Με εντυπωσιακές διακρίσεις σφραγίστηκε η παρουσία του Γρηγόρη στα φετινά Food Experts Awards (FEA), αποσπώντας 9 βραβεία που αποδεικνύουν τη δέσμευσή του να προσφέρει στους καταναλωτές γευστικά, υψηλής ποιότητας και ασφαλή προϊόντα.
Αναλυτικά, ο Γρηγόρης διακρίθηκε στα εξής:
- Τρία βραβεία Best in Taste Customer’s Choice: Τιμήθηκε για την κορυφαία γεύση και ποιότητα του Freddo Espresso, της παραδοσιακής Σπανακοτυρόπιτας “Χωριάτικη της Γιαγιάς Άρτεμης” και της χειροποίητης Γραβιερόπιτας.
- Food Safety Culture Stand Out: Για την καλλιέργεια κουλτούρας ασφάλειας τροφίμων και την αδιάλειπτη προσήλωσή του στην ασφάλεια των προϊόντων.
- Food Product Integrity Stand Out: Για την ακεραιότητα και την υψηλή ποιότητα των προϊόντων του.
- Excellence in Promoting Sustainability: Για τις βιώσιμες πρακτικές που εφαρμόζει, προωθώντας τη βιωσιμότητα σε κάθε στάδιο της λειτουργίας του.
- Excellent Food Related Training Scheme: Για το καινοτόμο και υψηλών προδιαγραφών πρόγραμμα εκπαίδευσης που εφαρμόζει στον τομέα της παραγωγής τροφίμων.
- Top Customer Centricity: Για την αφοσίωσή του στην άριστη εξυπηρέτηση τόσο των συνεργατών franchisee όσο και των καταναλωτών.
- Τιμητικό βραβείο James Lind FEA 2024: Απονέμεται στην Άννα Κολυβά, Γενική Διευθύντρια του Γρηγόρη, για την πολύχρονη συμβολή της στην προώθηση της υγιεινής διατροφής και της ευεξίας στον κλάδο της εστίασης.
Η τελετή απονομής των Food Experts Awards, που οργανώθηκε από το Cibum.gr, πραγματοποιήθηκε με ιδιαίτερη λαμπρότητα το Σάββατο, 2 Νοεμβρίου, στο πλαίσιο της έκθεσης Food & Drinks by Detrop της HELEXPO. Οι διακρίσεις αυτές επιβεβαιώνουν την προσήλωση του Γρηγόρη στη βιωσιμότητα, την ποιότητα και την ασφάλεια των προϊόντων του, ανεβάζοντας τον πήχη στον κλάδο της εστίασης.
Σημείο αναφοράς στο franchising
Η δέσμευση του δικτύου «Γρηγόρης» στην παροχή κορυφαίου customer service, σε συνδυασμό με τις καινοτόμες πρακτικές και στρατηγικές που έχει εφαρμόσει, έχουν θέσει ένα νέο σημείο αναφοράς στο franchising στην Ελλάδα. Οι πρακτικές αυτές περιλαμβάνουν:
• Ολοκληρωμένο επιχειρηματικό μοντέλο, σε συνδυασμό με ένα ισχυρό brand name, προσφέροντας ταχεία διείσδυση και υψηλή απόδοση.
• Σημαντικές επενδύσεις, ανανέωση της εταιρικής του ταυτότητας και βελτίωση υποδομών και logistics, ενδυναμώνοντας την ανταγωνιστική θέση της αλυσίδας συνολικά.
• Ολοκληρωμένη εταιρική ταυτότητα που συνδέει την 360ο επικοινωνία με ένα αναγνωρίσιμο service etiquette στο φυσικό κατάστημα.
• Αποδεδειγμένη ικανότητα υποστήριξης των νέων franchisees σε όλες τις πτυχές των επιχειρησιακών λειτουργιών.
• Ένα ολοκληρωμένο επιχειρηματικό μοντέλο που συμπληρώνεται από μια ισχυρή επωνυμία και ανταποκρίνεται κατάλληλα στις απαιτήσεις της αυριανής ημέρας.
Αυτές δεν ήταν οι μοναδικές διακρίσης για τον Γρηγόρη για το 2024 καθώς είχε αναδειχτεί και GOLD WINNER FRANCHISOR OF THE YEAR 2024 από την επιτροπή αξιολόγησης κι επιλογής των THE FRANCHISE SUCCESS AWARDS