“Το όραμα του Γρηγόρη είναι να μεταδίδει καθημερινά το χαμόγελο σε όλο τον κόσμο με τον καφέ, τις γεύσεις και τη φιλοξενία του”

Κατηγορία: Συνεντεύξεις από Franchisors
Δημοσιεύτηκε: 13 Σεπτεμβρίου 2022
“Το όραμα του Γρηγόρη είναι να μεταδίδει καθημερινά το χαμόγελο σε όλο τον κόσμο με τον καφέ, τις γεύσεις και τη φιλοξενία του”

Το δίκτυο Γρηγόρης απέσπασε το βραβείο Excellence in Marketing 2022 των The Franchise Success Awards καθώς ηγήθηκε μιας πολύπλευρης, εξωστρεφούς, καινοτόμου και ιδιαίτερα αποτελεσματικής στρατηγικής marketing.

Το FRANCHISE SUCCESS μίλησε με την κα Άννα Κολυβά, Διευθύντρια Marketing της Γρηγόρης για την βράβευση της εταιρείας, τις προκλήσεις της εποχής και την επιχειρηματική πρόταση Γρηγόρης.

Νέο κατάστημα Γρηγόρης στο Βόλο (2)

Τα καταναλωτικά πρότυπα και το οικονομικό περιβάλλον μεταβάλλονται συνεχώς. Με ποιον τρόπο η αλυσίδα Γρηγόρης διατηρεί την ηγετική θέση και τη μοναδική αγοραστική εμπειρία, πάρα τις προκλήσεις της εποχής;

Από το 1972 που ξεκίνησε ο Γρηγόρης Γεωργάτος το πρώτο κατάστημα στη Δάφνη, είχε θέσει μία αρχή: σεβόμαστε απόλυτα τον καταναλωτή και του προσφέρουμε τα πιο ποιοτικά προϊόντα, συνδυασμό με την πιο ζεστή φιλοξενία. Σε αυτό το πλαίσιο, εκτός από την άριστη ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών, εμείς στον Γρηγόρη προσφέρουμε στους πελάτες μας αυτό που θέλουν, όποιες κι αν είναι οι διατροφικές τους επιλογές. Αφουγκραζόμαστε συνεχώς τις ανάγκες τους και στη συνέχεια η ομάδα του R&D δημιουργεί και δοκιμάζει νέα προϊόντα που θα τις καλύψουν. Αυτή τη στιγμή, εκτός από τα παραδοσιακά μας προϊόντα, προσφέρουμε επιλογές wellbeing, vegan, protein, κλπ. Ταυτόχρονα, επενδύουμε συνεχώς και στο digital transformation έτσι ώστε να προσφέρουμε μία ενιαία και αναβαθμισμένη εμπειρία τόσο online, όσο και στο φυσικό κατάστημα.  Και μιλώντας για το φυσικό κατάστημα, θα ήθελα να τονίσω τη σημασία του στη διαμόρφωση της εμπειρίας του πελάτη. Εκτός από το ότι θα πρέπει να είναι φιλόξενο και πελατοκεντρικό, θα πρέπει επίσης να είναι μοντέρνο και «θελκτικό». Για το λόγο αυτό, πέρυσι λανσάραμε τη νέα εικόνα καταστήματος, η οποία θεωρούμε ότι, σε συνδυασμό με τα προϊόντα και το χαμόγελο του προσωπικού μας, προσφέρει στους πελάτες μας μία ξεχωριστή αγοραστική εμπειρία.

