«Το 90% των franchises του Mon Kooloor είναι οικογενειακές επιχειρήσεις»

Κατηγορία: Συνεντεύξεις από Franchisors
Δημοσιεύτηκε: 12 Ιουλίου 2021
«Το 90% των franchises του Mon Kooloor είναι οικογενειακές επιχειρήσεις»

Το δίκτυο Mon Kooloor ξεχώρισε στα THE FRANCHISE SUCCESS AWARDS 2021, λαμβάνοντας το βραβείο Family Friendly Franchise, καθώς επιβραβεύει και στηρίζει την έννοια της επιχειρηματικής δραστηριότητας σε επίπεδο οικογένειας. Τα αδέρφια Στάθης και Θοδωρής Καραδήμας, Συνιδρυτές του Mon Kooloor μίλησαν στο FRANCHISE SUCCESS για τον λόγο της βράβευσης, τις νέες τάσεις στην αγορά της καφεστίασης αλλά και τις καταναλωτικές συνήθειες.

«Ευχαριστούμε θερμά το FRANCHISE SUCCESS MEDIA GROUP για αυτή τη βράβευση, η οποία ουσιαστικά αποτελεί αναγνώριση του κόπου που έχουμε καταβάλλει για αυτό το αποτέλεσμα. Επίσης, ευχαριστούμε τους εξειδικευμένους συμβούλους της THE FRANCHISE CO., που μας έχουν δομήσει το σύστημα franchise, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην ανάπτυξη του Mon Kulur. Αξίζουν συγχαρητήρια και οι δύο ομάδες!», δηλώνουν χαρακτηριστικά.

mon-kοοlοοr-franchisors-franchise-success-awards

Ποιες είναι οι νέες τάσεις στην καφεστίαση και τι προοπτικές ανάπτυξης υπάρχουν στον κλάδο;

Οι τάσεις γέρνουν πάρα πολύ στο healthy. Επιπλέον, οι προοπτικές για τα καταστήματα που συνδυάζουν καφέ και φαγητό, είναι τεράστιες, αναλόγως την ώρα που θα τα προωθήσεις αλλά και την ώρα που θα τα παρασκευάσεις. Εμείς στο Mon Kooloor, έχουμε επεκτείνει τον κλάδο, προσφέροντας ένα ολοκληρωμένο concept που συνδυάζει το αγαπημένο σε όλους μας κουλούρι, με καφέ, ροφήματα και χυμούς. Ακόμα, έχουμε εστιάσει σε νέα προϊόντα, πιο healthy, πάντα στο σχήμα του κουλουριού, ανταποκρινόμενοι στη νέα αυτή τάση.

Πιστεύετε δηλαδή ότι το healthy κι η παράδοση συνθέτουν κάτι που αναζητά ο καταναλωτής;

Την παράδοση δεν την αναζητά. Συνήθως, τη βρίσκει μπροστά του. Το healthy, ανάμεσα σε τόσες τάσεις που υπάρχουν αυτή τη στιγμή, θεωρούμε πως μας ταιριάζει πιο πολύ ως λαός. Έχουμε μεγαλώσει στη healthy διατροφή, χωρίς να το αναζητάμε. Ό,τι τρώμε, το 90% του ελληνικού φαγητού είναι healthy. Οι ρίζες του είναι healthy, άσχετα με το πώς παρασκευάζεται στη συνέχεια.

Και όταν σχεδιάζετε νέα προϊόντα και νέες ιδέες για το κατάστημα, ποιον καταναλωτή έχετε στο μυαλό σας;

Σίγουρα, καλύπτουμε τις ανάγκες κάθε καταναλωτή, με τα κλασικά μας κουλούρια. Όταν δημιουργούμε κάτι νέο, έχουμε στο μυαλό μας τον απαιτητικό πελάτη, όσον αφορά το πρωινό και το brunch του. Το brunch είναι η νέα «οδός» που ανοίγουμε, από τις 12 το μεσημέρι κι έπειτα. Αυτό είναι το στοίχημα για εμάς. Δεν είναι εύκολο να χορτάσεις τον κάθε απαιτητικό καταναλωτή εξ ολοκλήρου με ένα σνακ όπως το κουλούρι και να προσφέρεις παράλληλα, healthy επιλογές, πάντα, προσιτή τιμή.

