Το Spoon, το all day Mediterranean Spot που έγινε γνωστό για τις πλούσιες σε ποσότητα και νόστιμες σε γεύση προτάσεις του, ανανεώνεται, δίνοντας έμφαση στις υπηρεσίες take away και delivery. O νέος, πιο ευέλικτος τύπος καταστήματος ενδείκνυται για μικρότερα ακίνητα σε αστικά κέντρα, φοιτητουπόλεις και νησιά, μειώνοντας τα λειτουργικά κόστη για τους συνεργάτες – franchisees.
Για τον νέο τύπο καταστήματος μίλησε στο FRANCHISE SUCCESS ο Δημήτρης Ηλίας, Ιδρυτής του Spoon. «Χτυπώντας στον παλμό της εποχής, αποφασίσαμε να σχεδιάσουμε πιο μικρά καταστήματα, με μεγαλύτερες βιτρίνες, ώστε να δώσουμε περισσότερη ώθηση στο take away και το delivery. Δουλεύουμε στις βασικές προϊοντικές μας ομάδες και από εκεί και πέρα δημιουργούμε νέα πιάτα με άξονες το γλυκό και το αλμυρό. Έχουμε εισάγει μία πιο healthy διάσταση με επιλογές όπως rice bowls με κινόα αλλά και πιο «dirty», όπως πατάτες τηγανιτές σε διάφορους συνδυασμούς (cheddar bacon, fried chicken). Και ας μην ξεχνάμε και το δυνατό μας σημείο, τις βάφλες, τις οποίες ο πελάτης μπορεί να βρει σε αμέτρητες παραλλαγές. Στόχος μας είναι να καλύψουμε όλες τις διατροφικές ανάγκες και συνήθειες».
Το Spoon, ήδη από το 2012, όταν πρωτοσυστήθηκε στο κοινό της Θεσσαλονίκης, κέρδισε την καρδιά του φοιτητόκοσμου, συνεχίζοντας μέχρι σήμερα να εξελίσσεται, ξεπερνώντας τα ελλαδικά σύνορα. Το 2020, το Spoon «ταξίδεψε» στην Κύπρο μέσω συνεργασίας franchise, ώστε να μοιράσει και εκεί ατέλειωτες στιγμές απόλαυσης!
Αξίζει να σημειωθεί πως με τον νέο τύπο καταστήματος, η ομάδα του Spoon έχει ως στόχο να προσελκύσει κοινά μεγαλύτερης ηλικίας που επιθυμούν να απολαύσουν τις θρυλικές του δημιουργίες στο σπίτι ή το γραφείο. «Για αυτό τον λόγο, έχουμε εστιάσει ιδιαίτερα στο packaging, ώστε να είναι λειτουργικό και να εξυπηρετεί τους σκοπούς μας», συμπληρώνει ο κ. Ηλίας.
Μάθε περισσότερα για την πρόταση franchise του Spoon, εδώ.