Αύξηση 48% παρουσίασε η υπηρεσία delivered by efood το 2023, τόσο στον όγκο παραγγελιών όσο και στον αριθμό καταστημάτων που το επιλέγουν ως υπηρεσία. Η παγίωσή της σε επίπεδο λειτουργίας, μάλιστα, είχε ως αποτέλεσμα το σχεδιασμό του επόμενου βήματος της εταιρείας οδηγώντας στη δημιουργία της υπηρεσίας last mile, η οποία θα αναπτυχθεί εντός του 2024. Σε επίπεδο προτιμήσεων των καταναλωτών, οι οποίοι επέλεξαν την υπηρεσία delivered by efood, τα πιο δημοφιλή προϊόντα ήταν τα είδη supermarket και μικρής λιανικής –μέσω του efood market–, τα burger και ο καφές για το 2023.
Η επέκταση του delivered by efood
Το δίκτυο των συνεργαζόμενων καταστημάτων που αξιοποιούν την υπηρεσία διανομής του efood με το δικό του στόλο έφτασε το περασμένο έτος τα 8.756 σε 21 πόλεις της Ελλάδας, με τελευταίες προσθήκες στη γεωγραφική επέκταση της υπηρεσίας, τη Λαμία, τη Ρόδο, τη Χαλκίδα και τις Σέρρες. Η υπηρεσία delivered by efood κατέγραψε αύξηση 48% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, με τα καταστήματα που επιλέγουν περισσότερο την υπηρεσία delivered by efood για τη διανομή των προϊόντων τους με τον στόλο του efood να είναι τα καφέ, τα mini markets και τα ζαχαροπλαστεία.
Η νέα υπηρεσία μέσα στο 2024
Το efood έχει ήδη δρομολογήσει τη δημιουργία της νέας υπηρεσίας efood last mile, η οποία σε συνδυασμό με τη συνεχή αύξηση της ζήτησης για την υπηρεσία delivered by efood, θα οδηγήσει, το 2024, στη σημαντική αύξηση του αριθμού των διανομέων, με τους οποίους συνεργάζεται η εταιρεία προγραμματίζοντας ήδη την πρόσληψη επιπλέον 20% από το σημερινό στόλο διανομέων. Η νέα υπηρεσία αναμένεται να βοηθήσει στην εξέλιξη και την άμεση και αποτελεσματική λύση για τα καταστήματα, που θα μπορούν πλέον να παραδίδουν τα προϊόντα τους στους καταναλωτές άμεσα, χωρίς να έχουν απαραίτητα συνεργασία με την πλατφόρμα του efood.