To Cappuccio, στο κέντρο της Αθήνας, δίνει στην καθημερινότητά μας ένα άρωμα Ιταλίας. Μοναδικός καφές, αυθεντικές ιταλικές γεύσεις σε έναν cozy χώρο, που ικανοποιεί κάθε γούστο και ανάγκη. Ένα all day καφέ-μπιστρό με ξεκάθαρη ταυτότητα και χαρακτήρα που εύκολα γίνεται το αγαπημένο στέκι του καταναλωτή. Η πρωτότυπη ιδέα του Cappuccio σε συνδυασμό με τον εξαιρετικό τρόπο οργάνωσης και σχεδιασμού συνθέτουν μια ελκυστική επιχειρηματική πρόταση franchise, με υψηλά περιθώρια κέρδους.
Εκλεκτός καφές Cappuccio
Κανείς δεν μπορεί να αντισταθεί στον καφέ του Cappuccio. Το κατάστημα διαθέτει το δικό του αποκλειστικό χαρμάνι. Καφές 100% Arabica με γεμάτη γεύση και πλούσιο άρωμα. Ό,τι ακριβώς χρειαζόμαστε, δηλαδή, για να ξεκινήσουμε τη μέρα μας. Ο καφές του, είναι τόσο αγαπητός που πολλοί αλλάζουν και περιοχή για να πιούν καφέ εκεί. Η ομάδα του Cappuccio γνωρίζει πόσο σημαντικός είναι ο καφές στην καθημερινότητα του σύγχρονου ανθρώπου, οπότε η επιλογή ενός μοναδικού χαρμανιού ήταν μονόδρομος. Μάλιστα, η εταιρεία σκέφτεται να διαθέτει στο κατάστημα, σακουλάκια με τον καφέ ώστε όλοι να έχουν μια «δόση» Cappuccio σπίτι τους ανά πάσα στιγμή.
Πολλαπλές ανάγκες – Πολλαπλά κοινά
Βασική αποστολή του Cappuccio είναι να καλύπτει διαφορετικές ανάγκες και προτιμήσεις αλλά και διαφορετικά κοινά. Έχοντας ως στόχο αυτό, έχει δομήσει έναν τρόπο λειτουργίας για να εξυπηρετεί το κοινό όλες τις ώρες της ημέρας. «Καλύπτουμε τον επισκέπτη από τις 5 και μισή το πρωί μέχρι τις 7 το απόγευμα που κλείνουμε, για ό,τι χρειαστεί. Από το πρωινό του, το μεσημεριανό σνακ μέχρι το απογευματινό καφέ μαζί με γλυκό. Τον έχουμε καλυμμένο σε κάθε του ανάγκη», αναφέρει ο Γιάννης Πάσχος, ιδρυτής του Cappuccio. Το γεγονός βέβαια ότι αυτή τη στιγμή, το κατάστημα έχει γίνει talk of the town, σημειώνοντας εντυπωσιακή επιτυχία, δεν σημαίνει ότι η προσπάθεια σταματάει εδώ. Οι προτιμήσεις των καταναλωτών αλλάζουν και έτσι αλλάζει και το μενού πάντα εναρμονισμένο με τα διεθνή trends του κλάδου αλλά και τις ανάγκες της τοπικής αγοράς. Το Cappuccio βρίσκεται δίπλα στις ανάγκες του καταναλωτή, εξελίσσοντας τις υπηρεσίες του. Ακριβώς την ίδια στάση τηρεί απέναντι στους συνεργάτες του, διαμορφώνοντας ένα το επιχειρηματικό μοντέλο που οδηγεί στην κερδοφορία.