Στρατηγικά προχωρά στην ανάπτυξη νέων προϊόντων το Overoll Croissanterie διεισδύοντας σε καινούρια αγορά, στο πλαίσιο της συνεχούς εξέλιξης του πρωτοποριακού concept που έχει εισαγάγει στην ελληνική αγορά.
Το Overoll Croissanterie, εκτός από την επέκταση και τη διεύρυνση του δικτύου του, κάνει άνοιγμα και σε νέα πελατολόγια, καλύπτοντας όλες τις ανάγκες κάθε εποχής, υλοποιώντας καινούρια projects με θεαματικά αποτελέσματα.
Με την εισαγωγή των Mini Rolls, ένα προϊόν που έχει στόχο να λειτουργήσει ως ambassador ο ίδιος ο πελάτης, αφού εκείνος μπαίνει στη θέση του να το προτείνει ως λύση σε καθημερινές ανάγκες και σε όλο πιο ευρεία καταναλωτική βάση, κάνει ένα ακόμη βήμα το Overoll Croissanterie στην καθιέρωση best seller γεύσεων με τη δική του μοναδική υπογραφή.
Τα μοναδικά Mini Rolls κλέβουν τις εντυπώσεις
Σε ό,τι αφορά τα Mini Rolls, πρόκειται για τις πιο μικρές εκδοχές των λαχταριστών γεύσεων croissant με Nutella, Φυστίκι, Αμύγδαλο και Καραμέλα. Ποια είναι η ιδιαιτερότητά τους; Συσκευάζονται σε ένα κουτί είτε με 12 είτε με 24 κομμάτια.
Μπορούν να αποτελέσουν είτε office pack λύση σε μια σύσκεψη στο γραφείο με τη λειτουργικότητα του πακέτου είτε να προσφερθούν σε πάρτι, σε σχολικές γιορτές, επισκέψεις, σε μια περίσταση που απαιτεί γευστικό και εύκολο κέρασμα σε κοινωνικές εκδηλώσεις.
Τα πεντανόστιμα Mini Rolls εντυπωσιάζουν με την ποιότητα, την πολλαπλή καταλληλότητά τους σε ένα ευρύ φάσμα περιπτώσεων, καθώς και τον τρόπο που συνδυάζονται γευστικά με τον premium καφέ από specialty χαρμάνι σε συνεργασία με την Taf.
Προσιτή premium γεύση ως «όχημα» ανάπτυξης και κερδοφορίας
Όλα τα καταστήματα Overoll Croissanterie διαθέτουν τα νέα signature προϊόντα και μέσω wolt και efood, κάτι που τα κάνει απολύτως προσιτά σε όλους είτε είναι στο γραφείο είτε στο σπίτι είτε στη βόλτα.
Η ευκολία στην παραγγελία, μαζί με όλα τα γευστικά χαρακτηριστικά των αυθεντικών croissant, φέρνει στο Overoll Croissanterie και τους frachisees του έξτρα πηγές κερδοφορίας και τις καθημερινές, ανεξαρτήτως εποχής, και άνοιγμα σε νέα πελατολόγια, χάρη στην ικανότητα του concept να εξελίσσεται, να λανσάρεται σε νέες κατηγορίες, καθώς και να προσαρμόζεται στις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτικού κοινού.