Μια απ’ τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η αγορά στην post covid περίοδο, είναι η έλλειψη προσωπικού. Πώς το αντιμετωπίσατε;

Η εύρεση προσωπικού στην post covid εποχή, είναι  μία μεγάλη πρόκληση όχι μόνο για το Γρηγόρη, αλλά για όλες τις επιχειρήσεις παγκοσμίως. Η αλήθεια είναι ότι πλέον δεν επιλέγει μόνο ο εργοδότης το προσωπικό, αλλά και ο εργαζόμενος την επιχείρηση στην οποία θα δουλέψει. Άρα είναι πολύ σημαντικό να έχεις διαμορφώσει ένα εξαιρετικά ελκυστικό εργασιακό περιβάλλον, έτσι ώστε να είσαι στις πρώτες επιλογές των εργαζομένων. Εμείς δουλεύουμε εδώ και πολλά χρόνια σε αυτή την κατεύθυνση, γιατί στο Γρηγόρη, ο άνθρωπος ήταν, είναι και θα είναι στο κέντρο. Είτε είναι πελάτης, είτε συνεργάτης, είτε προσωπικό. Ο σεβασμός, η ενσυναίσθηση, η αξιοκρατία, η ανταμοιβή και η εξέλιξη, είναι οι ακρογωνιαίοι λίθοι της στρατηγικής του HR. Με αυτούς τους τρόπους καταφέρνουμε όχι μόνο να ανταποκριθούμε στην πρόκληση της έλλειψης προσωπικού, αλλά και να κρατήσουμε το υφιστάμενο προσωπικό στην εταιρία μας. Γιατί και αυτό είναι πολύ σημαντικό. Εδώ αξίζει να σας αναφέρω ότι μέχρι και σήμερα συνεχίζουν να εργάζονται στο Γρηγόρη, άνθρωποι που είχαν ξεκινήσει στα πρώτα καταστήματα και στα τότε κεντρικά γραφεία. Αυτή τη στιγμή, πάνω από το 30% του προσωπικού των κεντρικών γραφείων, εργάζεται στο Γρηγόρη πάνω από 10 χρόνια.

Γρηγόρης Κορυδαλλος

Ποια πολιτική marketing ακολουθεί το δίκτυο Γρηγόρης και τι αποτελέσματα επιφέρει στην εταιρεία και τους συνεργάτες;

Το όραμα του Γρηγόρη είναι να μεταδίδει καθημερινά το χαμόγελο σε όλο τον κόσμο με τον καφέ, τις γεύσεις και τη φιλοξενία του. Έχοντας ως βάση το όραμά μας από το οποίο έχουν διαμορφωθεί το brand promise και proposition, χαράσσουμε κάθε εποχή τη στρατηγική μας, λαμβάνοντας πάντα υπόψη το περιβάλλον, την αγορά και φυσικά τον καταναλωτή. Αξιοποιώντας όλα τα data που έχουμε στη διάθεσή μας, σχεδιάζουμε στρατηγική με focus στον πελάτη. Λειτουργούμε προγραμματισμένα αλλά και με ευελιξία, αντιμετωπίζοντας αποτελεσματικά όλες τις προκλήσεις και αξιοποιώντας όλες τις ευκαιρίες.

Σε ένα franchise δίκτυο, είναι πολύ σημαντικό με τις ενέργειες marketing να διατηρείς τον τελικό σου πελάτη ευχαριστημένο, καθώς έτσι δημιουργείς ευχαριστημένους συνεργάτες franchisee και εργαζόμενους που σε εμπιστεύονται και γίνονται οι καλύτεροι brand ambassadors.

Σε αυτό το πλαίσιο, μεγάλη προτεραιότητα  αποτελεί το περιβάλλον και οι κοινωνικές δράσεις. Συγκεκριμένα προωθούμε τα επαναχρησιμοποιούμενα είδη και έχουμε αντικαταστήσει τα πλαστικά μίας χρήσης με είδη φιλικά προς το περιβάλλον, προσπαθούμε με όλες μας τις δυνάμεις να πετύχουμε μηδενική σπατάλη τροφίμων και είμαστε δίπλα στην κοινωνία όταν μας χρειάζεται.

 

Μάθε περισσότερα για αυτό το franchise

ΓΡΗΓΟΡΗΣ