Η Μon Kooloor, η 1η αλυσίδα κουλουριών στην Ελλάδα με εμπειρία στην αρτοποιία εδώ και μισό αιώνα, αποτελεί την πιο ολοκληρωμένη πρόταση franchise. Με την είσοδο του Mon Kooloor στο franchising το 2019, ξεκίνησε αμέσως η επέκταση του δικτύου και εκτός των ορίων του νομού Αττικής.
Ακόμα και κατά τη διάρκεια της πανδημίας, το δίκτυο Mon Kooloor συνέχισε την εντυπωσιακή του ανάπτυξη. Νέα καταστήματα προστέθηκαν στο ενεργητικό της εταιρείας καθώς το ενδιαφέρον των επενδυτών είναι ιδιαίτερα αυξημένο.
Σήμερα το δίκτυο Μon Kooloor, σε συνεργασία με την THE FRANCHISE CO., αριθμεί πάνω από 30 σημεία σε Αθήνα, Άρτα, Θεσσαλονίκη, Γιάννενα, Κοζάνη, Δράμα και Ρόδο. Νέα καταστήματα πρόκειται να προστεθούν στο δίκτυο καθώς το ενδιαφέρον των επενδυτών είναι ιδιαίτερα αυξημένο. Οι νέοι συνεργάτες γνωρίζουν πως με το Mon Kooloor αποκτούν μία επιχείρηση που είναι αποδοτική, διαχρονική και κερδοφόρα σε κάθε συνθήκη.
Γιατί οι συνεργάτες του Μon Kooloor νιώθουν ότι έχουν κάνει τη σωστή επιλογή;
Μία από τις αρχές των ανθρώπων του Mon Kooloor είναι να αντιμετωπίζουν κάθε νέο συνεργάτη ως μέλος μιας μεγάλης οικογένειας. Από την πρώτη «γνωριμία» με το concept αλλά και καθ’ όλη τη διάρκεια της συνεργασίας ο franchisee προχωρά πάντα με την υποστήριξη της εταιρείας, που εμπιστεύθηκε. Οι franchisees βλέπουν την επένδυσή τους να αποφέρει καρπούς και νιώθουν ότι η συνεργασία τους με το Mon Kooloor ήταν η καλύτερη επιλογή που πήραν.
Το Mon Kooloor αλυσίδα franchise αντέχει στον χρόνο και την κρίση
Γρήγορη διείσδυση στην εκάστοτε αγορά προσφέρει το προϊόν – πρωταγωνιστής στην αλυσίδα Mon Kooloor. Το κουλούρι έχει να επιδείξει μια πραγματικά εντυπωσιακή ανθεκτικότητα, αφού εδώ και αιώνες αποτελεί αγαπημένη συνήθεια.
Με ένα προϊόν τόσο αγαπητό και οικείο, τα καταστήματα της αλυσίδας franchise Mon Kooloor γίνονται πολύ γρήγορα η αγαπημένη συνήθεια κάθε γειτονιάς, ενώ μπορούν άμεσα να ενεργοποιήσουν και μια ακόμη ζώνη κερδοφορίας, που δεν είναι άλλη από το delivery.
Οι value for money ολοκληρωμένες προτάσεις του Mon Kooloor, που μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες του καταναλωτή από το πρωί μέχρι και αργά το απόγευμα, κρατούν πιστή την πελατεία των καταστημάτων ακόμα και σε περίοδο κρίσης.