Στο πλαίσιο της συνεχούς εξέλιξής τους, τα everest προχώρησαν στην πλήρη αναβάθμισή τους και της συνολικής εικόνας τους σε όλα τα επίπεδα. Από το λογότυπο και την αισθητική των καταστημάτων, μέχρι τις υπηρεσίες και φυσικά τη συνολική γευστική εμπειρία – δημιουργώντας έτσι τη νέα εποχή των everest. Η νέα εποχή χαρακτηρίζεται κυρίως από τη νέα αισθητική της αλυσίδας, παρουσιάζοντας ένα νέο και μοντέρνο λογότυπο προσδίδοντας έναν φρέσκο και νεανικό αέρα στη μάρκα, ενώ ταυτόχρονα ανανεώνει τη συνολική εικαστική της ταυτότητα αναδεικνύοντας τον urban χαρακτήρα της.
Από το πρώτο κατάστημα που άνοιξε το 1965 στο Κολωνάκι μέχρι σήμερα, τα everest αποτελούν την πρώτη επιλογή των καταναλωτών. Προσφέρουν διαχρονικά αξιοπιστία για την ποιότητα των προϊόντων και μεγάλη ποικιλία στις επιλογές φαγητού και ροφημάτων, καλύπτοντας τις ανάγκες των καταναλωτών σε όλη τη διάρκεια της ημέρας.
Η σύγχρονη αισθητική των καταστημάτων, η άρτια εξυπηρέτηση, η ευρεία γκάμα προϊοντικών επιλογών σε συνδυασμό με τη λειτουργική ευελιξία της μάρκας, έχουν καθιερώσει τα everest ως το διαχρονικό σημείο συνάντησης των κατοίκων της πόλης.
Φρέσκες συνεργασίες
Η στρατηγική τους συνεργασία με τον chef Βασίλη Καλλίδη, ο οποίος γίνεται food ambassador της μάρκας, αναβαθμίζει τη γευστική εμπειρία των καταναλωτών καθώς ανανεώνει πλήρως το μενού των everest με πρωτοπόρες συνταγές και προϊόντα που φέρουν την υπογραφή του. Παράλληλα, η συνέργειά τους με τον διατροφολόγο Αναστάσιο Παπαλαζάρου φέρνει νέες προϊοντικές κατηγορίες που προάγουν την υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή, καθιστώντας τα everest ως έναν street food προορισμό για κάθε γευστική και διατροφική προτίμηση. Την προϊοντική κατηγορία του καφέ επιμελείται ο head barista trainer Σταύρος Λαμπρινίδης, παγκόσμιος πρωταθλητής barista, ο οποίος βρίσκεται πίσω από την εκπαίδευση του προσωπικού για την τελειοποίηση της τέχνης του καλού καφέ.
Η σύγχρονη αισθητική των καταστημάτων, η άρτια εξυπηρέτηση, η ευρεία γκάμα προϊοντικών επιλογών σε συνδυασμό με τη λειτουργική ευελιξία της μάρκας, έχουν καθιερώσει τα everest ως το διαχρονικό σημείο συνάντησης των κατοίκων της πόλης.
Τα everest αποτελούν ένα ολοκληρωμένο concept σε επίπεδο εικόνας, προϊoντικού μείγματος, εξυπηρέτησης και προώθησης, προσφέροντας μοναδικά εργαλεία σε επιχειρηματίες του κλάδου της εστίασης και διασφαλίζοντας ισχυρά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα.
Τα everest αναδείχθηκαν ως GOLD WINNER Multichannel Development Strategy 2023 στα φετινά THE FRANCHISE SUCCESS AWARDS, χάρη στην εξαιρετική συνεισφορά τους στο franchising και ιδιαίτερα στον κλάδο της εστίασης, καθώς και τη συμβολή τους στην ελληνική οικονομία συνολικά.