Το Brunch(s)in έχει γίνει στέκι για τους Θεσσαλονικείς και όχι μόνο, κάτι που μαρτυρούν και οι διθυραμβικές κριτικές στο Tripadvisor, όπου κατέχει βαθμολογία 5 στα 5.
Με μεγάλη εμπειρία στην εστίαση και εστιατόρια του Καναδά, ο επικεφαλής της ομάδας του Brunch(s)in, Σπύρος Τάσκος, δημιούργησε ένα καινοτόμο concept με αγάπη για το καλό φαγητό και την καινοτομία. Το Brunch(s)in προμηθεύεται τα καλύτερα και πιο φρέσκα υλικά, διασφαλίζοντας ότι κάθε πιάτο που σερβίρεται δεν υφίσταται καμία έκπτωση στη γεύση, αλλά ούτε και στην ποιότητα. Η επιμονή του Brunch(s)in στην ποιότητα συνηγορεί στις εξαιρετικές βαθμολογίες που έχει λάβει στο Tripadvisor.
Έχοντας επιτύχει να γίνει στέκι για πολλούς food lovers, αποτελεί και μια ιδανική επιχειρηματική πρόταση για τον υποψήφιο franchisee, φέρνοντας ήδη ένα αναγνωρισμένο brand name στο χώρο της εστίασης και ειδικότερα στο brunch, μια κατηγορία που έχει κερδίσει αρκετή διασημότητα τα τελευταία χρόνια.
Το Brunch(s)in διαθέτει όλα τα απαραίτητα χαρακτηριστικά ώστε να υπερβαίνει τις προκλήσεις στην κατηγορία του αποτελώντας μια επιτυχημένη επιχειρηματική πρόταση στην εστίαση:
- Εξειδικευμένη προϊοντική γκάμα με εστίαση στο brunch. Ποιοτικός καφές, γευστικές αλμυρές επιλογές όπως burgers, bagels, ομελέτες, αβγά bennedict καθώς και μια μεγάλη ποικιλία από γλυκές επιλογές όπως pancakes, που μπορούν να καταναλωθούν από νωρίς το πρωί έως αργά το απόγευμα.
- Διαθέτει ισχυρή ταυτότητα με έντονα στοιχεία διαφοροποίησης
- Απευθύνεται σε ένα πιστό κοινό, που συνεχώς ανανεώνεται και έχει την ανάγκη να συμμετέχει – ανήκει σε μια κοινότητα και να έχει το δικό του στέκι.
- Προσφέρεται αποκλειστικότητα στην προτεινόμενη περιοχή που συνεπάγεται μεγιστοποίηση και διασφάλιση της δυναμικής ανάπτυξης του μελλοντικού συνεργάτη.
- Απλό, ευέλικτο και λειτουργικό επιχειρηματικό μοντέλο.
- Ταχύτητα εξυπηρέτησης, μεγαλύτερη παραγωγικότητα, λιγότερο εξειδικευμένο προσωπικό και χαμηλότερο food cost.
- Ολοκληρωμένη και συνεχής εκπαίδευση για το δίκτυο των καταστημάτων σε όλο το φάσμα των λειτουργιών
- Καθορίζεται η στρατηγική και το branding του Brunch(s)in, προσαρμόζοντας τα διαθέσιμα εργαλεία για την ανάπτυξη, προβολή και προώθηση των μελλοντικών καταστημάτων.