
Στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, στην οδό Τσιμισκή, άνοιξε την Παρσκευή 11 Δεκεμβρίου τις πόρτες του, το νέο κατάστημα της αλυσίδας Παραδοσιακό για να μοιραστεί με το φανατικό του κοινό, γεύσεις, στιγμές και χαμόγελα! Σε αυτήν την περίεργη συνθήκη που ζούμε, το Παραδοσιακό στέκεται δίπλα στον καταναλωτή ενισχύοντας τις δυνάμεις του, συνεχίζοντας να με χαμόγελο να μας καλημερίζει.
Το Παραδοσιακό οδηγεί συνεχώς τους καταναλωτές σε νέες εμπειρίες, παρασκευάζοντας διαρκώς προϊόντα διαφορετικά και υψηλής ποιότητας. Εμπλουτίζει σταθερά τον κατάλογό του και συμβαδίζει με τις διατροφικές συνήθειες του σύγχρονου καταναλωτή, επιτυγχάνοντας έτσι διαφοροποίηση απέναντι στα καταστήματα της υπόλοιπης αγοράς.
Συνδυασμός παράδοσης και σύγχρονων trends στο Παραδοσιακό
Το Παραδοσιακό βρίσκεται στην κορυφή των προτιμήσεων του κοινού, καθώς παντρεύει την παράδοση με τις σύγχρονες γεύσεις. Σε όλα τα καταστήματα του δικτύου, οι πελάτες βρίσκουν τις συνταγές της γιαγιάς, που όμως ακολουθούν τη σύγχρονη εποχή και τις νέες τάσεις της αγοράς. Η ομάδα του Παραδοσιακό προσαρμόζει τα προϊόντα ανάλογα με τις προτιμήσεις του κοινού, ώστε να παραμένει υψηλά στις προτιμήσεις του.
Συγχρόνως, στα καταστήματα Παραδοσιακό ο πελάτης βρίσκει ναι μεν ζεστά και κρύα σάντουιτς, λαχταριστή scrocchiarella, την κλασική τυρόπιτα, αλλά και πιο «πειραγμένες» παραλλαγές, όπως αυτή με το κατσικίσιο τυρί και την κόκκινη πιπεριά, ή με το κολοκύθι και το ανθότυρο που αποτελούν γευστικά… πυροτεχνήματα στον ουρανίσκο μας!
Επιχειρηματική επιτυχία με γεύση από παράδοση στο Παραδοσιακό
Με συνέπεια στις αξίες και στο όραμα της εταιρείας, το Παραδοσιακό αναπτύσσεται με σταθερότητα ως ένα από τα πιο επιτυχημένα και κερδοφόρα brands στον χώρο του ποιοτικού snack – καφέ – χυμών – μικρογευμάτων. Με 25 χρόνια εμπειρίας και παρουσίας στην ελληνική αγορά, το Παραδοσιακό έχει αναπτύξει μέχρι σήμερα 9 καταστήματα, 6 εκ των οποίων λειτουργούν με το σύστημα franchise.
O υποψήφιος συνεργάτης που θα επιλέξει την οικογένεια του Παραδοσιακό, επωφελείται από:
- Τη συνεχή εκπαίδευση καθ’ όλη τη διάρκεια της συνεργασίας.
- Το ισχυρό επιχειρηματικό on-line εργαλείο e-liza, που διευκολύνει όλες τις διαδικασίες και λειτουργίες της επιχείρησης.
- Την ολοκληρωμένη στρατηγική μάρκετινγκ.
- Τη δυναμική παρουσία στα social media με πάνω από 10.000 πιστούς ακόλουθους στα social media.
- Την Αποκλειστικότητα περιοχής.