Το μεγαλύτερο κατάστημα Zara στην Ελλάδα ανοίγει τις πόρτες του τον Φεβρουάριο του 2024 και θα βρίσκεται στον Πύργο του Πειραιά. Το νέο Zara θα περιλαμβάνει και κατάστημα Zara Home. Στον πρώτο «πράσινο» ουρανοξύστη της χώρας, ο όμιλος ITX Eλλάς, στην ομπρέλα του οποίου περιλαμβάνονται επίσης τα εμπορικά σήματα Massimo Dutti, Pull & Bear, Stradivarius, Oysho και Bershka, θα αναπτύξει ένα από τα μεγαλύτερα καταστήματα Zara του κόσμου, συνολικής επιφάνειας περίπου 6.000 τ.μ.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα, οι εργασίες για τη διαμόρφωση του καταστήματος, που θα καταλαμβάνει χώρους από το ισόγειο έως και τον 2ο όροφο, πρόκειται να ξεκινήσουν μέσα στις επόμενες ημέρες με στόχο να γίνουν τα επίσημα εγκαίνια στις αρχές Φεβρουαρίου του νέου χρόνου. Το νέο κατάστημα θα αντικαταστήσει τα δύο υφιστάμενα καταστήματα συνολικής επιφάνειας 3.000 τετραγωνικών μέτρων, που λειτουργούν αυτή τη στιγμή στον Πειραιά.
Μια διαφορετική στρατηγική
Σε αντίθεση με άλλες μεγάλες εταιρείες στον κλάδο της μόδας που στρέφονται σε μικρότερους χώρους, ο όμιλος Inditex ακολουθεί μια διαφορετική στρατηγική ανοίγοντας μεγαλύτερα καταστήματα. Αυτό γίνεται για δύο βασικούς λόγους. Αρχικά, επιτρέπει στην εταιρεία να προσφέρει μια ποικιλία νέων σειρών προϊόντων με την επωνυμία Zara, η οποία πλέον περιλαμβάνει καλλυντικά, υποδήματα και αθλητικά ρούχα, σε συνδυασμό με τα είδη οικιακού εξοπλισμού της Zara Home.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Zara φέτος κλείνει 30 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα, με τη χώρα μας να θεωρείται μία από τις μεγαλύτερες αγορές του ομίλου Inditex σε πωλήσεις και No 2 μετά την Ισπανία.
Επίσης, δίνει χώρο για τον αυξανόμενο ρόλο που έχουν τα φυσικά καταστήματα στις διαδικτυακές πωλήσεις. Πλέον τα καταστήματα λειτουργούν ως mini logistics απ’ όπου αποστέλλονται τα πακέτα των ηλεκτρονικών παραγγελιών, ενώ οι καταναλωτές μπορούν να παραλάβουν από εκεί τα προϊόντα που αγοράζουν αλλά και να επιστρέψουν τα ανεπιθύμητα. Το νέο μοντέλο των καταστημάτων του ομίλου Inditex, που περιλαμβάνει μεγάλους φυσικούς χώρους σε κτήρια τοπόσημα, σε συνδυασμό με την παροχή εξελιγμένων ψηφιακών εργαλείων, εφαρμόζεται και στην ελληνική αγορά και ήδη κλείνουν καταστήματα που δεν μπορούν να ενταχθούν στη νέα στρατηγική ανάπτυξης.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Zara φέτος κλείνει 30 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα, με τη χώρα μας να θεωρείται μία από τις μεγαλύτερες αγορές του ομίλου Inditex σε πωλήσεις και No 2 μετά την Ισπανία.