«Οι multi-unit και multi-brand προσεγγίσεις, που και εμείς έχουμε υιοθετήσει, έχουν στόχο να προσφέρουν στον franchisee extra τζίρο και διεύρυνση των πωλήσεων σε καθημερινή βάση, χωρίς πολλά άλλα έξοδα. Όπως γνωρίζετε, εμείς πρόσφατα κάναμε με πολύ μεγάλη επιτυχία εισαγωγή του brand MyCοοk με ονειρεμένα μαγειρευτά και του brand MyBurger με extreme γεύσεις από τον Δημήτρη Σκαρμούτσο», αναφέρει σε συνέντευξή του στο ΠΑΝΟΡΑΜΑ FRANCHISE 2024, ο κ. Κωνσταντίνος Αντάρας, Διευθύνων Σύμβουλος της Pizza Fan.
Ο ίδιος επισημαίνει: «Ταυτόχρονα, ετοιμάζουμε μια αλυσίδα τηγανητού κοτόπουλου με το όνομα John Wing και μια αλυσίδα burger με το όνομα Grill Bill που θα διαφέρουν από το σημερινό μας concept γιατί θα διαθέτουν χώρο για dine in, ενώ έρχονται και 3 νέα dark stores, που είναι όμως και εντυπωσιακά κεφάλαια του δικού μας μενού όπως ΜyPasta, MySalad, MyVegan που θα δείτε πολύ σύντομα και αυτά να υλοποιούνται».
Το δικό μας μοντέλο εδώ και σχεδόν 30 χρόνια έχει αποδείξει τη μεγάλη αποτελεσματικότητά του.
Ποια θεωρείτε την κυριότερη πρόκληση που αντιμετώπισε το δίκτυό σας το 2023; Ποια στρατηγική και ποιες κινήσεις ακολουθήσατε για να την αντιμετωπίσετε;
Νομίζω η μεγαλύτερη πρόκληση είχε να κάνει με τη διατήρηση της ποιότητας. Όταν αυξάνονται οι συντελεστές σε ένα περιβάλλον που οι τιμές του καταναλωτή έχουν ήδη ανέβει αισθητά κάποιες επιχειρήσεις μπαίνουν στον πειρασμό να αλλάξουν κάτι από το συνολικό value του προϊόντος τους.
Το δικό μας μοντέλο που εδώ και σχεδόν 30 χρόνια έχει αποδείξει τη μεγάλη αποτελεσματικότητά του μας επέτρεψε να απορροφήσουμε τους κραδασμούς ανώδυνα και όχι μόνο να μείνουμε ανεπηρέαστοι αλλά να παρουσιάσουμε σημαντική αύξηση.
Ο covid-19 ήρθε και παρήλθε, τουλάχιστον όσον αφορά στις σοβαρές επιπτώσεις της πανδημίας. Τελικά –ως απολογισμό– ποιες αλλαγές έφερε και σε ποιους τομείς, ποια διδάγματα βγαίνουν όσον αφορά την αντιμετώπιση έκτακτων καταστάσεων και πώς μπορούν να θωρακιστούν τα δίκτυα franchise σε ανάλογες περιπτώσεις.
Όπως κάθε κρίση αφήνει πίσω της και πολύτιμη γνώση που οι επιχειρήσεις μπορούν να αξιοποιήσουν για το μέλλον. Για παράδειγμα η τηλεργασία μας βοήθησε να αναπτύξουμε καλύτερα την ομάδα μας και να μπορούμε να λειτουργούμε ακόμα και σε στιγμές μιας κρίσης που μπορεί να ξανασυμβεί.
Ταυτόχρονα το call center μας αποκεντρώθηκε από τα κεντρικά κτίρια της διοίκησης δίνοντας μας τη δυνατότητα να προσφέρουμε θέσεις εργασίας και σε ανθρώπους με μειωμένη κινητικότητα.
Σε εποχές αβεβαιότητας ο υποψήφιος επιχειρηματίας αναζητά μοντέλα Franchising που να έχουν αποδείξει τη δυναμική τους στην πράξη.
Ο νέος σχεδιασμός των ταινιών ασφαλείας, η ανέπαφη παράδοση και οι αυστηροί κανόνες contact του προσωπικού με το προϊόν παραμένουν και σήμερα πάρα πολύ σημαντικοί για τη συνολική ασφάλεια της λειτουργίας μας και είναι σημαντικές επενδύσεις στο μέλλον του brand.
Τα τελευταία τρία χρόνια, η αύξηση του franchising στην Ελλάδα οφείλεται σε μεγάλο βαθμό σε multi–unit και multi–brand franchisees, γεγονός που αποδεικνύει την αποδοτικότητα του θεσμού. Τι πρωτοβουλίες πρέπει να πάρουν οι εταιρείες, έτσι ώστε να ενδυναμώσουν ακόμα περισσότερο αυτή την τάση;
Οι multi-unit και multi-brand προσεγγίσεις, που και εμείς έχουμε υιοθετήσει, στόχο έχουν να προσφέρουν στον franchisee extra τζίρο και διεύρυνση των πωλήσεων σε καθημερινή βάση χωρίς πολλά άλλα έξοδα. Όπως γνωρίζετε εμείς πρόσφατα κάναμε με πολύ μεγάλη επιτυχία, εισαγωγή του brand MyCοοk με ονειρεμένα μαγειρευτά και του brand MyBurger με extreme γεύσεις από τον Δημήτρη Σκαρμούτσο.
Ταυτόχρονα ετοιμάζουμε μια αλυσίδα τηγανητού κοτόπουλου με το όνομα John Wing και μια αλυσίδα burger με το όνομα Grill Bill που θα διαφέρουν από το σημερινό μας concept γιατί θα διαθέτουν χώρο για dine in, ενώ έρχονται και 3 νέα dark stores, που είναι όμως και εντυπωσιακά κεφάλαια του δικού μας μενού όπως ΜyPasta, MySalad, MyVegan που θα δείτε πολύ σύντομα και αυτά να υλοποιούνται.