Pet City: Ένα από τα πιο αγαπητά brands, με έντονη κοινωνική προσφορά

Κατηγορία: Τελευταία Nέα της Αγοράς
Δημοσιεύτηκε: 17 Ιουνίου 2021
Pet City: Ένα από τα πιο αγαπητά brands, με έντονη κοινωνική προσφορά

Στα THE FRANCHISE SUCCESS AWARDS 2021, η αλυσίδα Pet City απέσπασε χρυσό βραβείο στην κατηγορία Specialized Retail Stores Franchise. Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας μίλησε στο FRANCHISE SUCCESS για τους λόγους της βράβευσης, την επιτυχία του συστήματος franchise Pet City αλλά και τις αλλαγές που έφερε η πανδημία στην αγορά των εξειδικευμένων καταστημάτων.

«Το βραβείο αυτό αξίζει στο σύνολο των ανθρώπων που ανήκουν στη μεγάλη οικογένεια των Pet City και γι’ αυτό, το αφιερώνω σε αυτούς που καθημερινά πασχίζουν για να εξυπηρετούν τους χιλιάδες καταναλωτές και να καλύπτουν τις ανάγκες των ζώων συντροφιάς. Με αυτό το βραβείο αναγνωρίζεται η προσπάθειά μας, όλα αυτά τα χρόνια στον κλάδο. Δεν είναι λίγες οι φορές που όταν βρίσκομαι σε ένα από τα καταστήματά μας, έρχομαι σε επαφή με πελάτες που γνώριζα από την πρώτη μέρα λειτουργίας των Pet City. Και αυτό οφείλεται στον οικογενειακό χαρακτήρα των καταστημάτων. Είναι βαθιά υπόσχεσή μου ότι όσο και να μεγαλώνουμε ως αλυσίδα, θα διατηρούμε πάντα τον οικογενειακό χαρακτήρα που μας χαρακτηρίζει», επισημαίνει.

pet-city-alimos-franchise

Το δίκτυο franchise Pet City είναι ένα από τα πλέον αναγνωρίσιμα brands στον χώρο των pet shops, έχοντας στο επίκεντρο τον καταναλωτή. Ποιες είναι οι ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή και με ποιον τρόπο η αλυσίδα Pet City ανταποκρίνεται στις ανάγκες αυτές;

Οι ανθρώπινες ανάγκες αλλάζουν συνεχώς, γιατί μετεξελίσσονται οι κοινωνίες. Παλιότερα, η στάση μας απέναντι στα ζώα συντροφιάς ήταν πολύ διαφορετική από ότι σήμερα. Πλέον, ένα ζώο συντροφιάς αντιμετωπίζεται ως μέλος της οικογένειας, αναγνωρίζονται οι ανάγκες του όχι μόνο από τους καταναλωτές αλλά και από την ίδια την πολιτεία. Χρέος των Pet City αλλά κι εμένα προσωπικά ήταν να δημιουργήσουμε μια κουλτούρα απέναντι στα ζώα συντροφιάς, γιατί αντιληφθήκαμε ότι ο ρόλος μας απέναντι σε χιλιάδες καταναλωτές ήταν αυτός ακριβώς: σεβασμός απέναντι στα ζώα συντροφιάς και δυνατότητα μιας καλύτερης ποιότητας ζωής. Ο κόσμος για εμάς είναι ενιαίος και περιλαμβάνει τα ζώα συντροφιάς στην καρδιά του. Η λύση ήταν η εκπαίδευση των καταναλωτών και πιστεύουμε πως μετά από 35 περίπου χρόνια επιτυχημένης λειτουργίας, το έχουμε κατορθώσει.

pet-city-franchise-success-awards-specialized-retail-stores-franchise

Ποιες πρακτικές ακολουθεί το δίκτυο Pet City, ώστε να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό;

