Το Gellissimo Biscoto, ένας από τους πιο hot προορισμούς στη Θεσσαλονίκη επαναστατεί στο παγωτό και φέρνει τη νέα γεύση με λάβα φιστικιού. Ταξιδεύοντας με το Lava tour ανά την Ελλάδα δίνει την ευκαιρία σε όλους να το δοκιμάσουν. Μεταξύ άλλων έρχεται σε πολλές και διαφορετικές γεύσεις, όπως cheesecake, lacta, ferrero, bueno και βανίλια Μαδαγασκάρης. Να σημειωθεί πως υπάρχει και η δυνατότητα take away.
Ήδη το Lava tour έχει επισκεφθεί πόλεις όπως οι Σέρρες και τα Ιωάννινα, όπου το Gellissimo Biscoto σερβίρει το παγωτό με λάβα φιστικιού σε ένα βανάκι, μια επιλογή άρρητα συνδεδεμένη και με τη γενικότερη street κουλτούρα την οποία έχουν αγκαλιάσει οι καταναλωτές τα τελευταία χρόνια, ενώ η περιοδεία θα συνεχιστεί και σε άλλες πόλεις. Δεν είναι λίγα και τα σχόλια στα social media εκείνων που περιμένουν το Lava Τour και στη δική τους περιοχή ώστε να δοκιμάσουν και αυτοί το νέο παγωτό.
View this post on Instagram
Τι είναι αυτό που κάνει το Gellissimo Biscoto θελκτικό για τον υποψήφιο franchisee;
Το Gellissimo Biscoto είναι ένα concept που απευθύνεται σε πολλαπλά κοινά, ενώ σε ένα κατάστημα ενσωματώνει πολλά ακόμα (παγωτατζίδικο, brunch, dinner, καφές, πρωινό) αυξάνοντας την ανταγωνιστικότητα του επιχειρηματικού μοντέλου, δημιουργώντας οικονομία κλίμακας για τον franchisee που θα το επιλέξει, ενώ η καθετοποιημένη μονάδα που υπάρχει μέσα στα καταστήματα βοηθά στην ανεξαρτησία και τον πλήρη έλεγχο των εξόδων.
Επίσης, εκτός από τη φανταστική εμπειρία sit in, προσφέρει ευέλικτο take-away-delivery για τον πελάτη που θέλει να αποκομίσει την εμπειρία Gellissimo είτε στο σπίτι, είτε στο δρόμο είτε στο γραφείο του και απαιτεί ταχύτητα εξυπηρέτησης
Η στρατηγική marketing του Gellissimo Biscoto βασίζεται στην ανάδειξη του brand με μια ενιαία αντιμετώπιση των προϊόντων και του καταστήματος ως τον ιδανικό προορισμό, όλες τις ώρες της ημέρας. Ο τρόπος που τα προϊόντα παρουσιάζονται στον επισκέπτη, βασίζεται στις νέες τάσεις του ψηφιακού μάρκετινγκ, με έμφαση στο Instagram, τη διάσημη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης που δίνει έμφαση στην εικόνα και το βίντεο.