Το Slim Bites φέρνει την επανάσταση στην ζαχαροπλαστική. Μέχρι σήμερα οι λάτρεις των γλυκών ήξεραν ότι η αγαπημένη τους συνήθεια ήταν και λίγο «αμαρτωλή» και για αυτό σε περιπτώσεις που ακολουθούσαν συγκεκριμένη διατροφή ή είχαν συγκεκριμένα θέματα υγείας (διαβήτης) θα έπρεπε ή να τα αποφεύγουν ή να τρώνε λιγότερα.
Οι συνταγές του βασίζονται κατά κύριο λόγο στην τέχνη της Γαλλικής ζαχαροπλαστικής, χωρίς να απουσιάζουν επιλεγμένες επιρροές από τον υπόλοιπο κόσμο.
Την απάντηση σε αυτό ήρθε να φέρει το Slim Bites, το πρώτο patisserie που ειδικεύεται στην παρασκευή γλυκών με χαμηλές θερμίδες, το οποίο κάνει χρήση στέβιας αντί για ζάχαρη, παρασκευάζοντας ολιγοθερμιδικά γλυκά με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη, κατάλληλα για όσους μέχρι πρότινος απέφευγαν τα γλυκά. Η χρήση της στέβιας είναι μια νέα ιδέα, βασισμένη στα πρότυπα μιας ισορροπημένης και υγιεινής διατροφής.
Η μοναδικότητα του Slim Bites έγκειται στο ότι δοκιμάζοντας κανείς τα γλυκά του, δυσκολεύεται να πιστέψει ότι έλαβε ελάχιστες θερμίδες, ή ότι δε θα ανέβει το σάκχαρο του, λόγω της εξαιρετικά πλούσιας γεύσης τους. Κάθε γλυκό παρουσιάζεται στα καταστήματα είναι θερμιδομετρημένο, ώστε ο καταναλωτής να γνωρίζει τι είναι κατάλληλο για τον ίδιο να αγοράσει.
Οι συνταγές του βασίζονται κατά κύριο λόγο στην τέχνη της Γαλλικής ζαχαροπλαστικής, χωρίς να απουσιάζουν επιλεγμένες επιρροές από τον υπόλοιπο κόσμο. Στις αρχές του Slim Bites περιλαμβάνονται η δέσμευση στη σωστή επιλογή και χρήση των πρώτων υλών, αλλά και ο σεβασμός στη διαδικασία παραγωγής των γλυκών, με αποτέλεσμα οι πελάτες του να απολαμβάνουν κάθε φορά την ίδια κορυφαία ποιότητα.
Να σημειωθεί ότι έχει δημιουργήσει και μια νέα σειρά γλυκισμάτων για αυτούς που δεν τους επιτρέπεται να εντάξουν στη δίαιτα τους τη γλουτένη, το αυγό και τη λακτόζη, αυξάνοντας ακόμη περαιτέρω τις πηγές εσόδων του.
Το δίκτυο καταστημάτων Slim Bites αριθμεί πέντε καταστήματα σε Βριλήσσια, Γλυφάδα, Κολωνάκι, Νέα Ερυθραία και Νέο Ψυχικό, έχοντας ξεκινήσει την παρουσία τους στην αγορά της Αθήνας από το 2013, μετρώντας πλέον μια δεκαετία στο χώρο, κάτι που αποδεικνύει και την προτίμηση του κοινού στις υπηρεσίες που προσφέρει.