mon-kοοlοοr-franchisors-franchise-success-awards

Ποια είναι τα χαρακτηριστικά του Mon Kooloor που το καθιστούν καινοτόμο και διαχρονικό;

Είμαστε καινοτόμοι, καθώς ξεχωρίσαμε το προϊόν του κουλουριού από τη μεγάλη γκάμα της αρτοποιίας. Το δημιουργήσαμε μεμονωμένα, σε ένα κατάστημα και γίναμε ειδικοί πάνω σε αυτό. Και αφού ο πελάτης επισκέπτεται το κατάστημά μας για να απολαύσει ένα κουλούρι, σε διαφορετικές πλέον, γλυκές κι αλμυρές παραλλαγές, μας δίνει ώθηση να δημιουργήσουμε ακόμα μεγαλύτερη γκάμα προϊόντων. Για παράδειγμα, σε εμάς το κοινό θα απολαύσει κουλουράκι, παρασκευασμένο με αλεύρι Ντίνκελ, πλούσιο σε φυτικές ίνες, με μια λαχταριστή γέμιση, κάτι που συνεχίζει να μας κάνει πρωτοπόρους.

Ποιες αλλαγές παρατηρήσατε στη συμπεριφορά των καταναλωτών στην Covid-19 εποχή;

Οι καταναλωτές δεν έχουν την ίδια όρεξη, τον ίδιο ζήλο να πάνε να ψωνίσουν σε ένα κατάστημα. Βιάζονται, φοβούνται. Επικρατεί ένας πανικός. Οπότε, το Mon Kooloor τους δίνει το λίγο πιο παιχνιδιάρικο, πιο χαρούμενο κλίμα. Ένα κέρασμα που μπορεί να σου κάνει ο φιλικός άνθρωπος μέσα στο κατάστημα, ένα κουλούρι, ένα κριτσίνι, ένα εσπρεσάκι. Στην κατάσταση που ζούμε δεν ξέρεις αν ο άλλος γελάει πίσω από τη μάσκα ή αν είναι στεναχωρημένος. Ουσιαστικά, αυτό που μας διαφοροποιεί και μας έκανε να ξεχωρίσουμε είναι τα φρέσκα και λαχταριστά προϊόντα μας αλλά και η εμπειρία που βιώνει ο πελάτης στα καταστήματα της αλυσίδας, σε συνδυασμό με τη φιλική μας εξυπηρέτηση και την επικοινωνία.

mon-kοοlοοr-franchisors-franchise-success-awards

Πόσο σημαντικός είναι ο θεσμός της οικογένειας για το δίκτυο Mon Kooloor και με ποιον τρόπο στηρίζετε την έννοια της επιχειρηματικής δραστηριότητας σε επίπεδο οικογένειας;

Ο θεσμός της οικογένειας για εμάς είναι ό,τι πιο σημαντικό έχει ένας άνθρωπος και αυτό μεταδίδουμε στους φίλους, τους συνεργάτες και τους υπαλλήλους που είναι δίπλα μας. Σταθήκαμε στον κόσμο με δωρεάν παροχές, με βοήθεια προσωπική, δουλέψαμε μέσα στα καταστήματα του δικτύου και δουλεύουμε ακόμα. Ό,τι περνάει από το χέρι μας, το κάνουμε. Αλλά νομίζω μια καλή κουβέντα, ένας γλυκός λόγος με τον άνθρωπο που συνεργάζεσαι αυτή την περίοδο είναι ό,τι καλύτερο μπορείς να του δώσεις.

Για παράδειγμα, αν κάποιος franchisee χρειαστεί να λείψει για οικογενειακούς λόγους, εμείς τον καλύπτουμε με προσωπικό. Υπάρχουν δύο ομάδες στην εταιρεία που καλύπτουν τα καταστήματα για οποιονδήποτε λόγο κι αν προκύψει. Το 90% των franchisees μας είναι οικογενειακές επιχειρήσεις. Ο θεσμός της οικογένειας εντός του καταστήματος είναι και το μυστικό της επιτυχίας. Έτσι ξεκινήσαμε και εμείς κι έτσι, συνεχίσαμε. Και με αυτό τον τρόπο μπορούμε να βρούμε λύσεις στον εκάστοτε franchisee, σε οποιοδήποτε πρόβλημα προκύψει.

Μάθε περισσότερα για αυτό το franchise

MON KOOLOOR