Η ΑΒ Βασιλόπουλος γιόρτασε την Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής με βιωματικό τρόπο

Κατηγορία: Τελευταία Nέα της Αγοράς
Δημοσιεύτηκε: 17 Οκτωβρίου 2024
Η ΑΒ Βασιλόπουλος γιόρτασε την Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής με βιωματικό τρόπο

Την Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2024, οι εργαζόμενοι της ΑΒ Βασιλόπουλος γιόρτασαν με τις οικογένειές τους την Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής στο Παιδικό Μουσείο της Αθήνας. Το μουσείο παρουσίασε εκπαιδευτικές δραστηριότητες που δημιουργήθηκαν ειδικά για να εστιάσουν στην καλή διατροφή. Οι συμμετέχοντες απόλαυσαν την ενασχόληση με δραστηριότητες που ευαισθητοποίησαν για την αξία μιας υγιεινής, ισορροπημένης διατροφής μέσω της πρακτικής μάθησης.

ΑΒ μουσείο

Οι εκπαιδευτικές πρωτοβουλίες της ΑΒ Βασιλόπουλος

Οι εργαζόμενοι της ΑΒ Βασιλόπουλος συμμετείχαν σε διάφορες δράσεις, όπως η δημιουργία καπέλων και ποδιών του σεφ, μαγειρικές δραστηριότητες, χειροτεχνίες και επιτραπέζια παιχνίδια, που προωθούν την εξοικονόμηση πόρων και την προστασία του περιβάλλοντος. Ξεχώρισε το διαδραστικό έκθεμα «ΑΒητάρι της Διατροφής», το οποίο αναπαριστά ένα μικρό σούπερ μάρκετ, όπου τα παιδιά ανέλαβαν τους ρόλους εργαζομένων και πελατών, μαθαίνοντας τις βασικές αρχές της υγιεινής διατροφής, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος ανέπτυξε το πρωτοποριακό έκθεμα «ΑΒητάρι της διατροφής» στο Παιδικό Μουσείο της Αθήνας το 2018 σε συνεργασία με το Σωματείο «Ελληνικό Παιδικό Μουσείο», η οποία έχει προσελκύσει μέχρι σήμερα πάνω από 66.000 παιδιά και ενήλικες. Παράλληλα, η ΑΒ Βασιλόπουλος διευρύνει τις εκπαιδευτικές της προσπάθειες σε όλη την Ελλάδα. Σε συνεργασία με το Ελληνικό Παιδικό Μουσείο, η εταιρεία έχει αναπτύξει μουσειοσκευές και εκπαιδευτικά κουτιά «Το Αβητάρι της ισορροπημένης διατροφής» για το δημοτικό σχολείο, το νηπιαγωγείο και τα άτομα με αναπηρία (ΑΜΕΑ). Τα πακέτα αυτά είναι γεμάτα με έννοιες και εκθέματα που περιοδεύουν στην Ελλάδα, ενισχύοντας την υγιεινή διατροφή με έναν βιωματικό τρόπο.

Η εταιρεία υποστηρίζει ενεργά εκπαιδευτικά προγράμματα που προωθούν την υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή, με στόχο το καλό των παιδιών και των επόμενων γενεών. Μέσα από πρωτοβουλίες όπως αυτές, η ΑΒ Βασιλόπουλος συνεχίζει να επενδύει στην εκπαίδευση γύρω από τη υγιεινή διατροφή, διαμορφώνοντας συνειδήσεις και παρέχοντας πολύτιμα εφόδια για έναν καλύτερο τρόπο ζωής, όχι μόνο για την Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής, αλλά και για κάθε μέρα.

GOLD WINNER EXCELLENCE IN MARKETING 2024 στα THE FRANCHISE SUCCESS AWARDS

Η ΑΒ Βασιλόπουλος βραβεύτηκε με το GOLD WINNER EXCELLENCE IN MARKETING 2024 στα THE FRANCHISE SUCCESS AWARDS, αναγνωρίζοντας τη σημαντική του συμβολή στον τομέα του franchising και στην ελληνική οικονομία γενικότερα.

Σε μια περίοδο συνεχών αλλαγών και προκλήσεων που επηρεάζουν την κερδοφορία των franchisees, το σύστημα franchise ΑΒ Βασιλόπουλος έχει αναλάβει ηγετικό ρόλο με μια πολύπλευρη, εξωστρεφή και καινοτόμο στρατηγική marketing. Η αναγνώριση της ΑΒ Βασιλόπουλος ως GOLD WINNER EXCELLENCE IN MARKETING 2024 τονίζει τη σταθερή δέσμευση της εταιρείας στην ενίσχυση του brand, καθώς και στην αύξηση της ανταγωνιστικότητας, της επιχειρηματικής ανάπτυξης και της προσωπικής ευημερίας των franchisees.

Μάθε περισσότερα για αυτό το franchise

AB SHOP & GO ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε. AB ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε.