KAFO: Η φρέσκια πρόταση στο street cafe franchise

Κατηγορία: Τελευταία Nέα της Αγοράς
Συντάκτης: Νίκος Βασιλόπουλος
Δημοσιεύτηκε: 07 Φεβρουαρίου 2022
KAFO: Η φρέσκια πρόταση στο street cafe franchise

Η συνταγή του KAFO είναι μια φρέσκια πρόταση που συνδυάζει στοιχεία της οικογενειακής παράδοσης των εμπνευστών του concept, οι οποίοι είναι κυριολεκτικά γεννημένοι μέσα στην αγορά του καφέ, με τις ανάγκες του σύγχρονου ανθρώπου της πόλης που βρίσκεται διαρκώς σε κίνηση.

Αυτό που κάνει το KAFO ξεχωριστό είναι το χαρμάνι του καφέ του. Επιλεγμένο από τους ειδικούς, για να ανταπεξέρχεται σε πολλούς και απαιτητικούς ουρανίσκους, είναι το κατάλληλο boost για να ξεκινήσεις την ημέρα σου. Ταυτόχρονα, η εμπειρία των ιδρυτών του KAFO και η γνώση της αγοράς που έχουν, εξασφαλίζουν ότι ποτέ δεν θα μείνεις χωρίς καφέ και θα απολαμβάνεις υψηλής ποιότητας υπηρεσίες.

Εκτός από τον καφέ, που αποτελεί πρόταση για καθημερινή επιλογή, τα καταστήματα KAFO θα φιλοξενούν ανά εβδομάδα διάφορους μονοποικιλιακούς καφέδες για τους φίλους του καφέ πιο ψάχνουν μια πιο ειδική γευστική εμπειρία.

Το πολυσυλλεκτικό μενού του, το οποίο ολοκληρώνει τη street café εικόνα του, αποτελείται από εκλεκτά ροφήματα τσαγιού και σοκολάτας και από φρέσκα αλμυρά και γλυκά σνακ. Τα οποία κατασκευάζονται με πρώτες ύλες υψηλής ποιότητας.

Το επόμενο success story στην καφεστίαση ήρθε!

Η καινοτομία του KAFO βασίζεται σε έναν συνδυασμό έξυπνων επιλογών για τον καφέ και σε μια συνολική αίσθηση προσωπικής επαφής με τους καταναλωτές. Οι baristas και το προσωπικό των KAFO παίρνουν πολύ σοβαρά την επαφή τους με το κοινό τους και θέλουν η είσοδος κάθε πελάτη στο κατάστημα να αποπνέει τον αέρα της προσωπικής στιγμής και προσωποποιημένης εμπειρίας. Με σύνθημα «ο καφές που σου αρέσει», το KAFO έρχεται να δηλώσει ότι το επόμενο ρεύμα στο street café είναι μια ολοκληρωμένη εμπειρία πελάτη η οποία δεν χρειάζεται από αυτόν να σπαταλήσει πολύ χρόνο. Έτσι, το KAFO αναδεικνύει την προσωπική επιλογή στο take away.

Η ανάπτυξη του νέου, υποσχόμενου concept

Ένα concept για να μπορεί να γίνει επιτυχημένη επιχείρηση, πέρα από καλή ιδέα, χρειάζεται και την κατάλληλη υποστήριξη και υποδομή. Από την αρχή, το KAFO στηρίχθηκε στην εμπειρία της THE FRANCHISE CO. για την ανάπτυξη του concept. Όπως μας αναφέρει ο κος. Ορέστης Ρουσόπουλος, Managing Partner της THE FRANCHISE CO., «το KAFO ήρθε στο γραφείο μας σαν ένα ήδη ώριμο concept και από τις πρώτες συναντήσεις είχαμε καταλάβει ότι πρόκειται για μια εξαιρετική πρόταση στον κλάδο της καφεστίασης. Είδαμε ότι μπορεί να τραβήξει το ενδιαφέρον εκείνων των franchisees που επιζητούν μια υγιή επιχειρηματική συνεργασία με πραγματικά αποτελέσματα, υγιή κερδοφορία και διάφανο επιχειρηματικό business model, χωρίς κρυφά σημεία», είπε χαρακτηριστικά.

Η ανάπτυξη του concept από την THE FRANCHISE CO. βασίστηκε στο κύριο δυνατό σημείο της ομάδας του KAFO. Ότι πρόκειται για καθημερινούς ανθρώπους που ξέρουν τη δουλειά του καφέ και δεν είναι ένα απρόσωπο επενδυτικό fund. Έτσι, η επέκταση του KAFO είναι συνυφασμένη με την προσωπική προσπάθεια του κάθε franchisee και κυρίως τους προσωπικούς του επιχειρηματικούς στόχους.

