Σε «hot spot» της Θεσσαλονίκης αναδεικνύει η Αthens Voice το Brunch(s)in στο νέο αφιέρωμά της με τα «16 καλύτερα στέκια της πόλης που δεν κοιμάται ποτέ».
«Πρόκειται για ένα από τα γνησιότερα concept brunch shops, μπορεί και σε όλη την Ελλάδα» αναφέρει χαρακτηριστικά το δημοσίευμα.
H Αthens Voice προτείνει στον κόσμο της Θεσσαλονίκης να επισκεφτεί το Brunch(s)in προκειμένου «να απολαύσει τον εκλεκτό καφέ, τις δροσιστικές μιμόζες, αλλά και τα κοκτέιλ που θα απογειώσουν την εμπειρία του brunch».
Αυτό που ξεχωρίζει το brunch shop από τα υπόλοιπα είναι η φιλοσοφία του, καθώς «σερβίρει χειροποίητες νοστιμιές και βασίζεται στην εξαιρετική πρώτη ύλη, στη φαντασία στην κουζίνα και στη φιλική εξυπηρέτηση».
Η ατμόσφαιρα του Brunch(s)in απογειώνει την εμπειρία, αφού συνδυάζει άρτια «την αισθητική ενός μοντέρνου σπιτιού, όπου θα δημιουργήσει κανείς γευστικές αναμνήσεις με φίλους αγαπημένους ή και κατά μόνας, αν το προτιμά».
Η δημοσίευση της Athens Voice προτείνει μια σειρά από δημοφιλή πιάτα στον πελάτη. Ένα από αυτά είναι τα πεντανόστιμα Dutch pancakes που δύσκολα θα βρει κανείς αλλού. Περιγράφει πως «πρόκειται για αφράτες, μαστιχωτές τηγανίτες φούρνου συνοδευόμενες από λευκή, bitter ή πραλίνα φουντουκιού που λατρεύουν μικροί και μεγάλοι».
Στην κατηγορία αυγά δεν «πρέπει να παραλείψει κανείς το New Εggsperience, που στην πραγματικότητα είναι μια τέλεια εκτελεσμένη ομελέτα τυλιγμένη σε φρεσκοψημένη κρέπα με μπεσαμέλ τυριών, σπανάκι και γραβιέρα».
Τέλος, στα must try της Αthen’s Voice συμπεριλαμβάνεται και η «βάφλα της ημέρας ή αλλιώς #WOTD: Waffle Of The Day με παναρισμένο κοτόπουλο, 2 αυγά ποσέ, σος hollandaise και σχοινόπρασο είναι ένα από τα πιάτα που θα σου μείνουν αξέχαστα».
To Brunch(s)in δημιουργεί νέες τάσεις στην εστίαση – Επιχειρηματική ευκαιρία για τον υποψήφιο franchisee
Το Brunch(s)in αποτελεί μια ελκυστική ευκαιρία για υποψήφιους franchisees, καθώς συγκεντρώνει όλα τα απαραίτητα χαρακτηριστικά που το ξεχωρίζουν στην κατηγορία του.
Το απλό, ευέλικτο και λειτουργικό επιχειρηματικό μοντέλο δίνει τη δυνατότητα ισορροπίας μεταξύ προσωπικής και επαγγελματικής ζωής στον franchisee και την ομάδα του καθώς το κατάστημα κλείνε στις 17.30 γεγονός που το καθιστά ιδανικό για family business.
Με έμφαση στην ταχύτητα εξυπηρέτησης και την αύξηση της παραγωγικότητας, εξασφαλίζει ταυτόχρονα χαμηλότερο food cost και καθώς δεν απαιτείται εξειδικευμένο προσωπικό δημιουργεί τις προϋποθέσεις για την επιτυχία του νέου καταστήματος.
Επιτυγχάνει πληρότητα 7 μέρες τη βδομάδα σε 3 ζώνες της ημέρας, απευθύνεται σε τουρίστες, εργαζόμενους και στην κίνηση στο κέντρο της πόλης, γεγονός που το διαφοροποιεί και του δίνει τα απαραίτητα εργαλεία για επίτευξη κερδοφορίας.
Τέλος, προσφέρει στον νέο συνεργάτη καθορισμένη στρατηγική και branding, προσαρμόζοντας τα διαθέσιμα εργαλεία για την ανάπτυξη, προβολή και προώθηση των μελλοντικών καταστημάτων.