Η διεθνής αλυσίδα καταστημάτων super market SPAR με δυναμική παρουσία στον χώρο από το 1932, αποφάσισε την επανείσοδό της στην ελληνική αγορά. Με πάνω από 13.000 καταστήματα σε συνολικά 47 χώρες , και περισσότερους από 350.000 εργαζόμενους, εκτιμά ότι, φέτος, ο κύκλος εργασιών της θα ξεπεράσει τα 35 δισ. ευρώ.
Βασισμένη σε συνεργασίες που αναπτύσσει η εταιρεία με δίκτυα λιανικής ή με ανεξάρτητους retailer οι οποίοι θέλουν να εκμεταλλευτούν τη δυναμική και τις προοπτικές ανάπτυξης ενός παγκόσμιου brand, γίνεται η επιστροφή της SPAR στην ελληνική αγορά. Σύμφωνα με δημοσιεύματα, στα σχέδια της αλυσίδας είναι όχι μόνο η διανομή προϊόντων, αλλά και η ανάπτυξη δικτύου πωλήσεων, καθώς θεωρεί ότι λόγω έντασης των εξαγορών και συγχωνεύσεων που αλλάζουν το χάρτη του κλάδου, δημιουργούνται μεγάλες ευκαιρίες για δίκτυα τα οποία έχουν παράδοση και εμπειρία στη σχετική αγορά.
Η πρώτη της συνεργασία, με τον όμιλο αγορών ΑΣΤΕΡΑΣ που διαθέτει πάνω από 200 καταστήματα λιανικής, και ετήσιο τζίρο που ξεπερνά τα 500 εκατ. ευρώ. έχει ήδη συναφθεί και προβλέπει το rebranding καταστημάτων του ομίλου αγορών, όπως και την πλήρη αναδιοργάνωσή τους βάσει των προδιαγραφών λειτουργίας της SPAR. Οι σχετικές διεργασίες αρχίζουν άμεσα, εντός του 2017, και εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθούν σε βάθος διετίας, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες προβλέπονται οι ακόλουθες δύο επιλογές: τα καταστήματα θα φέρουν είτε την επωνυμία «SPAR» είτε την επωνυμία «SPAR» μαζί με το όνομα του λιανέμπορου. Όσα νέα καταστήματα προστεθούν στο δίκτυο θα φέρουν την επωνυμία «SPAR».
Οι τομείς στους οποίους η SPAR θα δώσει έμφαση είναι οι ακόλουθοι: προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, φρέσκα προϊόντα, τοπικά προϊόντα, σύναψη συμβάσεων με τοπικές βιομηχανίες που θα προβλέπουν, μεταξύ άλλων, την προοπτική διάθεσης των προϊόντων τους σε ξένες αγορές, μέσω του διεθνούς δικτύου SPAR και εκπαίδευση του προσωπικού.