
Τα McDonald’s ξαναγράφουν τη συνταγή του Big Mac και ετοιμάζονται να ανοίξουν 10.000 νέα εστιατόρια μέχρι το 2027 – δηλαδή ένα νέο εστιατόριο θα ανοίγει κάθε 4,5 ώρες. Η εταιρεία σχεδιάζει την περαιτέρω ανάπτυξή της καθώς, όπως ισχυρίζονται τα στελέχη της, υπάρχουν ευκαιρίες με το βλέμμα στραμμένο στις αναπτυσσόμενες αγορές (Κίνα, Ινδία, Ιαπωνία και Βραζιλία). Σε ανακοίνωσή της η εταιρεία δήλωσε ότι θέλει να έχει 50.000 τοποθεσίες παγκοσμίως μέχρι το 2027. Όπως αναφέρει το CNN Business, στις 30 Σεπτεμβρίου η McDonalds είχε συνολικά περίπου 41.000 καταστήματα και συνεπώς χρειάζεται άλλα 9.000 για να φτάσει το στόχο της. Η αύξηση αυτή θα είναι «η ταχύτερη περίοδος ανάπτυξης στην ιστορία της εταιρείας», λέει η McDonald’s σε ανακοίνωσή της.
Το CosMc’s είναι μια ιδέα μικρού σχήματος με όλο το DNA των McDonald’s, αλλά με τη δική του μοναδική προσωπικότητα.
Μαζί με τις γεωγραφικές αλλαγές, η εταιρεία εξετάζει επίσης πώς θα πρέπει να αλλάξει και η ίδια η ιδέα του τι είναι τα McDonald’s. Όπως είπε ο διευθύνων σύμβουλος της McDonald’s, Κ. Κεμπσίνσκι, «η εταιρεία μπορεί πλέον να (σκεφτεί) για μικρές μορφές, όπου δεν χρειάζονται απαραίτητα οι μεγάλες τραπεζαρίες που υπήρχαν στα παραδοσιακά μας εστιατόρια». Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, η McDonald’s δήλωσε ότι δοκιμάζει μια νέα ιδέα εστιατορίου με την ονομασία “CosMc’s”. «Το CosMc’s είναι μια ιδέα μικρού σχήματος με όλο το DNA των McDonald’s, αλλά με τη δική του μοναδική προσωπικότητα», είχε δηλώσει ο CEO της εταιρίας κατά τη διάρκεια μιας συζήτησης με αναλυτές τον περασμένο Ιούλιο.
Το νέο concept της Mc Donald’s
Όπως έχει ανακοινώσει η Mc Donald’s, πρόκειται για ένα concept με επίκεντρο τα ροφήματα, το οποίο έχει σχεδιαστεί για να εξυπηρετεί απογευματινούς πελάτες. Αυτό, λοιπόν, σημαίνει ότι δεν υπάρχουν Big Mac ή τηγανητές πατάτες στο μενού του CosMc. Αντίθετα, το εστιατόριο θα σερβίρει μια μεγάλη ποικιλία από ροφήματα και λιχουδιές «με τολμηρούς και απροσδόκητους γευστικούς συνδυασμούς, ζωηρά χρώματα και λειτουργικές ενισχύσεις». Ο κατάλογος με τα ποτά περιλαμβάνει δεκάδες νέα ροφήματα, συμπεριλαμβανομένων lattes, slushes και ποικιλιών τσαγιού, τα οποία δεν είναι διαθέσιμα στο κανονικό μενού McCafe. Την ίδια στιγμή, η ριζική μεταρρύθμιση των McDonald’s προχωρά με ταχείς ρυθμούς με την αλυσίδα να αλλάζει ακόμα και το διάσημο Big Mac, «πειράζοντας» τη συνταγή του. Έχουν γίνει, συγκεκριμένα, περισσότερες από 50 τροποποιήσεις στο burger, μεταξύ των οποίων πιο γενναιόδωρες μερίδες σάλτσας και πιο «δεμένο» ψωμί ώστε να διατηρείται περισσότερο η θερμότητα του ψημένου μπιφτεκιού όταν κάποιος παίρνει το Big Mac σε πακέτο.