
To δίκτυο franchise ΕΛΤΑ Courier διακρίθηκε ως GOLD WINNER Services Franchise στα THE FRANCHISE SUCCESS AWARDS 2021. Το βραβείο αναγνωρίζει την ταχύτητα μετασχηματισμού και προσαρμογής που επέδειξε η ΕΛΤΑ Courier, ιδιαίτερα σε μια φάση αλλαγών και εξαιρετικών προκλήσεων. Σε έναν κλάδο όπου η πανδημία επέφερε σημαντικές ποιοτικές και ποσοτικές αλλαγές, επέτυχε σημαντική ανάπτυξη του δικτύου franchise, την προσαρμογή σε νέα συστήματα και διαδικασίες, την εφαρμογή νέων τεχνολογιών και ταυτόχρονα, αύξηση μεριδίων.
Η ΕΛΤΑ Courier είναι θυγατρική εταιρεία των Ελληνικών Ταχυδρομείων, με δυναμική παρουσία στον χώρο των ταχυμεταφορών και με συνεχώς αναπτυσσόμενη πορεία από το 2000.
Ο κλάδος των ταχυμεταφορών είναι από τους πιο εξελισσόμενους κλάδους, με τα τελευταία χρόνια να γνωρίζει τεράστια ανάπτυξη και συγχρόνως, αύξηση των απαιτήσεων των καταναλωτών. Σε αυτόν, λοιπόν, τον άκρως ανταγωνιστικό και απαιτητικό χώρο, η ΕΛΤΑ Courier επενδύει σε νέες τεχνολογίες και εξοπλισμούς, με σκοπό τον εκσυγχρονισμό και τη διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό, δημιουργώντας έτσι τις συνθήκες, για να προσελκύσει νέους επιχειρηματίες με σκοπό τη διεύρυνση κι ανάπτυξη του δικτύου καταστημάτων της, για ακόμα καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση.
Σε μεγάλο βαθμό, η επέκταση του δικτύου επιτυγχάνεται μέσα από το μοντέλο Franchise που ακολουθεί η εταιρεία, με το οποίο προσφέρεται πλήρης υποστήριξη κι ενημέρωση στους νέους συνεργάτες, με σκοπό να τους βοηθήσει να καταλάβουν σε βάθος, τον χώρο, τον τρόπο λειτουργίας της εταιρείας, καθώς και τις αξίες που πρεσβεύει.
Στο μοντέλο του franchise, οι συνεργάτες της ΕΛΤΑ Courier έχουν την υποστήριξη που χρειάζονται μέσω ενός Business Plan Support, το οποίο περιλαμβάνει την από κοινού επιλογή καταστήματος, διαμόρφωση του χώρου κι επιλογή των οχημάτων. Επιπλέον, οι συνεργάτες επωφελούνται μέσα από την εκπαίδευση και την κάθε είδους υποστήριξη σε όλη τη διάρκεια της συνεργασίας με μόνιμο κοινό στόχο τη μεγιστοποίηση της ικανοποίησης των πελατών.
Αξιοσημείωτη παροχή είναι η χορήγηση, από την πρώτη ημέρα λειτουργίας του καταστήματος, ενεργού πελατολογίου και υποστήριξης στην ανάπτυξη των πωλήσεων στην περιοχή ευθύνης του.
Η δημιουργία και η διακόσμηση των καταστημάτων ακολουθούν την ενιαία εταιρική εικόνα κι εξοπλίζονται σύμφωνα με τα πρότυπα και τις οδηγίες της εταιρείας, ώστε να εξασφαλιστεί η ομοιομορφία, η σωστή εκτέλεση της εργασίας και η βέλτιστη εμπειρία του πελάτη.