«Στόχος μας ήταν να φτιάξουμε ένα ευέλικτο και ταυτόχρονα προσιτό project στον μέσο άνθρωπο που σκέφτεται να στραφεί στην επιχειρηματικότητα ή θέλει να επανεπενδύσει στο franchising, αλλά δεν έχει τόσο πολύ υψηλό κεφάλαιο, που να μην έχει έγνοιες. Ο δεύτερος στόχος μας ήταν να το πετύχουμε αυτό χωρίς εκπτώσεις στην ποιότητα του τελικού παρεχόμενου προϊόντος, είτε μιλάμε για τον καφέ και όλα όσα προσφέρουν τα KAFO, είτε μιλάμε για την αίσθηση του πελάτη στα καταστήματα», είπε ο κος. Ρουσόπουλος.

Στη συνέχεια το KAFO σχεδιάστηκε από την αρχή, σκοπεύοντας να χαράξει έναν προσωπικό δρόμο στη μεγάλη αγορά της καφεστίασης. Το KAFO είναι έτσι σχεδιασμένο ώστε να προσελκύει τον άνθρωπο που βρίσκεται διαρκώς σε κίνηση τις καθημερινές, αλλά επιθυμεί και έναν καφέ με ένα σνακ που θα κρατήσει λίγο παραπάνω, τα Σαββατοκύριακα. Σκέφτεται και εκείνους που θα πάρουν «το συνηθισμένο» τους, για να νιώσουν άνετα, αλλά και αυτούς που θα σκεφτούν λίγο παραπάνω πριν παραγγείλουν.

Μια ευέλικτη ιδέα street café βασισμένη στα χαρακτηριστικά κάθε περιοχής

Ο κ. Ρουσόπουλος αναφέρθηκε επίσης στη στρατηγική που ακολουθείται αναφορικά με τα νέα ανοίγματα του KAFO. «Κάθε αγορά έχει τα δικά της χαρακτηριστικά και αποφασίσαμε ότι τα καταστήματα KAFO πρέπει να προσφέρουν την απαραίτητη ευελιξία στον franchisee ώστε να προσαρμοστεί στην αγορά αυτή. Ευελιξία βέβαια δεν σημαίνει απουσία σχεδιασμού και αναπτυξιακής στρατηγικής. Η ανάπτυξη των KAFO σε κάθε περιοχή είναι αποτέλεσμα μελετών και η ευελιξία που θα δίνεται στο κάθε κατάστημα βασίζεται σε πραγματικά στοιχεία από την αγορά.», είπε. Με αυτόν τον τρόπο το KAFO επιθυμεί να διεισδύσει σε πολλές περιοχές και να αγκαλιάσει ένα ευρύ φάσμα επιλογών, ωρών λειτουργίας και κοινού.

Η επιτυχία του franchisee, στόχος του KAFO

Παράλληλα, η επιλογή των κατάλληλων franchisees που θα πάνε το concept ένα βήμα μπροστά είναι κομβικό σημείο για την ομάδα του KAFO. Για το σκοπό αυτό επιλέχθηκε η στρατηγική της διαρκούς, προσωπικής επαφής. Η ομάδα του KAFO δεν είναι οικογένεια, είναι πιο πολύ οι φίλοι και συνεργάτες που κάποιος διαλέγει συνειδητά. Ο στόχος της ομάδας του KAFO δεν είναι απλά να βρεθούν franchisees και να αναπτυχθεί το δίκτυο καταστημάτων. Θέλουν να επιτύχουν τα KAFO και να διασφαλιστεί όχι μόνο η επένδυση των franchisees, αλλά και η αμοιβαία αίσθηση μιας συνεργασίας που σκοπό έχει να νιώθουν όλοι χαρούμενοι και δημιουργικοί.

Ρωτώντας τα μέλη της ομάδας του KAFO για το κλειδί της επιτυχίας του αναδυόμενου franchise, απάντησαν ότι είναι η προσωπική σχέση κάθε franchisee με το κατάστημα που οδηγεί με τη σειρά της σε εκτεταμένες συνεργασίες. «Θέλουμε να υπάρχουν γύρω μας χαρούμενοι άνθρωποι, που θα βλέπουν το σύστημα franchise που επέλεξαν να αποδίδει», λένε χαρακτηριστικά.

Μάθε περισσότερα για αυτό το franchise
KAFO