
Αλεύρι, νερό, μαγιά και πολύ σουσάμι… Τέσσερα απλά υλικά αποδεικνύονται αρκετά για να δημιουργήσουν το πιο νόστιμο snack της ελληνικής παράδοσης, το κουλούρι , αλλά και success stories στον αγορά του franchising και τον κλάδο της εστίασης εν γένει.
Πραγματικά εντυπωσιακή είναι η ανθεκτικότητα που παρουσιάζει το κουλούρι, αφού εδώ και αιώνες αποτελεί αγαπημένη συνήθεια. Το κουλούρι είναι μια νόστιμη ιστορία με ρίζες στην εποχή της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας, οπότε εμφανίστηκε στη Θεσσαλονίκη και την Κωνσταντινούπολη. Μάλιστα, η λέξη κουλούρι προέρχεται από τη βυζαντινή λέξη «κολλίκιον», που καταγράφεται σε πολλά βυζαντινά κείμενα.
Από τις τάβλες των πλανόδιων κουλουράδων φτάνουμε σήμερα στις σύγχρονες αλυσίδες του κλάδου της εστίασης, που εισάγουν μία νέα κατηγορία καταστημάτων με πρωταγωνιστή το κουλούρι. Η κατηγορία αυτή κέρδισε γρήγορα τις προτιμήσεις των καταναλωτών, αλλά και των επιχειρηματιών, όπως αποδεικνύει ο εντυπωσιακός ρυθμός ανάπτυξης των καταστημάτων franchise των αλυσίδων Mon Kulur και Κουλουράδες.
Το κουλούρι πεδίο ανάπτυξης στο franchising
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας που πραγματοποίησε το Franchise Success Media Group , σε συνεργασία με τους εξειδικευμένους συμβούλους της THE FRANCHISE CO. για το 2019, εντυπωσιακή είναι η άνοδος των αλυσίδων με κουλούρι και καφέ , οι οποίες στήριξαν τον ρυθμό ανάπτυξης στον κλάδο της εστίασης , ειδικά όσον αφορά την ανάπτυξη μέσω franchising .
Αναλυτικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, εντυπωσιακή για άλλη μία χρονιά ήταν η ανοδική πορεία του κλάδου της Εστίασης, με τον ρυθμό ανάπτυξης του συνόλου των καταστημάτων (εταιρικά, franchise, shop in shop) να αγγίζει το 11%. Η αύξηση στην κατηγορία προήλθε κυρίως λόγω της εντυπωσιακής ανόδου της υποκατηγορίας «Café-Παγωτά-Χυμοί» με ποσοστό 14,6%, την οποία ακολουθεί η υποκατηγορία «Snack-Τake away» με ποσοστό 9,3%.
Ωστόσο, όσον αφορά τα καταστήματα franchise , τη σκυτάλη κρατά η υποκατηγορία «Snack-take away», με ποσοστό που φτάνει περίπου το 11% , γεγονός που οφείλεται στην τεράστια άνοδο των αλυσίδων με κουλούρι και καφέ , που προαναφέρθηκε.
Οι αλυσίδες franchise της αγοράς
Πριν από πέντε περίπου χρόνια ξεκίνησε η ανάπτυξη του δικτύου Κουλουράδες , διαγράφοντας μια επιτυχημένη πορεία στον χώρο του franchising . Το brand έχοντας αναπτύξει 120 καταστήματα έχει πλέον παρουσία σε όλες τις κεντρικές περιοχές.
Ανερχόμενη δύναμη στον χώρο είναι το Mon Kulur. Το concept ξεκίνησε την ανάπτυξη μέσω franchising το 2019 και ήδη έχει φτάσει τα δεκαεπτά καταστήματα franchise. Τους επόμενους μήνες μάλιστα πρόκειται να ανοίξουν τις πόρτες τους ακόμα πέντε νέα καταστήματα στα Χανιά, τον Πειραιά, τη Θεσσαλονίκη και την Οδό Πατησίων και Αιόλου στην Αθήνα, ενώ πολλές κεντρικές και δυναμικές περιοχές παραμένουν ακόμα διαθέσιμες για την ανάπτυξη του brand.
Η καινοτομία της αλυσίδας franchise Mon Kulur
Η μεγάλη καινοτομία του concept Mon Kulur, που εξελίσσει τις δυνατότητες αυτού του νέου τύπου καταστημάτων, είναι οι πολύ εύστοχες προσθήκες στο προϊοντικό του μείγμα . Η πιο εντυπωσιακή ποικιλία κουλουριών σε συνδυασμό με τον καφέ και τον φρεσκοστημένο χυμό , προσφέρουν λύσεις για όλες τις ώρες της ημέρας .
Με τρεις διαφορετκές ζώνες αιχμής, το πρωί, το μεσημέρι και το απόγευμα, η αλυσίδα franchise Mon Kulur επιτυγχάνει πολλαπλές επαφές σε πολλαπλά κοινα με υψηλή μέση απόδειξη , αυξάνοντας τελικά την κερδοφορία και τη ρευστότητα του franchisee .