Frutti di Mare: Διαφοροποίηση και Ποιότητα

Κατηγορία: Η Αγορά του Franchising
Δημοσιεύτηκε: 09 Ιουνίου 2013

«Θα επιζήσουν τα δίκτυα που θα προτείνουν το διαφορετικό, το ποιοτικό και συγχρόνως το οικονομικό».

Συνέντευξη με τον κ. Δημήτρη Ιωσηφίδη Γενικό Δ/ντη της Frutti di Mare

F.S.: Τι έχει αλλάξει στα καταναλωτικά πρότυπα τα τελευταία χρόνια και με ποιο τρόπο οι νέες αυτές συνήθειες έχουν επηρεάσει τον κλάδο;

Δ.Ι.: Τα τελευταία χρόνια έχουν αλλάξει πάρα πολλά στα πρότυπα των καταναλωτών και φυσικά αυτές οι καινούριες συνήθειες επηρεάζουν και τον κλάδο της εστίασης. Είναι δεδομένο πλέον, πως η τιμή είναι όντως ο καθοριστικός παράγοντας, όμως για την Frutti di mare ισχύει ακόμη ο κανόνας «valo valiano” (σχέση ποιότητας-τιμής).

F.S.: Η στροφή των καταναλωτών στις προσφορές καθώς και η αύξηση του Φ.Π.Α στην εστίαση έχουν διαμορφώσει μια νέα πραγματικότητα στην κερδοφορία του κλάδου. Πόσο έχει επηρεαστεί και πώς έχει διαμορφωθεί το επιχειρηματικό σας μοντέλο, λαμβάνοντας υπόψη τα νέα δεδομένα;

Δ.Ι.: Με την αύξηση του Φ.Π.Α και την νέα πραγματικότητα μέσα από τις προσφορέςεπηρεάστηκε κι η δική μας επιχείρηση και συγκεκριμένα το μοντέλο μας διαφοροποιήθηκε ως προς την εισαγωγή ενός menu των 4ων συγκεκριμένων πιάτων σε λουκέτα.

F.S.: Κατά πόσο θεωρείτε ότι οι δυσμενείς οικονομικές συνθήκες έχουν προκαλέσει μετατόπιση των καναλιών πώλησης; Για παράδειγμα ο καταναλωτής προτιμά αγορές από super market, παρά delivery ή έξοδο. Πως πρέπει κατά τη γνώμη σας να αντιδράσουν τα δίκτυα;

Δ.Ι.: Οι δυσμενείς οικονομικές συνθήκες έχουν προκαλέσει μετατόπιση των καναλιών πώλησης και αυτό οδήγησε σε μια νέα πραγματικότητα. Η αντίδραση των δικτύων θα πρέπει να συμβαδίζει με την σχέση ποιότητας και τιμής. Η Frutti di mare καθιέρωσε το take away, με αποτέλεσμα να προσφέρει ένα ποιοτικό προιόν σε ανάλογη τιμή

F.S.: Σύμφωνα με την ετήσια έρευνα του περιοδικού FRANCHISE SUCCESS για το 2012 διαφαίνεται ένα νέο τοπίο στον κλάδο της εστίασης με νέους franchisors και νέα concept να εμφανίζονται στην ελληνική αγορά. Εντούτοις, τα νέα αυτά δίκτυα παρουσιάζουν υψηλά ποσοστά θνησιμότητας, ενώ τα μεγάλα δίκτυα βρίσκονται σε φάση αναδιοργάνωσης του δικτύου και του concept τους. Πως κρίνετε το νέο τοπίο που διαμορφώνεται και ποιές οι εκτιμήσεις σας για το 2013-2014 όπου και προβλέπεται παγίωση της υφιστάμενης κατάστασης;

Δ.Ι.: Όντως ένα νέο τοπίο διαμορφώνεται και στην κατάληξή του θα επιζήσουν τα καινοτόμα δίκτυα. Τα δίκτυα, που θα προσφέρουν το κάτι διαφορετικό, το οποίο θα είναι ποιοτικό, αλλά συγχρόνως οικονομικό.

F.S.: Συνοψίζοντας, πώς θα διαμορφωθούν κατά τη γνώμη σας οι τάσεις το επόμενο χρονικό διάστημα και πού θα πρέπει οι αλυσίδες να επιστήσουν την προσοχή τους;

Δ.Ι.: Την προσοχή τους οι αλυσίδες θα πρέπει να την επιστήσουν στην υπομονή και στην επιμονή. Οι τάσεις για το επόμενο διάστημα θα παραμείνουν ίδιες και οι αλυσίδες θα ήταν καλό να συνεχίσουν να επιμένουν στο διαφορετικό και ποιοτικό.

Μάθε περισσότερα για αυτό το franchise

FRUTTI DI MARE