Όταν το 2012, ο Νίκος Χατζηαδάμ άνοιξε το πρώτο Coffee Tree στο Ηράκλειο Κρήτης, ήξερε ότι πολύ σύντομα το ολοκληρωμένο concept που σύστησε στο απαιτητικό κρητικό κοινό θα γνώριζε μεγάλη επιτυχία. Πέντε χρόνια αργότερα η αλυσίδα μετράει 4 καταστήματα, ενώ πλέον εισέρχεται δυναμικά στο franchising θέλοντας να μεταδώσει στους υποψήφιους συνεργάτες την πείρα, την τεχνογνωσία αλλά κυρίως το μεράκι με το οποίο δημιουργήθηκε.
H φιλοσοφία των Coffee Tree βασίζεται στο τρίπτυχο ποικιλία-ποιότητα-τιμή. Στα Coffee Tree o πελάτης θα βρει δεκάδες προϊόντα για όλη τη διάρκεια της ημέρας. Με δυο λόγια, ο κατάλογος των καταστημάτων έχει συγκεκριμένη στόχευση στα προϊόντα που προτιμούν ντόπιοι και τουρίστες.
Η επιλογή ενός δικτύου που μπορεί να ενσωματώσει τις ανάγκες της αγοράς χτίζοντας καθημερινά τη δική του μοναδική ταυτότητα, είναι για τον υποψήφιο franchisee καίριας σημασίας. Τα Coffee Tree, έχουν αντιληφθεί την τάση της αγοράς και μέσα από την ολιστικότητα του concept, έχουν επιτύχει να εδραιωθούν και να ακολουθήσουν τον δρόμο της επιτυχίας.