Σε ένα σκηνικό, βγαλμένο από το γνωστό παραμύθι των αδελφών Grimm, μικροί και μεγάλοι απολαμβάνουν λαχταριστά γλυκά από όλον τον κόσμο. Αυτός ακριβώς ο συνδυασμός γεύσεων, θέματος και θεάματος συνθέτει τη μοναδική ταυτότητα του Hans & Gretel, ενός concept που εισάγει έναν νέο τύπο καταστήματος και «παίζει» στην αγορά χωρίς άμεσο ανταγωνισμό.
Τα εξαιρετικής ποιότητας προϊόντα, η παραμυθένια θεματοποίηση των καταστημάτων, οι δομημένες λειτουργίες της εταιρείας, το προσεκτικά επιλεγμένο προσωπικό και η αρχή του total quality management, που διαπερνά κάθε εταιρική λειτουργία, είναι τα στοιχεία που κάνουν το Hans & Gretel μια άκρως επιτυχημένη επιχειρηματική πρόταση με μεγάλη ζήτηση στην αγορά του franchising.
Το 2019 υπήρξε μια πολύ δημιουργική χρονιά για το Hans & Gretel. Με το άνοιγμα εννέα νέων καταστημάτων πέρυσι, έφτασε αισίως τα δώδεκα στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Το 2020 μπήκε, επίσης, δυναμικά καθώς δώδεκα νέα καταστήματα ετοιμάζονται να μπουν στο «μαγικό» δίκτυο του Hans & Gretel. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα δέκα απ’ αυτά αφορούν το εξωτερικό και πιο συγκεκριμένα τη Μαδρίτη, το Ντίσελντορφ, την Κύπρο, τη Σαουδική Αραβία, το Ντουμπάι και την Αίγυπτο.
Ο καταναλωτής μέρος του concept
Η εμπειρία είναι το βασικό ζητούμενο του σύγχρονου καταναλωτή. Θέλει να αφήνει το προσωπικό του αποτύπωμα και να γίνεται μέρος του concept. Οι άνθρωποι του Hans & Gretel, αναγνωρίζοντας αυτή την ανάγκη, δημιούργησαν ένα μοναδικό θεματικό κατάστημα, που μαγεύει με τα χρώματα, τις γεύσεις, τα αρώματα και την παραμυθένια ατμόσφαιρα του. Ποιος μπορεί να αντισταθεί στο Chimney Cake, στα Bubble Waffles με τις μικροσκοπικές φυσαλίδες γλύκας, το Artisanal Gelato με τη μυστική ιταλική συνταγή ή τις βελγικές σοκολάτες;
Ο franchisee του Hans & Gretel δεν χρειάζεται να έχει προηγούμενη εμπειρία στον χώρο της εστίασης. Το Hans & Gretel θα του παρέχει πλήρη εκπαίδευση, συνεχή καθοδήγηση και αναλυτικά εγχειρίδια λειτουργίας, ώστε να μπορεί να διαχειριστεί την επιχείρησή του με άνεση από την πρώτη κιόλας μέρα.
Δομημένο σύστημα franchise
Με ένα έξυπνα σχεδιασμένο και ολοκληρωμένο πλέγμα προϊόντων και υπηρεσιών το Hans & Gretel δημιουργεί μια νέα κατηγορία καταστήματος με ισχυρή πελατειακή βάση. Όσον αφορά το πρακτικό κομμάτι, οι συνταγές του Hans & Gretel είναι απλές στην εκτέλεσή τους, ενώ κοινά υλικά μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε αμέτρητους συνδυασμούς, ρίχνοντας το food cost προς όφελος της κερδοφορίας του franchisee. Επιπλέον, οι τυποποιημένες διαδικασίες και το σύστημα εκπαίδευσης του franchisee και του προσωπικού του διασφαλίζουν την επιτυχία κάθε νέου καταστήματος του δικτύου.
Η μαγεία εξαπλώνεται…
Αν και η καλύτερη διαφήμιση για το Hans & Gretel είναι οι ίδιοι του οι πελάτες του, που διαδίδουν τη «μαγεία» του σε όλον τον κόσμο, η εταιρεία επενδύει συστηματικά στο κομμάτι της επικοινωνίας μέσα από ολοκληρωμένες τεχνικές marketing και δημοσίων σχέσεων. Το δίκτυο, επίσης, παρέχει όλα τα εργαλεία που απαιτούνται για την προώθηση του νέου καταστήματος. Ιδανικό για αμέτρητες τοποθεσίες, το Hans & Gretel είναι ένα κατάστημα που μπορεί να «σταθεί» παντού. Ο franchisee θα πρέπει απλά να διαλέξει ανάμεσα στους 5 τύπους καταστημάτων: το κατάστημα για τουριστική περιοχή με μικρή ή μεγάλη σεζόν, για τουριστική περιοχή με τουρισμό όλο το χρόνο, το κατάστημα με καθιστικό και το κατάστημα για mall. Και φυσικά θα πρέπει να είναι hungry for magic… profits!