Το ολοκληρωμένο επιχειρηματικό μοντέλο της Mon Kooloor συνδυάζει 3 καταστήματα σε 1 και, πιο συγκεκριμένα, 3 διατροφικά concept σε 1 (κουλούρι, καφές, juice bar). Η μακρόχρονη οικογενειακή παράδοση και τεχνογνωσία των αδερφών Στάθη και Θοδωρή Καραδήμα διευρύνθηκε περαιτέρω μέσω της έρευνας και προσωπικής μελέτης των ιδρυτών και της ομάδας ειδικών που τους πλαισιώνουν.
Η Mon Kooloor πατάει γερά στην παράδοση, βασιζόμενη στις διαχρονικές συνταγές της ελληνικής κουζίνας και επιμένοντας στη μοναδικότητα του κουλουριού, παράλληλα αναπτύσσοντας συνεχώς την παλέτα των προϊόντων και προσφέροντας πρωτότυπες, φρέσκιες λύσεις για ένα θρεπτικό και ταυτόχρονα απολαυστικό take away snack. Επιπρόσθετα, οι γευστικές προτάσεις δεν περιορίζονται στο πρωινό ή στο δεκατιανό αλλά μπορούν να επεκταθούν και στις υπόλοιπες ώρες τις ημέρας καθιστώντας τα προϊόντα ελκυστικά σε μεγαλύτερη μερίδα του καταναλωτικού κοινού. Όλα αυτά σε έναν φωτεινό, χαρούμενο χώρο, πάνω απ’ όλα σε προσιτές τιμές αφουγκραζόμενοι τις ανάγκες του Έλληνα καταναλωτή.
Συνδυάζοντας τρία concept σε ένα
Το κουλούρι αποτελεί τον πρωταγωνιστή της Mon Kooloor. Πιο συγκεκριμένα, οι κατηγορίες salty και sweety διευρύνονται σε όλα τα είδη των προϊόντων της Mon Kooloor: στα παραδοσιακά κουλούρια Θεσσαλονίκης, στα φουρνιστά κουλούρια, στα sandwich που αποτελούνται από κουλούρια και στα κουλουροκρίτσινα. Πρωτοτυπία αποτελεί και η διάθεση ψημένου τσουρεκιού σε διάφορες γεύσεις. Έχει δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στο χαρμάνι του καφέ το οποίο καβουρδίζεται εγχώρια μόνο για τη Mon Kooloor, ενώ υπάρχει μεγάλη ποικιλία φρέσκων, φυσικών χυμών που μπορούν να συνοδεύσουν κάθε σνακ.
Σε σταθερή τροχιά ανάπτυξης
Έπειτα από το πρώτο κατάστημα στου Ζωγράφου το 2013, το δίκτυο των καταστημάτων έχει πλέον επεκταθεί και αριθμεί 30 υποκαταστήματα σε 6 νομούς, ενώ πλάνα υπάρχουν για διεύρυνηση στο εξωτερικό. Αξίζει να σημειωθεί ότι κατάστημα Mon Kooloor λειτουργεί στο διεθνές αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος. Επιπλέον, η συνεργασία με τις πλατφόρμες διανομής φαγητού, όπως η wolt και η efood, διευρύνουν ακόμα περισσότερο την πρόσβαση του κοινού στο προϊόντα της Mon Kooloor πέρα από τη «στατική» εξυπηρέτηση των καταστημάτων. Το 2021 η εταιρεία τόλμησε να προχωρήσει σε ένα ριζικό rebranding, το οποίο φυσικά επεκτάθηκε σε όλα της τα υποκαταστήματα, λαμβάνοντας υπόψη τις αλλαγές στις προτιμήσεις του καταναλωτικού κοινού στην μετά-Covid εποχή.