«Τα κατοικίδια είναι μέλη της οικογένειας», όπως αναφέρει ο Tim Biörck Eliasson, Συνιδιοκτήτης και Διευθυντής Πωλήσεων της Husse.
Έχοντας αυτήν ακριβώς τη φιλοσοφία, η Husse δόμησε ένα ισχυρό δίκτυο που εκτείνεται σε περισσότερες από 50 χώρες παγκοσμίως και στόχος της αποτελεί να παρέχει την πιο ποιοτική και νόστιμη τροφή στους τριχωτούς φίλους κάθε σπιτιού.
Θέλοντας να μεταδώσει τις αρχές και να διευρύνει το δίκτυό της στη χώρα μας, η επιτυχημένη αλυσίδα αναζητά master franchisee στη χώρα μας. Η Husse διαθέτει ένα οργανωμένο δίκτυο, που διοχετεύει τους franchisees με γνώση για τη διατροφική αξία των τροφών και σημαντικές γνώσεις σε ό,τι αφορά τις διαδικασίες πώλησης και λειτουργίας της επιχείρησής τους, το marketing αλλά και τα ζητήματα εξυπηρέτησης πελατών. Η εκπαίδευση επιτυγχάνεται μέσα από πρακτικές ασκήσεις και μέσω του συστήματος e- learning που διαθέτει η εταιρεία.
Στηρίζοντας τους franchisees με κάθε τρόπο
Οι franchisees λαμβάνουν τις παραγγελίες τους μέσα από το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας και διαμέσου του ηλεκτρονικού συστήματος ενδοεπικοινωνίας, όπου μπορεί κανείς εύκολα να οργανώσει τόσο τις παραγγελίες, όσο και τους πελάτες.
Οι franchisees λαμβάνουν επίσης ένα αρχικό πακέτο που περιλαμβάνει τις προμήθειες, το προφίλ των προϊόντων, τις στολές, επιγραφές που θα φέρουν το σήμα της εταιρείας και θα κολλήσουν στα οχήματά τους, καθώς κι άλλα εργαλεία που αποσκοπούν στην ενίσχυση της αναγνωρισιμότητάς τους στην τοπική αγορά.
Για την Husse εξίσου σημαντικό είναι «να προσφέρει στους franchisees την υποστήριξη που χρειάζονται με βάση τις ανάγκες τους, να βοηθά στο να θέτουν στόχους και να παρακολουθούν τη συνεχή ροή της δουλειάς μέσω ενός συστήματος ενδοεπικοινωνίας και μέσα από τακτές συναντήσεις», τονίζει ο κ. Tim Biörck Eliasson.
Προϊόντα με private label και αποκλειστικά δικαιώματα
Διαθέτει προϊόντα από τη δική της προϊοντική γκάμα που φέρει το δικό της brand name (private label προϊόντα). Συνεπώς, διαθέτει τα αποκλειστικά δικαιώματα των προϊόντων της κι οι πελάτες μπορούν να αγοράσουν τροφές και λοιπά προϊόντα μόνο από τους franchisees. Έτσι, η Husse ελέγχει τα προϊόντα της απ’ όλες τις απόψεις, ως προς την ποιότητα δηλαδή, την τιμή και την ποσότητα, επιτρέποντας στην εταιρεία να αποφύγει τον ανταγωνισμό από τα μεγάλα supermarket.