
Τα KIOSKY’S CONVENIENCE STORE αποτελούν τη μοναδική πρόταση της ελληνικής αγοράς που παρέχει τη λύση 5 καταστημάτων σε 1, προσφέροντας καθημερινές αγορές με ταχύτητα και ασφάλεια. Coffee & snack shop, περίπτερο, mini market, μαναβική, κάβα και service point, όλα σε ένα φιλικό και ευχάριστο περιβάλλον, εύκολα, γρήγορα και οικονομικά, με τη σιγουριά του KIOSKY’S CONVENIENCE STORE!
Ακόμα και στην περίοδο της πανδημίας, το KIOSKY’S CONVENIENCE STORE απέδειξε την προσαρμοστικότητά του στα νέα δεδομένα, ικανοποιώντας απόλυτα πελάτες και franchisees. Μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας ekiosky’s, παρέμεινε πρώτο στην προτίμηση του καταναλωτικού κοινού, θυμίζοντας σε όλους μας τους λόγους που το αποκαλούμε «η καρδιά της γειτονιάς». «O αριθμός των ηλεκτρονικών παραγγελιών από τη διαδικτυακή πλατφόρμα ekiosky’s αυξήθηκε κατακόρυφα. Μάλιστα, η εταιρεία προέβη στη σύναψη σύμβασης συνεργασίας με την «MY JOB NOW ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΙΚΕ», για την ενίσχυση των καταστημάτων του δικτύου με διανομείς, αναλαμβάνοντας εξ ολοκλήρου το κόστος της υπηρεσίας αυτής δίχως καμία οικονομική επιβάρυνση των franchisees», αναφέρει ο Αριστείδης Γκόρος, franchisee του KIOSKY’S CONVENIENCE STORE σε Βύρωνα και Χολαργό.
Tα KIOSKY’S CONVENIENCE STORE γνωρίζουν πώς να υποστηρίξουν τους συνεργάτες τους, ώστε να αναπτυχθούν με γρήγορους ρυθμούς. Στα οφέλη του συνεργάτη – franchisee περιλαμβάνονται τα εξής:
- Ισχυρό brand name, συνώνυμο μιας μοναδικής αγοραστικής εμπειρίας και ενός καινοτόμου concept που αλλάζει τα δεδομένα στον χώρο των convenience stores.
- Συμμετοχή στην ηλεκτρονική πλατφόρμα ekioskys.gr με άμεσο αποτέλεσμα την αύξηση των πωλήσεων από το online κανάλι.
- Διαρκής υποστήριξη από μια έμπειρη ομάδα συνεργατών, δυναμικό και αποτελεσματικό marketing.
- Στρατηγικές κεντρικές συμφωνίες με επιλεγμένους προμηθευτές διεθνούς επιπέδου που διασφαλίζουν την ποιότητα των προϊόντων και σε συνδυασμό με τα προηγμένα συστήματα logistics επιτρέπουν υψηλά περιθώρια κέρδους.
- Ολοκληρωμένη και διαρκής εκπαίδευση µέσω κατανοητών προγραµµάτων και σεµιναρίων. Εκπαίδευση στους franchisees, σταθερή επικοινωνία και ετήσιες ημερίδες για τη συνεχή βελτίωση και ανάπτυξη δεξιοτήτων στις πωλήσεις, το marketing και την εξυπηρέτηση πελατών.
- Οργανωμένο σύστημα τακτικής τροφοδοσίας, μηχανογραφικό σύστημα με εφαρμογές ταμειακής και εμπορικής διαχείρισης.
- Άμεση έναρξη και γρήγορη απόσβεση της επένδυσης