
Τη διάκριση Excellence in Marketing, έλαβε το δίκτυο franchise KIOSKY’S CONVENIENCE STORE στα THE FRANCHISE SUCCESS AWARDS 2021, καθώς υλοποίησε μία πολυκάναλη επικοινωνία, μία ολιστική προσέγγιση, προσαρμοσμένη στις ιδιαιτερότητες της εποχής.
«Αυτή η βράβευση είναι σίγουρα μεγάλη τιμή. Αποτυπώνει το σύνολο της προσπάθειάς μας τα τελευταία χρόνια, καθώς και την ομαδική δουλειά των ανθρώπων που υλοποιούν ένα μεγάλο πρόγραμμα για την ανάπτυξη και τη λειτουργία του δικτύου μας. Ευελπιστούμε ότι θα έχουμε την ευκαιρία και τα επόμενα χρόνια να συμμετέχουμε και να διακριθούμε στον ελληνικό θεσμό των βραβείων για το franchising», αναφέρει στο FRANCHISE SUCCESS, o Γρηγόρης Μαχαίρας, Διευθυντής Ανάπτυξης του KIOSKY’S CONVENIENCE STORE.
Ο χώρος των convenience stores παρουσιάζει μια μεγάλη κινητικότητα και έντονο ανταγωνισμό. Ποιες είναι οι νέες τάσεις στον κλάδο;
Τα τελευταία χρόνια, το επιχειρηματικό ενδιαφέρον για τα convenience stores είναι συνεχώς αυξανόμενο. Αποτελεί μια τάση που δεν εμφανίζεται μόνο στην Ελλάδα αλλά στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες. Η τάση αυτή αντανακλά την ανάγκη του καταναλωτή για αγορές κοντά στο σπίτι του, άμεσα και γρήγορα, ανάγκη την οποία τα διευρυμένα καταστήματα γειτονιάς έρχονται να καλύψουν. Με την πανδημία, καταγράφηκε μια επιπλέον τάση που αποτελεί σήμερα ζητούμενο για τα convenience stores, αυτή των ηλεκτρονικών αγορών. Σήμερα, η βιωσιμότητα και η ανάπτυξη των convenience stores στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό στη δυνατότητά τους να συνδυάζουν το φυσικό κατάστημα με το ηλεκτρονικό. Να προσθέσουν δηλαδή ένα επιπλέον κανάλι πώλησης και εξυπηρέτησης έτσι ώστε να παραμένουν ανταγωνιστικά.
Τα KIOSKY’S CONVENIENCE STORE είναι τα νέας γενιάς convenience stores που έχουν δημιουργήσει ένα ισχυρό δίκτυο. Ποιες πρακτικές οδήγησαν σε αυτό το αποτέλεσμα;
Τα KIOSKY’S CONVENIENCE STORE δημιούργησαν ένα νέο μοντέλο στην αγορά. Κατ’ αρχάς, με τον συνδυασμό προϊόντων και υπηρεσιών που προσφέρουν, προσελκύουν τους καταναλωτές περισσότερες φορές μέσα στην ημέρα. Το πρωί για καφέ και πρωινό, το μεσημέρι για σνακ, το απόγευμα και βράδυ για τις συμπληρωματικές του αγορές.
Επιπλέον, αποτελούν το μοναδικό brand που εξυπηρετεί τον καταναλωτή ταυτόχρονα, από δύο κανάλια. Τόσο από το φυσικό όσο και από το ηλεκτρονικό κατάστημα, το ekiosky’s.gr. Το μοντέλο αυτό ενισχύεται από το δίκτυο των καταστημάτων που σήμερα είναι περισσότερα από 50, ενώ μέχρι το τέλος του έτους, ευελπιστούμε ότι θα ξεπεράσουν τα 100 πανελλαδικά αλλά και από τη διανομή των προϊόντων, μέσα σε λίγα λεπτά από την παραγγελία, στο σύνολο σχεδόν της Αττικής.
Ποια είναι τα χαρακτηριστικά και οι ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή και με ποιον τρόπο το δίκτυο franchise KIOSKY’S CONVENIENCE STORE ανταποκρίνεται σε αυτές;
Ο καταναλωτής του σήμερα επιζητά ποικιλία επιλογών, ευκολία στην αγορά και άριστη εξυπηρέτηση. Αυτό το οποίο επιδιώκουμε στα KIOSKY’S CONVENIENCE STORE είναι να παρέχουμε προϊόντα και εξυπηρέτηση που θα αναζητούσε ο καταναλωτής σε υπερτοπικές αγορές, δίπλα στο σπίτι του. Επιπλέον, καλύπτουμε τις διευρυμένες του ανάγκες, δίνοντας την επιλογή να έρθει στο κατάστημα ή να παραγγείλει και να παραλάβει στο σπίτι του.
