
Η Mon Kulur, η εταιρεία που δημιούργησε μια καινούργια κατηγορία καταστημάτων όπου πρωταγωνιστεί το «ακαταμάχητο» δίδυμο κουλούρι και καφές, υποδέχεται στο δίκτυο της δύο νέα καταστήματα.
Πρόκειται για ένα νέο σημείο στη Θεσσαλονική, το δεύτερο στη συμπρωτεύουσα, και ένα ακόμα στον Πειραιά. Επιπλέον, τρία νέα καταστήματα βρίσκονται υπό κατασκευή στα Χανιά, την Πατησίων και την Αιόλου στην Αθήνα.
Η αγαπημένη συνήθεια κάθε γειτονιάς
Με προϊόντα τόσο αγαπημένα, οικεία και καθημερινά, όπως το κουλούρι, ο καφές και ο φρεσκοστυμμένος χυμός, τα καταστήματα Mon Kulur γίνονται πολύ γρήγορα η αγαπημένη συνήθεια κάθε γειτονιάς.
Το concept ξεκίνησε να αναπτύσσεται μέσω franchising το 2019 και ήδη έχει φτάσει τα είκοσι σημεία, ξεκινώντας από την Αθήνα και φτάνοντας μέχρι την Άρτα και τη Θεσσαλονίκη.
Δεδομένου ότι το δίκτυο franchise ξεκίνησε να αναπτύσσεται πρόσφατα, πολλές κεντρικές και δυναμικές περιοχές παραμένουν διαθέσιμες για τους υποψήφιους franchisees. Κομβικές περιοχές και δρόμοι υψηλής εμπορικότητας, αποτελούν τα επόμενα σημεία ανάπτυξης κερδοφόρων καταστημάτων franchise Mon Kulur .
Επιπλέον, η παραχώρηση μεγάλων περιοχών αποκλειστικότητας από τη μητρική εταιρεία διασφαλίζει ακόμα περισσότερο την επιχειρηματική επιτυχία κάθε νέου μέλους του δικτύου.
Η σημασία της αποκλειστικότητας περιοχής
Η ζώνη αποκλειστικότητας καθορίζεται βάσει συγκεκριμένων κριτηρίων, όπως τα δημογραφικά χαρακτηριστικά, η αγοραστική δύναμη, κ.λπ. και είναι ζωτικής σημασίας για κάθε νέα επιχείρηση franchise, καθώς:
- Εξασφαλίζει τη μέγιστη επισκεψιμότητα πελατών κάθε ώρα της ημέρας.
- Ενισχύει την αποδοτικότητα και την κερδοφορία της επένδυσης.
- Θωρακίζει την επενδυτική ασφάλεια.
- Αποκλείει τη σύγκρουση συμφερόντων εντός του δικτύου καταστημάτων.
- Παρέχει τη δυνατότητα περαιτέρω διείσδυσης μέσω της επανεπένδυσης των κερδών για τη δημιουργία νέου σημείου στην περιοχή αποκλειστικότητας.
Μέσω της αποκλειστικότητας περιοχής, το σύστημα franchise του Mon Kulur θωρακίζει ακόμα περισσότερο την κερδοφορία ενός ούτως ή άλλως αποδοτικού επιχειρηματικού μοντέλου.