Η ΑΒ Βασιλόπουλος ανακοίνωσε δωρεά προς τον Δήμο Θεσσαλονίκης, προσφέροντας προϊόντα και είδη πρώτης ανάγκης στα Κέντρα Ανοιχτής Προστασίας Ηλικιωμένων (Κ.Α.Π.Η.). Συγκεκριμένα, διέθεσε 400 πακέτα ρολού χαρτιού υγείας για να καλύψει τις ετήσιες ανάγκες των 13 παραρτημάτων Κ.Α.Π.Η. του δήμου.
Επιπλέον, παρέδωσε 420 μπουκάλια νερού, 420 μεγάλα μπουκάλια αναψυκτικών και 350 μπουκάλια κρασιού για δύο σημαντικές εκδηλώσεις: την Παγκόσμια Ημέρα Τρίτης Ηλικίας και μια Χριστουγεννιάτικη γιορτή, στις οποίες συμμετέχουν 800 μέλη των Κ.Α.Π.Η. Οι εκδηλώσεις αυτές έχουν κοινωνικό, πολιτιστικό και ψυχαγωγικό χαρακτήρα, ενισχύοντας τα οικονομικά ασθενέστερα μέλη και δίνοντας τους την ευκαιρία να παρουσιάσουν τις δεξιότητες τους μέσω της χορωδίας και των χορευτικών ομάδων.
Με αυτήν την πρωτοβουλία, η ΑΒ Βασιλόπουλος επιβεβαιώνει τη συνεχή δέσμευση της να υποστηρίζει τις τοπικές κοινότητες, κάνοντας ουσιαστικές πράξεις που βελτιώνουν την καθημερινότητα των ανθρώπων.
GOLD WINNER EXCELLENCE IN MARKETING 2024 στα THE FRANCHISE SUCCESS AWARDS
Η ΑΒ Βασιλόπουλος απέσπασε τη διάκριση GOLD WINNER EXCELLENCE IN MARKETING 2024 στα THE FRANCHISE SUCCESS AWARDS, αναγνωρίζοντας την καθοριστική συμβολή του στο franchising και τη θετική επίδρασή του στην ελληνική οικονομία.
Σε ένα περιβάλλον διαρκών αλλαγών και προκλήσεων που επηρεάζουν την κερδοφορία των franchisees και των δικτύων, το σύστημα franchise της ΑΒ Βασιλόπουλος διαδραματίζει ηγετικό ρόλο χάρη σε μια πολυδιάστατη, εξωστρεφή και καινοτόμο στρατηγική marketing. Η διάκριση αυτή υπογραμμίζει τη σταθερή δέσμευση της ΑΒ Βασιλόπουλος στην ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας του brand, καθώς και στην αύξηση της ανταγωνιστικότητας, της επιχειρηματικής ανάπτυξης και της ευημερίας των franchisees.