
Με την είσοδο του Mon Kulur στο franchising το 2019, ξεκίνησε αμέσως η επέκταση του δικτύου και εκτός των ορίων του νομού Αττικής, απ’ όπου ξεκίνησε το concept. Μέχρι τον Ιούλιο του 2020 και με την καθοριστική συμβολή της THE FRANCHISE CO., το επιτυχημένο concept ταξίδεψε στην Άρτα, τη Θεσσαλονίκη (με δύο καταστήματα) και τα Χανιά Κρήτης, κερδίζοντας παντού την προτίμηση του καταναλωτικού κοινού.
Το κουλούρι, ο καφές και φρεσκοστυμμένος χυμός στα Mon Kulur δημιουργούν ένα value for money deal που γίνεται αμέσως η αγαπημένη συνήθεια κάθε γειτονιάς. Σε κάθε κατάστημα Mon Kulur η αίσθηση της φιλοξενίας είναι πάντα η ίδια, μετατρέποντας κάθε νέο σημείο σε προορισμό και τόπο συνάντησης.
Location, location, location!
Επιπλέον, η Mon Kulur σε συνεργασία με την THE FRANCHISE CO. έχει απλοποιήσει τις διαδικασίες μετατρέποντας το άνοιγμα κάθε νέου franchise καταστήματος μια fast start-up και easy opening υπόθεση. Ακόμα και χωρίς προηγούμενη εμπειρία στον χώρο της εστίασης, ο νέος συνεργάτης θα αποκτήσει όλα τα απαραίτητα εφόδια στο «ζυμωτήριο» της επιτυχία, δηλαδή στο εκπαιδευτικό κέντρο της εταιρείας.
Φυσικά, κάθε επιτυχημένη «συνταγή» στον χώρο του franchising χρειάζεται να εφαρμοστεί και την κατάλληλη τοποθεσία για να αποδώσει τα μέγιστα. Για κάθε νέο κατάστημα franchise της Mon Kulur, η THE FRANCHISE CO. πραγματοποιεί:
- Αξιολόγηση και Επιλογή Θέσης Καταστήματος (Site Location Analysis)
- Ανάλυση Αγοράς (Retail Audit)
Στην επιλογή του κατάλληλου σημείου συνεκτιμώνται δημογραφικά στοιχεία, η ύπαρξη ανταγωνισμού, το κόστος αγοράς ή μίσθωσης του κτιρίου καθώς και η κίνηση της αγοράς. Αυτή εξασφαλίζει τη μέγιστη επισκεψιμότητα αλλά και τις υψηλές αποδόσεις για τον franchisee.
Πάντα στο πλευρό του νέου franchisee
Μία από τις αρχές των ανθρώπων του Mon Kulur είναι να αντιμετωπίζουν κάθε νέο συνεργάτη ως μέλος μιας μεγάλης οικογένειας. Από την πρώτη «γνωριμία» με το concept κι την επιλογή του κατάλληλου σημείου, αλλά και καθ’ όλη τη διάρκεια της συνεργασίας ο franchisee προχωρά πάντα με την υποστήριξη της εταιρείας, που εμπιστεύθηκε.
Χαρακτηριστική επί του θέματος είναι η μαρτυρία τη Δέσποινας Φρυδάκη στο Franchise Success για τη συνεργασία της με την ομάδα του Mon Kulur:
«Η συνεργασία μας με την Mon Kulur κύλησε πολύ αρμονικά. Ξεκίνησε από την πλήρη ενημέρωσή μας για το concept αλλά και για τον τρόπο λειτουργίας των καταστημάτων και συνεχίστηκε με την επιλογή του νέου σημείου, την εκπαίδευση του προσωπικού κ.λπ. Η ομάδα της Mon Kulur ήρθε στα Χανιά για να βρούμε την κατάλληλη τοποθεσία και έτσι προχωρήσαμε. Ακολούθησε η εκπαίδευση που αφορούσε την παρασκευή των αρτοσκευασμάτων, τις πωλήσεις, την παρασκευή του καφέ, κ.ά. Μετά το άνοιγμα του νέου καταστήματος, η συνεχής υποστήριξη και καθοδήγηση από τη μητρική εταιρεία έκανε και κάνει τα πάντα εύκολα. Λαμβάνουμε συνέχεια συμβουλές, υπάρχει τακτική επικοινωνίας και συχνές επισκέψεις από τους ανθρώπους της Mon Kulur. Σχεδόν κάθε εβδομάδα έχουμε μία επίσκεψη από τη μαμά εταιρεία. Με αυτόν τον τρόπο, το κατάστημά μας δεν μένει ποτέ χωρίς καθοδήγηση».