές, το «Egglish Breakfast» με φασόλια, λουκάνικο ή μπέικον ή χοιρινή ωμοπλάτη, το «Eggsotic» επάνω σε χειροποίητο English muffin με γουακαμόλε, γραβιέρα Κρήτης σχοινόπρασο και καπνιστή πάπρικα και τα Eggsluts, τρία scrambled αυγά με καπνιστό κασέρι Μετσόβου, μπέικον, σχοινόπρασο, μαγιονέζα τρούφας και καραμελωμένα κρεμμύδια, επάνω σε χειροποίητο ψωμάκι English muffin», όπως αναφέρεται.
Διαβάζουμε, φυσικά και για τη ζεστή ατμόσφαιρα, την κορυφαία εξυπηρέτηση του πελάτη και τις value for money επιλογές που προσφέρει το menu, στοιχεία που έχουν διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην επιτυχία του concept και την αποδοχή του κόσμου.
Το άρθρο κλείνει με το εξής: «Με όλα τα παραπάνω η οικονομική πορεία του «Brunchsin» δεν μπορεί παρά να εξελίσσεται εξίσου καλά. Στόχος της οικογένειας είναι να δημιουργήσουν, μέσα στο 2024, το δικό τους δίκτυο franchise δίκτυο και να λειτουργήσουν “Brunchsin” και σε άλλα μέρη της Ελλάδας. Είμαστε σίγουροι, πως το εγχείρημα θα στεφθεί με επιτυχία και πως σύντομα, το μότο “Taste the Sin, Just Brunch(sin)”, θα ακουστεί κι αλλού!», μιλώντας για τη δυναμική είσοδο του concept στο franchising, υπογραμμίζοντας τις δυνατότητες για περαιτέρω επέκταση στον γαστρονομικό κόσμο.