Η 14η Φεβρουαρίου ή, κοινώς, η Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, φέρνει συχνά στο προσκήνιο τις ιδιαίτερες προσεγγίσεις όσον αφορά τη στρατηγική μάρκετινγκ των εταιρειών. Τη φετινή χρονιά, παρουσιάζουμε πέντε δίκτυα που δραστηριοποιούνται στον κλάδο της εστίασης και μας εντυπωσίασαν με τη δυναμική στρατηγική marketing, ενεργοποιώντας το κοινό την πιο ρομαντική ημέρα του χρόνου.
Mailo’s The Pasta Project: Ενεργοποιεί το κοινό με το νέο Valentine’s Pasta
Καθώς η γιορτή των ερωτευμένων, ολοένα και πλησιάζει, δεν γίνεται τα καταστήματα Mailo’s – The Pasta Project να μην γιορτάσουν με το πιστό κοινό των pasta lovers. Για την γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου, το Mailo’s – The Pasta Project προτείνει μια limided pasta, για να τη μοιραστείς, ή και όχι! Ερωτευμένοι και μη, δεσμευμένοι ή ελεύθεροι, μπορούν να απολαύσουν τα νέα, Limited edition Valentine’s Pasta με φρέσκα ζυμαρικά, κατακόκκινη σάλτσα ντομάτας, και λαχταριστά κεφτεδάκια σε όλα τα καταστήματα Mailo’s The Pasta Project!
Το Overoll ντύνεται στα… κατακκόκινα ένεκεν της ημέρας!
Τα λαχταριστά, χειροποίητα croissants του Overoll δεν θα μπορούσαν να λείπουν σε μια τόσο ιδιαίτερη ημέρα του χρόνου. Η μοντέρνα croissanterie ενεργοποιεί το κοινό της μέσω των social media, παρουσιάζοντας το νέο, κατακόκκινο, Valentine’s special croissant με γέμιση μαρμελάδα βατόμουρο-λίτσι, άρωμα τριαντάφυλλο και κρέμα λευκής σοκολάτας, που υπόσχεται να καταπλήξει.
Ο Γρηγόρης γιορτάζει την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου και μας συστήνει το Love Donut
Το Love Donut, με γέμιση φράουλα, είναι «ντυμένο» στα ροζ. Με χρωματιστές τρούφες σε σχήμα καρδιάς και ροζ επικάλυψη, προκαλεί το κοινό να απολαύσει την ξεχωριστή γεύση του. Στο σπίτι, στο γραφείο, ή on the go, με το αγαπημένο μας πρόσωπο ή μόνοι, το Love Donut υπόσχεται να κρατήσει συντροφιά ακόμη και στους πιο μοναχικούς! Το νέο προϊόν θα είναι διαθέσιμο όλη την εβδομάδα του Αγίου Βαλεντίνου στα καταστήματα Γρηγόρης και online στο www.gregorys.gr ή στην εφαρμογή Gregory’s e-order App.
Love is in the air… και μυρίζει σαν το κέικ σε σχήμα καρδιάς από το Mon Kooloor
Για ακόμη μια χρονιά, το Mon Kooloor καταφεύγει σε δημιουργικούς τρόπους για να κινητοποιήσει το κοινό του την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, εμπλουτίζοντας περαιτέρω το προϊοντικό του μείγμα. Φέτος, το νέο προϊόν-κέικ σε σχήμα καρδιάς, αποτελεί την τέλεια πρόταση για να μοιραστείς, να δωρίσεις, ή να σου κρατήσει παρέα αυτή την ιδιαίτερη ημέρα του χρόνου.
Ο έρωτας περνάει από το στομάχι στο Jerry’s The Sweet Food Truck
Άγιος Βαλεντίνος και σοκολάτα πάνε πάντα μαζί. Έτσι και φέτος το Jerry’s The Sweet Foodtruck προσφέρει την τέλεια σύνθεση προϊόντων «Valentine’s Box», διαθέσιμο για περιορισμένο χρονικό διάστημα. Σε συνεργασία με την Kit Kat, το Jerry’s διοργανώνει παράλληλα μεγάλο διαγωνισμό στο πλαίσιο της ημέρας, ενεργοποιώντας ακόμη περισσότερο το κοινό του στα social media.