
Σήμερα το Mon Kooloor αποτελεί την πρώτη αλυσίδα κουλουριών στην Ελλάδα, δημιουργώντας μια νέα κατηγορία στην αγορά συνδυάζοντας 2 καταστήματα σε ένα. Εκτός όμως από τα μαναδικά προιόντα και τη μοναδική εμπειρία που προσφέρει, βρίσκεται πρώτο στις προτιμήσεις γιατί συνεχώς έχει να προτείνει και μια νέα ιδέα, μια νέα γεύση, μια νέα εμπειρία.
Νέα λαχταριστικά προιόντα Mon Kooloor
Οι γεύσεις του Mon Kooloor είναι εθστικές αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι η εταιρεία μένει στάσιμη, Η εξέλιξη βρίσκεται στο DNA για αυτό και προσθέτει νέες γεύσεις στο μενού. Το νέο κουλούρι του Mon Kooloor με σπανάκι και φέτα έχει ήδη αγαπηθεί καθώς θυμίζει την αγαπημένη σε όλους σπανακοτυρόπιτα.
Εκτός όμως από τα κλασσικά κουλούρια, ο πελάτης των Mon Kooloor έχει τη δυνατότητα να γευτεί και το μοναδικό φυστικοβούτυρο της εταιρείας στο σπίτι. Αποκλειστικά στα καταστήματα μπορούμε να βρούμε σε όμορφα βαζάκια φυστικοβούτυρο και ταχίνι, παραγωγής της εταιρείας. Η έξυπνη κίνηση αυτή φέρνει περισσότερα έσοδα στα καταστήματα αλλά και περισσότερη απόλαυση στους καταναλωτές.
Franchising με Mon Kooloor
Με την είσοδο του Mon Kooloor στο franchising το 2019, ξεκίνησε αμέσως η επέκταση του δικτύου και εκτός των ορίων του νομού Αττικής, απ’ όπου ξεκίνησε και το concept. Μέχρι τον Ιούλιο του 2020 και με την καθοριστική συμβολή της THE FRANCHISE CO. , το επιτυχημένο concept ταξίδεψε στην Άρτα, τη Θεσσαλονίκη και τα Χανιά Κρήτης, κερδίζοντας παντού την προτίμηση του καταναλωτικού κοινού.
Με ένα προϊόν τόσο αγαπητό και οικείο, τα καταστήματα της αλυσίδας franchise Mon Kooloor γίνονται πολύ γρήγορα η αγαπημένη συνήθεια κάθε γειτονιάς, ενώ μπορούν άμεσα να ενεργοποιήσουν και μια ακόμη ζώνη κερδοφορίας, που δεν είναι άλλη από το delivery.
Οι value for money ολοκληρωμένες προτάσεις του Mon Kooloor, που μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες του καταναλωτή από το πρωί μέχρι και αργά το απόγευμα, κρατούν πιστή την πελατεία των καταστημάτων ακόμα και σε περίοδο κρίσης.