Νέα διαφημιστική τηλεοπτική καμπάνια έρχεται από την BEAT

Κατηγορία: Τελευταία Nέα της Αγοράς
Δημοσιεύτηκε: 06 Απριλίου 2022
Νέα διαφημιστική τηλεοπτική καμπάνια έρχεται από την BEAT

Η σύγχρονη και ανερχόμενη αλυσίδα γρήγορης εστίασης ΒΕΑΤ snack & coffee, λάνσαρε τη νέα διαφημιστική τηλεοπτική καμπάνια με τίτλο Follow the BEAT!
Την καμπάνια δημιούργησε η διαφημιστική εταιρεία Unusual. Στο σποτ ο πρωταγωνιστής ακολουθεί τον παλμό του ΒΕΑΤ κάθε πρωί που θέλει να πιει καφέ, κάθε μεσημέρι που θέλει να κάνει διάλειμμα και κάθε βράδυ που βγαίνει για να διασκεδάσει, απολαμβάνοντας εκλεκτά ροφήματα και φαγητό! Η καμπάνια θα προβληθεί σε τηλεόραση αλλά και στο διαδικτυακό περιβάλλον

Η αλυσίδα ΒΕΑΤ είναι μια αμιγώς ελληνική εταιρεία που δραστηριοποιείται στην Ελληνική αγορά από το 2009 διαγράφοντας μια επιτυχημένη διαδρομή στον χώρο της εστίασης. Στα THE FRANCHISE SUCCESS AWARDS 2021 απέσπασε το βραβείο GOLD WINNER Coffee & Snack Franchise καθώς αναδείχτηκε μια από τις ηγετικές αλυσίδες του χώρου, βελτιώνοντας συνολικά τις προϊοντικές προτάσεις αλλά και το επίπεδο εξυπηρέτησης. Εναρμονισμένο με τις ανάγκες του διαρκώς μετακινούμενου, σύγχρονου καταναλωτή, επέτυχε να γίνει σημείο αναφοράς στην καθημερινότητά του με ένα ξεχωριστό concept, με ευρύ προϊοντικό μείγμα, με value for money λύσεις, απευθυνόμενο σε πολλαπλά κοινά.

Πλέον το δίκτυο ΒΕΑΤ snack & coffee, αριθμεί 27 καταστήματα και υπολογίζεται ότι μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους θα λειτουργήσουν άλλα 3 καταστήματα. Πρόκειται για μια διαφοροποιημένη πρόταση στην αγορά, που προσφέρει στους καταναλωτές μια ευρεία γκάμα προϊόντων άριστης ποιότητας και γεύσης, όλο το 24ωρο σε συνδυασμό πάντα με μια ανταγωνιστική τιμολογιακή πολιτική. Τα ΒΕΑΤ καλύπτουν όλες τις περιστάσεις κατανάλωσης (πρωινή, μεσημβρινή, νυχτερινή και μεταμεσονύχτια) και προσφέρουν καφέ, ροφήματα, ζύμες & πίτες, σάντουιτς, burgers, κρέπες αλλά και γεύματα σε ένα μοντέρνο, σύγχρονο και οικείο περιβάλλον.

Μάθε περισσότερα για αυτό το franchise

BEAT