Η πανδημία του Covid-19 σε συνδυασμό με την ισχυροποίηση της τεχνολογίας και του e-commerce, πόσο έχει επηρεάσει τη λειτουργία των καταστημάτων KIOSKY’S CONVENIENCE STORE;
Τους τελευταίους μήνες, καταγράφηκε μια σημαντική αύξηση των διαδικτυακών αγορών, αποτέλεσμα τόσο του Covid-19 όσο και της ισχυροποίησης του e-commerce, συνολικά. Ο καταναλωτής έχει σίγουρα διαφοροποιημένες ανάγκες, οι οποίες πλέον μας επιβάλουν να προσαρμοστούμε. Η έναρξη της πανδημίας μας βρήκε ήδη έτοιμους, με την πλατφόρμα ekiosky’s. Ο συνδυασμός με το φυσικό κατάστημα και το γεγονός ότι είμαστε το μοναδικό brand της μικρής λιανικής που έχει αναπτύξει την αντίστοιχη επιλογή, μας έχει φέρει σίγουρα σε προνομιακή θέση. Είναι σημαντικό ότι και για τις ηλεκτρονικές αγορές, το κέντρο παραμένει το φυσικό κατάστημα και η αύξηση των καταναλωτών στο ekiosky’s δημιούργησε μια αντίστοιχη ισχυροποίηση του πελατολογίου των καταστημάτων.
Ποια στοιχεία της πρότασης franchise της KIOSKY’S CONVENIENCE STORE την καθιστούν τόσο ανταγωνιστική;
Τους τελευταίους μήνες, έχουμε ξεκινήσει μια διαδικασία διεύρυνσης του δικτύου μας, μέσω του μοντέλου franchise, τόσο στην Αττική όσο και σε ολόκληρη την Ελλάδα. Η συνεργασία με τα KIOSKY’S CONVENIENCE STORE βασίζεται σε ένα καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο το οποίο προφέρει τις εμπορικές συμφωνίες με τους προμηθευτές των προϊόντων, πλήρη υποστήριξη στην κατασκευή, στην ανάπτυξη και την προβολή του καταστήματος καθώς και αποκλειστικότητα της περιοχής καταστήματος και διανομής. Το KIOSKY’S αποτελεί το μοναδικό brand, το οποίο συνδυάζει τις αγορές στο φυσικό κατάστημα, με το ψηφιακό, μέσω της πλατφόρμας ekiosky’s, γεγονός που δημιουργεί πρόσφορες συνθήκες άμεσης ανάπτυξης πελατολογίου. Βασικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα των KIOSKY’S είναι η άμεση συνεργασία και πλήρης υποστήριξη των νέων συνεργατών, από την πρώτη ημέρα που εξασφαλίζει την ταχεία δημιουργία και λειτουργία του καταστήματος, καθώς και την ανάπτυξή του, στην οποία συμμετέχει ενεργά η εταιρεία, σε όλα τα βήματα.
Ποια πολιτική marketing ακολουθεί το δίκτυο KIOSKY’S CONVENIENCE STORE και τι αποτελέσματα επιφέρει στην εταιρεία και τους συνεργάτες;
Υλοποιούμε μια διπλή στρατηγική για την προβολή του brand KIOSKY’S CONVENIENCE STORE, καθώς και την ισχυροποίηση της εικόνας των καταστημάτων μας. Εφαρμόζουμε ένα διευρυμένο πλάνο προβολής τόσο του brand KIOSKY’S όσο και του ekiosky’s, κυρίως σε digital μέσα, έτσι ώστε να έχουν την ευκαιρία οι καταναλωτές να γνωρίσουν το δίκτυο των καταστημάτων μας, τις δυνατότητες αγορών, καθώς και τα προϊόντα και υπηρεσίες που προσφέρουμε. Την ίδια στιγμή, υλοποιούμε καμπάνιες με τοπικά χαρακτηριστικά, για τα καταστήματα, με στόχο να διευρύνουμε τη γειτονιά εξυπηρέτησης των καταστημάτων. Παράλληλα, τόσο στα καταστήματα όσο και στο ηλεκτρονικό κατάστημα, τρέχουμε προσφορές, έτσι ώστε να συνδεθούμε πιο άμεσα με τους καταναλωτές που επιλέγουν με βάση την αξία και τη σχέση ποιότητας – τιμής.