Αέρας ανανέωσης στο κατάστημα Mon Kooloor στα Ιλίσια

Κατηγορία: Τελευταία Nέα της Αγοράς
Δημοσιεύτηκε: 19 Οκτωβρίου 2020
Αέρας ανανέωσης στο κατάστημα Mon Kooloor στα Ιλίσια

Tο Mon Kooloor, η πρώτη αλυσίδα με κουλούρι και καφέ της ελληνικής αγοράς, βρίσκει συνεχώς τρόπους να ανανεώνεται και να εξελίσσεται. Το κατάστημα των Ιλισίων ανακαινίστηκε και είναι πιο ευχάριστο από πότε.

Σε ένα χώρο υψηλής αισθητικής, το κοινό των Ιλισίων μπορεί να απολαύσει τις μοναδικές γεύσεις του καταστήματος Mon Kooloor που ήδη έχει γίνει μέρος της καθημερινής του διαδρομής.

mon kulur ilisia anakainisi

Τo δίκτυο Mon Kooloor, το οποίο αναπτύσσεται μέσω franchising από το 2019, διαθέτει φιλόξενα καταστήματα γεμάτα φρεσκάδα και κουλουριένιες μυρωδιές.  Ο ρυθμός ανάπτυξης της αλυσίδας Mon Kulur είναι πραγματικά εντυπωσιακός, καθώς πρόσφατα 6 νέα σημεία σε Αθήνα,Θεσσαλονίκη και Κοζάνη προστέθηκαν στη λίστα των καταστημάτων franchise Mon Kooloor.

Η ανθεκτικότητα των προϊόντων Mon Kulur

Οι τρεις βασικές προϊοντικές κατηγορίες του Mon Kooloor, περιλαμβάνουν το κουλούρι, τον καφέ και τον φρεσκοστυμμένο χυμό.

Όσον αφορά, το κουλούρι είναι ένα προϊόν που έχει να επιδείξει εντυπωσιακή ανθεκτικότητα, καθώς εδώ και δεκαετίες βρίσκεται σταθερά πολύ ψηλά στις προτιμήσεις του καταναλωτικού κοινού. Πλέον, ο πλανόδιος πωλητής κουλουριών, δίνει τη θέση του στα σύγχρονα καταστήματα franchise του Mon Kooloor, που μπορούν να προσφέρουν μία ευρύτατη ποικιλία προϊόντων.

ilisia mon kulur anakainisi 2

Ο καφές είναι επίσης ένα προϊόν “πρωταθλητής” στην κατηγορία των ροφημάτων και των περιφερειακών προϊόντων στον χώρο της εστίασης. Η χώρα μας βρίσκετι ανάμεσα σε εκείνες με την υψηλότερη κατά κεφαλήν κατανάλωση στον κόσμο. Σύμφωνα με έρευνα της Nielsen για λογαριασμό της Ελληνικής Ένωσης Καφέ το 60% των Ελλήνων απολαμβάνει τον καφέ του στο σπίτι ενώ το 40% εκτός σπιτιού, ενώ η αξία της κατανάλωσης εντός σπιτιού ανέρχεται σε 400 εκατ. ευρώ και 3 δισ. ευρώ εκτός σπιτιού.

Τέλος, ο χυμός είναι μια κατηγορία με μεγάλη δυναμική ανάπτυξης καθώς το wellness και ο υγιεινός τρόπος ζωής αποκτά όλο και περισσότερους fan στο ελληνικό καταναλωτικό κοινό.

Μάθε περισσότερα για αυτό το franchise

MON KOOLOOR