Σαν τη Χαλκιδική δεν έχει, ούτε και σαν το Gellissimo Biscoto, που φόρεσε τα καλοκαιρινά του και κατηφόρισε στον πιο δημοφιλή τουριστικό προορισμό δίπλα στη συμπρωτεύουσα. Οι χιλιάδες τουρίστες και ντόπιοι που θα βρεθούν τους θερινούς μήνες -κι όχι μόνο- στη Νέα Καλλικράτεια, θα έχουν την ευκαιρία να απογειώσουν το Instagram τους, μιας και μιλάμε για έναν από τους πιο hot και fun χώρους της αγοράς, που όμως δεν πραγματοποιεί καμία έκπτωση στην ποιότητα τον προϊόντων, δημιουργώντας καθημερινά γευστικές αναμνήσεις.
Εκλεκτός καφές κι ένα πλούσιο μείγμα προϊόντων για να συμπληρώσει κανείς το πρωινό του, ενώ ενδιάμεσα ο επισκέπτης θα έχει την ευκαιρία να προβληματιστεί ανάμεσα σε μια πανδαισία επιλογών για brunch με βάση τα αυγά και όχι μόνο. Το μεσημέρι, είναι η ώρα για λαχταριστά burgers, sandwiches και φυσικά πολλές και διαφορετικές healthy επιλογές σε σαλάτες και bowls. Ο απογευματινός επισκέπτης έχει να διαλέξει ανάμεσα σε μια ποικιλία signature γλυκών και ροφημάτων. Όσο για εκείνες κι εκείνους που θέλουν να ολοκληρώσουν μαγικά τη μέρα τους, το Gellissimo Biscoto προσφέρει special drinks αλλά και αρκετές επιλογές σε snacks. Με άλλα λόγια, μια all day πρόταση για όσες κι όσους ξέρουν να απολαμβάνουν μακριά από βαρετές και πανομοιότυπες επιλογές την καθημερινότητα τους.
Πρόκειται για μια ολοκληρωμένη εμπειρία διασκέδασης, ένα concept που προσφέρεται στον επισκέπτη, χωρίς αστερίσκους. Μια αλυσίδα που κατάφερε στη γεμάτη απαιτήσεις εποχή μας, να επεκτείνεται σε όλες τις ζώνες ώρας και να γίνεται ένας απ’ τους κορυφαίους προορισμούς για όλα τα κοινά, κάθε ώρα της ημέρας.
Ο μετασχηματισμός ενός πρώην μαγαζιού εστίασης σε Gellissimo Biscoto, είναι η απόδειξη ότι πρόκειται για ένα απόλυτα ευέλικτο concept, καθώς μπορεί να προσαρμοστεί σε πολλαπλούς τύπους καταστημάτων και πολλαπλά format. Τα ανταγωνιστικά του πλεονεκτήματα, έρχονται να ενισχυθούν με τη μονάδα παραγωγής της Gellissimo Biscoto και την καθετοποίηση που επιτυγχάνεται για τον συνεργάτη, μειώνοντας το κόστος των προϊόντων προς πώληση, αυξάνοντας την κερδοφορία.
Το Gellissimo Biscoto ήρθε για να μείνει, αξιοποιώντας όλα τα διαθέσιμα revenue streams (take away, delivery, sit in) και την ευκολία του προϊοντικού μείγματος, καθώς αξιοποιούνται οι ίδιες πρώτες ύλες για πολλαπλά προϊόντα, σημεία που οδηγούν στην αύξηση της μέσης απόδειξης και των συναλλαγών για τον συνεργάτη/franchisee.
Για τα καταστήματα που βρίσκονται σε τουριστικές αγορές, η πληρότητα της πρότασης επιτρέπει τη διείσδυση τόσο σε τουρίστες από το εξωτερικό αλλά και εγχώριο τουρισμό, ενώ παράλληλα ο επισκέπτης καλείται να επισκευτεί το κατάστημα περισσότερο από 1 φορές ακόμα και σε προορισμούς που η μέση παραμονή δεν ξεπερνάει τις 3 ημέρες.
Η πρώτη δοκιμή για το χειροποίητο παγωτό του Gellissimo, στο πρώτο πέρασμα στην παραλία οδηγεί στην ανακάλυψη και την επίσκεψη την επόμενη ημέρα για brunch.