Διαθέτοντας 45 χρόνια εμπειρίας, το δίκτυο Γρηγόρης προσφέρει με ζεστασιά, πίτες, σάντουιτς, σαλάτες, καφέ και ροφήματα, αφήνοντας στον πελάτη την αίσθηση ποιότητας και αυθεντικότητας, φροντίδας και νοστιμιάς, σιγουριάς και απόλαυσης.
Με όραμα να προσφέρει την καλύτερη καθημερινή εμπειρία καφέ και μικρογευμάτων μέσα από ένα δίκτυο ικανοποιημένων συνεργατών, στους περισσότερους από 250.000 πελάτες που επισκέπτονται τα καταστήματά του καθημερινά, ο Γρηγόρης αναπτύσσεται συνεχώς διαθέτοντας περισσότερα από 300 καταστήματα σε Ελλάδα, Κύπρο, Γερμανία και Μπαχάμες.
Γευστική απόδραση στην πόλη!
Ο Γρηγόρης έχει κερδίσει επάξια μια θέση στην καθημερινότητα των ανθρώπων της πόλης, καθώς προσφέρει μεγάλη ποικιλία από παραδοσιακές γεύσεις και μοντέρνα προϊόντα, καλύπτοντας τις περισσότερες διατροφικές προτιμήσεις. Κρύα και ζεστά σάντουιτς φρεσκοφτιάχνονται επιτόπου στην κουζίνα των καταστημάτων όλη μέρα και αφράτες πίτες με εκλεκτές συνταγές και αγνά υλικά φρεσκοψήνονται καθημερινά, συνεχίζοντας την αξεπέραστη παράδοση στην ποιότητα και τη γεύση.
Παράλληλα, για όσους αναζητούν ένα σύντομο διάλειμμα να απολαύσουν ποιοτικό καφέ, φτιαγμένο από εξειδικευμένο προσωπικό, τα καταστήματα του Γρηγόρη προσφέρουν
μια μεγάλη ποικιλία μοναδικών συνταγών τα καταστήματα του Γρηγόρη προσφέρουν μία μεγάλη ποικιλία μοναδικών συνταγών. Ζεστός ή κρύος, κανονικός ή decafeine, μικρός
ή μεγάλος, ο καφές είναι φτιαγμένος με τη δική του ιεροτελεστία, όπως τον προτιμούν χιλιάδες άνθρωποι κάθε μέρα.
Υποστήριξη και συνεχής βελτιστοποίηση
Τα υψηλά πρότυπα λειτουργίας και ο σεβασμός στον καταναλωτή θέτουν την καθαριότητα των χώρων και την ασφάλεια και υγιεινή των τροφίμων κύρια προτεραιότητα για τον Γρηγόρη, που ακολουθεί πιστοποιημένες διαδικασίες και κανόνες. Ταυτόχρονα, η εταιρεία στοχεύει συνεχώς στη βέλτιστη οργανωτική και λειτουργική δομή με κύριο αντικειμενικό σκοπό τη μεγιστοποίηση της ικανοποίησης των καταναλωτών και των συνεργατών της. Προς αυτή την κατεύθυνση έχει εγκαταστήσει, εφαρμόζει και βελτιώνει συνεχώς ενιαίο Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας & Ασφάλειας Τροφίμων, καθώς και Περιβαλλοντικής
Διαχείρισης, σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα ISO 9001:2008, ISO 22000:2005 και ISO 14001:2004.
Με πολύχρονη εμπειρία και συσσωρευμένη γνώση, ο Γρηγόρης παρέχει σημαντική υποστήριξη στους συνεργάτες του επενδύοντας συνεχώς στη βελτιστοποίηση του εργασιακού τους περιβάλλοντος και στην αποτελεσματική οργανωτική του δομή,
με στόχο τη δημιουργία των καλύτερων και αποδοτικότερων συνθηκών συνεργασίας.
Υιοθετώντας μια στρατηγική ανάπτυξης που βασίζεται στην ενδυνάμωση της ανταγωνιστικότητας του concept, ο Γρηγόρης στοχεύει παράλληλα στην περαιτέρω ανάδειξη της εξαιρετικής ποιότητας των Α’ υλών και των τελικών προϊόντων που διαθέτει το δίκτυο, βελτιστοποιώντας συνολικά την εμπειρία όλων όσων επιλέγουν και εμπιστεύονται το δίκτυο καταστημάτων Γρηγόρης.
Επιβράβευση των πρακτικών που εφαρμόζει η εταιρεία αποτελούν και οι διακρίσεις που έχει λάβει σε ποικίλους τομείς:
Με πολύχρονη εμπειρία και συσσωρευμένη γνώση ο Γρηγόρης έχει κερδίσει επάξια μια θέση στην καθημερινότητα των ανθρώπων της πόλης
Διακρίσεις
• Βραβείο 2017 για δίκτυο Franchise με τα πιο πιστά, και αφοσιωμένα μέλη (Most Loyal Network)
• Επιβράβευση των πρακτικών που εφαρμόζει η εταιρεία αποτελούν και οι διακρίσεις που έχει λάβει σε ποικίλους τομείς:
• Βραβείο 2016 για τον καλύτερο Ηγέτη Franchise (Best Franchise Leader)
• Βραβείο 2015 για τις καλύτερες ενέργειες Μάρκετινγκ (Best Marketing Campaign)
• Βραβείο 2014 για την Καλύτερη Εξυπηρέτηση πελατών (Customer Oriented Franchise)
• Βραβείο 2013 για την Καλύτερη Σχέση Ποιότητας – Τιμής Προϊόντος (Best Value for Money Product)
• Βραβείο 2012 για την Καλύτερη Σχέση Ποιότητας – Τιμής Προϊόντος (Best Value for Money Product)
• Βραβείο 2011 για τον Καλύτερο Ηγέτη Franchise (Best Franchise Leader) για τον κ. Βλάσση Γεωργάτο, Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρείας
• Βραβείο 2010 ως ο Δικαιοπάροχος με το Καλύτερο Εργασιακό Franchise Περιβάλλον (Best Franchise Workplace)
• Βραβείο 2010 για την Καινοτομία στην Εξυπηρέτηση Πελατών, για τη σειρά προϊόντων ≪ Διατροφή & Ισορροπία ≫ από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ).