To Μailo’s έφτασε τις 18 συνεργασίες franchise σε Ελλάδα και Κύπρο

Κατηγορία: Τελευταία Nέα της Αγοράς
Δημοσιεύτηκε: 02 Νοεμβρίου 2021
To Μailo’s έφτασε τις 18 συνεργασίες franchise σε Ελλάδα και Κύπρο

Το Mailo’s The Pasta Project μας συστήθηκε το 2019 στο Κολωνάκι και σύντομα έγινε talk of the town για την αχνιστή fresh pasta και τις αυθεντικές, χειροποίητες, ιταλικές σάλτσες που προσφέρει.

Μέσα σε μόλις δύο χρόνια, ο πιο αγαπητός και παιχνιδιάρικος «σκύλος» επεκτάθηκε και άλλες περιοχές της Αττικής (Περιστέρι, Χαλάνδρι, Νέα Σμύρνη) αλλά και στην Κύπρο, στο Mall of Engomi. Και όσο περισσότερο αυξάνεται η δημοτικότητα του Mailo’s, τόσο περισσότερος κόσμος ανυπομονεί να ανοίξει στην περιοχή του, το επόμενο κατάστημα, γράφοντας το δικό του success story στην εστίαση! Τους επόμενους μήνες αναμένονται νέα franchise σε Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο Κρήτης, Γλυφάδα, Μαρούσι, Πειραιά αλλά και Mall of Cyprus, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική του Mailo’s και την καθιέρωσή του ως top προορισμό απόλαυσης και νοστιμιάς!

mailos cyprus franchise pasta

Σχεδιασμός του concept & ανάπτυξη μέσω franchising

Ο Ορέστης Ρουσόπουλος, Managing Partner της THE FRANCHISE CO., μας μίλησε για τα βήματα που ακολουθήθηκαν, πριν ακόμα δημιουργηθεί το πρώτο κατάστημα στο Κολωνάκι. Βήματα που αποτέλεσαν κομβικές κινήσεις για τη δημιουργία ενός επιτυχημένου δικτύου franchise, που καθιερώθηκε ως ηγέτης στην κατηγορία του! «Το Mailo’s το πιστέψαμε από την πρώτη στιγμή. Αναγνωρίσαμε πως αποτελεί μια φρέσκια street food πρόταση, μέσω της οποίας ένας δυνητικός franchisee που δεν έχει εμπειρία στον κλάδο, θα μπορούσε να βρει την υγιή επιχειρηματική δραστηριότητα που αναζητά», αναφέρει.

mailos the pasta project franchise peristeri prosopiko

Εξαρχής, σχεδιάστηκε το concept σε επίπεδο business model, αρχιτεκτονικής τιμών, δομής κερδοφορίας, εμπειρίας πελάτη, έτσι ώστε να απευθύνεται σε πολλαπλά κοινά, παρουσιάζοντας ταυτόχρονα, επαναληψιμότητα πελατών. «Στόχος μας, ήταν να δημιουργήσουμε ένα νέο success story, λαμβάνοντας υπόψη τις συνήθειες του καταναλωτή. Εστιάσαμε στο πώς θα εισάγουμε μια νέα κατηγορία καταστημάτων. Δηλαδή, με ποιον τρόπο θα αναγνωριστεί το Mailo’s, ως το πρώτο κατάστημα που προσφέρει φρέσκα ζυμαρικά στην ελληνική αγορά και πώς θα οικειοποιηθεί αυτή τη θέση στο μυαλό του καταναλωτή», τονίζει ο κ. Ρουσόπουλος.

mailos franchise chalandri fans

Η ολοκλήρωση των παραπάνω έγινε ουσιαστικά το εργαλείο για μια δυναμική στρατηγική ανάπτυξη σε επιλεγμένες αγορές, δημιουργώντας ένα ιδιαίτερα κερδοφόρο επιχειρηματικό μοντέλο για τους franchisees. «Το Mailo’s ανταποκρίνεται στις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή που κινείται, που θέλει να έχει την ελευθερία να απολαύσει φρέσκα ζυμαρικά στη βόλτα, στο αυτοκίνητο, στην πλατεία, στην έξοδο κ.λπ. Ήδη, από τον πρώτο χρόνο λειτουργίας του, το 2019, παρουσίαζε ισορροπία στις πωλήσεις ανά ώρα, με δυνατότητα διείσδυσης σε πολλαπλές ζώνες στη διάρκεια της ημέρας, μεγιστοποιώντας την παραγωγικότητα και την κερδοφορία του. Αυτή η επιτυχία, συνεχίστηκε και στο πρώτο franchise κατάστημα στο Περιστέρι αλλά και στα υπόλοιπα που ακολούθησαν», συμπληρώνει.

Μάθε περισσότερα για αυτό το franchise

MAILO’S THE PASTA PROJECT