Στόχος της αλυσίδας Pet City ήταν να καλύπτουμε τις ανάγκες όλων των πελατών μας, δίνοντάς τους προϊόντα υψηλής ποιότητας, στην πιο ανταγωνιστική τιμή. Αυτό το κατορθώσαμε, επιτυγχάνοντας κεντρικές συμφωνίες για ολόκληρο το δίκτυο καταστημάτων μας και με μεγάλη ποσότητα παραγγελιών. Έτσι, μπορέσαμε να προσφέρουμε στους καταναλωτές μας πάνω από 16.000 προϊόντα ετοιμοπαράδοτα, στις καλύτερες τιμές της αγοράς. Το μεγάλο στοίχημα για εμάς ήταν να εκπαιδεύσουμε το ανθρώπινο δυναμικό μας και να προσφέρουμε τεχνογνωσία μέσα από την Aκαδημία Pet City. Θέλαμε ο καταναλωτής, με μία επίσκεψη στα Pet City να αντιλαμβάνεται ότι έχει έρθει στους ειδικούς και μπορεί να μας συμβουλεύεται για τους πιστούς μας φίλους.

Ποιες αλλαγές έφερε στην αγορά της λιανικής και ειδικότερα στην κατηγορία των εξειδικευμένων καταστημάτων, η πανδημία Covid -19;

Η πολιτεία από την πρώτη στιγμή της πανδημίας αντιλήφθηκε ότι τα pet shops έπρεπε να μείνουν ανοιχτά ως καταστήματα με είδη πρώτης ανάγκης, όπως και τα σούπερ μάρκετ της χώρας. Και αυτό, γιατί είμαστε από τις χώρες με το πιο υψηλό ποσοστό φιλοζωίας. Πάνω από 1.500.000 πολίτες έχουν στο σπίτι τους τουλάχιστον ένα κατοικίδιο, σύμφωνα με έρευνες. Το δικό μας χρέος ως αλυσίδα ήταν να αναλάβουμε την ευθύνη της οργάνωσης και της προστασίας των πολιτών που επισκέπτονταν τα καταστήματά μας κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Λάβαμε από την πρώτη στιγμή όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας με αυστηρούς όρους, εκπαιδεύσαμε το προσωπικό μας και με συνεχείς ελέγχους κατορθώσαμε να επισκέπτεται ο καταναλωτής ένα κατάστημα Pet City και να νιώθει πραγματικά ασφαλής. Γι’ αυτό, οι πελάτες μας συνέχιζαν να επισκέπτονται τα καταστήματα όπως και προ της πανδημίας. Μάλιστα, για τον ίδιο λόγο κάποιοι προτίμησαν εμάς για πρώτη φορά, επειδή κατορθώσαμε πολύ γρήγορα να προσαρμοστούμε στις απαιτήσεις της νέας εποχής για τη χώρα μας και τον κόσμο. Παράλληλα, είδαμε και μία νέα τάση. Oι καταναλωτές άρχισαν να επιλέγουν και το eshop μας, για να αποφεύγουν κάποιες μετακινήσεις.

pet-city-paiania-franchise-success-awards-2021

Η ανάπτυξη του e-commerce ποιες αλλαγές φέρνει στο επιχειρησιακό μοντέλο αλλά και την επιχειρηματική πρόταση; Τι πολιτική ακολουθεί το δίκτυο Pet City;

