Η αλυσίδα Γρηγόρης, από τους πρωτοπόρους υιοθέτησης του franchising ως εργαλείο ανάπτυξης, εξελίσσεται, επενδύοντας σε υποδομές, οργάνωση, branding, τεχνολογία, συστήματα/διαδικασίες, ανθρώπινο δυναμικό, θέτοντας παράλληλα, νέα πρότυπα στον χώρο. Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω στοιχεία, κατέκτησε το βραβείο “Stelios Stavridis” Award for Excellence in Franchising στα THE FRANCHISE SUCCESS AWARDS 2021.
Στην επιτυχημένη πορεία των 50 χρόνων του, ο Γρηγόρης διαθέτει πάνω από 360 καταστήματα σε Ελλάδα, Κύπρο, Γερμανία και Ρουμανία, συνεχίζοντας την περαιτέρω ανάπτυξη δημιουργώντας μοναδικές ευκαιρίες σε υφιστάμενους και υποψήφιους franchisees.
Όλα αυτά τα χρόνια, ο Γρηγόρης έχει αποκτήσει τεχνογνωσία στο franchising και γνωρίζει καλά τα βήματα της επιτυχίας. Το πρώτο βήμα είναι σίγουρα, η σωστή καθοδήγηση κι εκπαίδευση του κάθε συνεργάτη, έτσι ώστε να αναπτύξει την επιχείρησή του. Η εξειδικευμένη ομάδα του Γρηγόρη βρίσκεται δίπλα στους franchisees, ξεκινώντας να τους υποστηρίζει πριν ακόμα ανοίξουν το κατάστημά τους. Πρόκειται, λοιπόν, για μία πολύ καλή πρακτική, η οποία φέρνει τα επιθυμητά αποτελέσματα ανάπτυξης.
Ένα άλλο πολύ σημαντικό στοιχείο που βελτιώνει την αγοραστική εμπειρία είναι η προϊοντική γκάμα. Μία μεγάλη ποικιλία προϊόντων, που καλύπτει όλες τις ανάγκες των πελατών, προσφέρει στο κατάστημα αυξημένη ημερήσια μέση απόδειξη και κερδοφορία.
Επιπλέον, επειδή είναι πολύ σημαντικό οι προϊοντικές προτάσεις να ανανεώνονται διαρκώς, ο Γρηγόρης έχει επενδύσει σε ένα πολύ δυναμικό τμήμα R&D, το οποίο μελετά όλες τις διατροφικές τάσεις. Στη συνέχεια, δοκιμάζει και προτείνει συνεχώς, νέα προϊόντα τα οποία ικανοποιούν τόσο τους λάτρεις των παραδοσιακών συνταγών, όσο και εκείνους που αναζητούν πρωτότυπες γεύσεις αλλά και εκείνους που ακολουθούν ειδική διατροφή, όπως vegan, lacto free κ.ά.
Τέλος, ο Γρηγόρης διαθέτει ένα πολύ δυνατό brand το οποίο απολαμβάνει τεράστια αναγνωρισιμότητα. Πάνω από 250.000 πελάτες επισκέπτονται καθημερινά τα καταστήματά του, για να απολαύσουν τα εκλεκτά χαρμάνια καφέ, τις χειροποίητες φρεσκοψημένες πίτες, τις δροσερές σαλάτες, τα φρεσκοφτιαγμένα σάντουιτς, καθώς και τα πεντανόστιμα γλυκίσματα που διαθέτει. Με συνεχή επένδυση στο marketing, με πλούσιο προωθητικό υλικό και με εξατομικευμένες ενέργειες προβολής και προώθησης το κάθε νέο κατάστημα Γρηγόρης προσελκύει αμέσως το καταναλωτικό κοινό.
Επίσης, πολύ σημαντικό είναι και το γεγονός ότι ο Γρηγόρης διαθέτει όλα του τα προϊόντα σε όλα τα κανάλια (delivery, take away, sit in, κάλυψη εκδηλώσεων) και προσφέρει μία ενιαία Omnichannel εμπειρία στους πελάτες των καταστημάτων του. Εδώ και πολλά χρόνια, έχει εστιάσει στον ψηφιακό μετασχηματισμό και κατάφερε να είναι η πρώτη εταιρεία στην καφεστίαση που απέκτησε τη δική της εφαρμογή για Online παραγγελίες.
Όλες οι παραπάνω πρακτικές του Γρηγόρη, δημιουργούν τις προϋποθέσεις για μία ασφαλή επένδυση σε όσους θέλουν να αποκτήσουν τη δική τους επιχείρηση.