Το Mailo’s γιόρτασε την Παγκόσμια Ημέρα Φιλίας με τον πιο μοναδικό τρόπο!

Κατηγορία: Τελευταία Nέα της Αγοράς
Δημοσιεύτηκε: 31 Ιουλίου 2023
Το Mailo’s γιόρτασε την Παγκόσμια Ημέρα Φιλίας με τον πιο μοναδικό τρόπο!

Την Κυριακή 30 Ιουλίου, το Mailo’s The Pasta Project, το αγαπημένο street pasta franchise που έχει κατακτήσει Ελλάδα και Κύπρο με τις μοναδικές γεύσεις του, γιόρτασε την Παγκόσμια Ημέρα της Φιλίας με μια πεντανόστιμη πρωτοβουλία!

Μια ημέρα αφιερωμένη στη φιλία!

Με την πάροδο του χρόνου, το Mailo’s The Pasta Project έχει εντυπωσιάσει το κοινό του με τις απολαυστικές γεύσεις του, ενώ μέσω των στοχευμένων ενεργειών μάρκετινγκ υψηλού επιπέδου έχει οικοδομήσει μια πιστή κοινότητα πελατών. Αυτή τη φορά, στο πνεύμα της Παγκόσμιας Ημέρας Φιλίας και προκειμένου να κάνει την ημέρα πραγματικά ξεχωριστή για τους λάτρεις των ζυμαρικών και τους φίλους τους, το Mailo’s The Pasta Project προσκάλεσε το κοινό να συμμετάσχει σε μια συναρπαστική δραστηριότητα στο Instagram. Οι οδηγίες ήταν απλές: ζητήθηκε από τους ακόλουθους του Mailo’s να δημοσιεύσουν ένα Instagram story με τους φίλους τους, χρησιμοποιώντας το hashtag #mailosfriendshipday, προκειμένου να κερδίσουν έναν κωδικό για να απολαύσουν την αγαπημένη τους μακαρονάδα εντελώς δωρεάν!

Mailo's_Friendship_Day

Το #mailosfriendshipday γίνεται… viral!

Η πρωτοβουλία προκάλεσε το έντονο ενδιαφέρον του κοινού, το οποίο μοιράστηκε πλήθος φωτογραφιών στα social media με παρέες και φίλους. Η viral επιτυχία της καμπάνιας ανέδειξε για ακόμη μια φορά τη δυναμική του Mailo’s και την ικανότητα του concept να εξελίσσεται μέσω της αξιοποίησης των εργαλείων του και της επαναπροσέγγισης του κοινού. Τέτοιου είδους πρωτοβουλίες αυξάνουν την αναγνωρισιμότητα του Mailo’s The Pasta Project, επιτυγχάνοντας παράλληλα την ενίσχυση του συναισθηματικού δεσμού μεταξύ του brand και των πελατών του.

Το Mailo’s The Pasta Project αξιοποιεί τη δυναμική του

Μέσα από τις συνεχείς δράσεις, τις πρωτοβουλίες και τις καινοτόμες ενέργειες μάρκετινγκ, το Mailo’s The Pasta Project συνεχίζει να αποεικνύει έμπρακτα τη δέσμευσή του να δημιουργεί μοναδικές εμπειρίες για τους πελάτες του. Αξιοποιώντας τη δυναμική του Instagram και με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Φιλίας, το Mailo’s απέδειξε πώς ένα brand επιτυγχάνει ουσιαστική επαφή με το κοινό του σε προσωπικό επίπεδο. Άλλωστε, τι καλύτερο για να γιορτάσεις την Παγκόσμια Ημέρα Φιλίας από ένα υπέροχο πιάτο με φρέσκα ζυμαρικά Mailo’s και τους καλύτερους φίλους σου;

Μάθε περισσότερα για αυτό το franchise

MAILO’S THE PASTA PROJECT