Τα Pet City έχουν τις πιο προηγμένες τεχνολογίες και τα πιο σύγχρονα συστήματα, προκειμένου να καλύπτουμε τις ολοένα αυξανόμενες ανάγκες των καταναλωτών μας. Ο καταναλωτής μπορεί και επισκέπτεται το www.petcity.gr, όπου απολαμβάνει μία ιδιαίτερα ευχάριστη εμπειρία και αισθάνεται πραγματικά ότι περιηγείται σε ένα κατάστημα. Προσπαθήσαμε να «πλησιάσουμε» το συναίσθημα που νιώθει ο καταναλωτής όταν βρίσκεται και στο κατάστημα. Αυτό που δεν μπορούμε να ανταγωνιστούμε, αλλά ούτε και θέλουμε, είναι η ανθρώπινη επαφή όσο και να αναπτυχθεί το ηλεκτρονικό εμπόριο. Εμείς, με τον κάθε πελάτη διατηρούμε ανθρώπινη σχέση και ισχυρούς δεσμούς και αυτή τη σχέση δεν μπορούμε να την παραλληλίσουμε με μία ηλεκτρονική πράξη, πίσω από μία οθόνη υπολογιστή. Τις περισσότερες φορές, γνωρίζουμε και τα κατοικίδια των πελατών μας γιατί μας επισκέπτονται μαζί με αυτά.

pet-city-esoteriko-franchise2

Σήμερα, η Pet City διαθέτει ένα ισχυρό δίκτυο 80 καταστημάτων. Ποιοι θεωρείτε ότι είναι λόγοι που καθιστούν την πρόταση franchise Pet City ιδιαίτερα ελκυστική και αποδοτική;

Είναι πολλά στοιχεία στα οποία θα μπορούσα να αναφερθώ, αλλά θα μείνω στα πιο σημαντικά. Ξεκινώ από τη μεγάλη εμπειρία 35 χρόνων περίπου που μας έμαθε να καλύπτουμε πλήρως τις ανάγκες των καταναλωτών μας. Το επόμενο σημαντικό είναι η εξειδίκευση. Εμείς, δεν έχουμε να κάνουμε με άψυχα αντικείμενα ως κλάδος και ποτέ δεν ξεχνάμε ότι ο πραγματικός τελικός καταναλωτής είναι το κατοικίδιο, το οποίο μας έχει ανάγκη, για να του προσφέρουμε την ποιότητα ζωής που του αξίζει. Το τρίτο πιο σημαντικό είναι η κοινωνική προσφορά των Pet City για τα αδέσποτα της χώρας. Η έντονη Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη που διέπει τη δράση μας, έχει συνδέσει το Brand Pet City με μία εταιρεία που ενδιαφέρεται για την κοινωνία και ζει στην καρδιά της. Γι’ αυτό και βρισκόμαστε ανάμεσα στα αγαπημένα brands των καταναλωτών. Τέλος, αυτό που εξασφαλίζει την επιτυχία είναι ότι εξασφαλίζουμε για λογαριασμό των πελατών μας τις πιο ανταγωνιστικές συμφωνίες, λόγω του μεγάλου όγκου καταστημάτων και παραγγελιών μας.

Τι είδους υποστήριξη παρέχετε στους συνεργάτες σας, ώστε να νιώθουν ασφάλεια και σιγουριά;

Υπάρχει ειδικό team που έχει αναλάβει την ανάπτυξη του δικτύου Franchise με συνεχή εκπαίδευση και κατάρτιση των Συνεργατών. Ο Franchisee ξεκινάει από μία εμπειρία σε ένα από τα καταστήματα Pet City, για να έχει πλήρη εικόνα για τον τρόπο λειτουργίας και ανάπτυξης. Πριν παραδοθεί το κλειδί του καταστήματος σε έναν Συνεργάτη, έχει παρακολουθήσει όλα τα πόστα ενός καταστήματος, για να μπορεί να διαχειριστεί την επιχείρησή του με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο. Για τη διαμόρφωση δε του καταστήματος, φεύγει από την Αττική κάθε φορά το πιο εξειδικευμένο κλιμάκιο και όπου και να ανοίγει το κατάστημα σε όλη την Ελλάδα, βρισκόμαστε μαζί με τον νέο Συνεργάτη για να έχουμε άριστο αποτέλεσμα. Έτσι, κατορθώνουμε να προσφέρουμε υψηλές υπηρεσίες και να εξασφαλίζουμε την ομοιόμορφη προσαρμογή της εταιρικής μας ταυτότητας.