Το Mon Kooloor, η πρώτη αλυσίδα κουλουριών στην Ελλάδα, συνεχίζει να επεκτείνεται πανελλαδικά, με «ολόφρεσκα» καταστήματα, μέσω συνεργασιών franchise, σε Θεσσαλονίκη και Σέρρες. Τα νέα σημεία δημιουργήθηκαν με τη συμβολή της THE FRANCHISE CO. και φέρουν τη νέα εταιρική ταυτότητα που πραγματικά εντυπωσιάζει!
Για τη νέα εταιρική ταυτότητα αλλά και τις πρώτες εντυπώσεις, μας μίλησε ο Γιάννης Γκίνης, franchisee του Mon Kooloor, στη Θεσσαλονίκη. «Ανοίξαμε χθες στην οδό 25ης Μαρτίου και από σήμερα το πρωί, έως το μεσημέρι έχουμε ήδη χρησιμοποιήσει 45 κιλά αλεύρι και συνεχίζουμε! Όλοι έχουν ξετρελαθεί με το νέο format αλλά και με τα λαχταριστά προϊόντα μας. Με το που μπαίνει μέσα ο πελάτης αντικρίζει την πλούσια βιτρίνα μας. Το κατάστημα έχει στηθεί με τέτοιον τρόπο ώστε να βοηθά τις πωλήσεις. Το προσωπικό αμέσως «αγκαλιάζει» τον πελάτη και θα λέγαμε πως πραγματοποιείται μπροστά του ένα σόου, στο οποίο φωτίζεται η διαδικασία της παραγωγής. Ο αρτοποιός ξεφουρνίζει και οι πωλήτριες προσφέρουν τα ολόφρεσκα προϊόντα του Mon Kooloor, μαζί με τον καφέ της επιλογής τους. Γνωρίζουμε τους πελάτες με το μικρό τους όνομα και το εκτιμούν».
Έξω από το κατάστημα του κ. Γκίνη, εδώ και δύο ημέρες σχηματίζονται ουρές! «Το 97% των ατόμων που μας επισκέπτονται είναι περαστικοί. Από τη γειτονιά, τα σχολεία, τις δημόσιες υπηρεσίες, το πυροσβεστικό σώμα. Όλες τις ώρες της ημέρας, το Mon Kooloor γεμίζει διαρκώς. Θεωρώ πως μέσα σε 12-14 μήνες θα έχει γίνει απόσβεση της επένδυσης», τονίζει.
Ο κ. Γκίνης αναφέρθηκε και στην υποστήριξη που λαμβάνει από την εταιρεία. «Η ομάδα του Mon Kooloor είναι φανταστική. Σε ό,τι χρειαστούμε είναι εκεί. Το προσωπικό μου εκπαιδεύτηκε αρχικά, σε υφιστάμενα καταστήματα της αλυσίδας, με υψηλή επισκεψιμότητα. Τώρα, συνεχίζεται η εκπαίδευση και στο δικό μας κατάστημα. Πρακτικά, είχαν ήδη «δέσει» σαν ομάδα, πριν ανοίξει η νέα επιχείρηση», μας εξηγεί, γεγονός που αντιλαμβάνεται και ο πελάτης!