Κρητικός Top Market «Είμαστε δίπλα στον πελάτη»

Κατηγορία: Συνεντεύξεις από Franchisors
Δημοσιεύτηκε: 12 Ιανουαρίου 2015
Κρητικός Top Market «Είμαστε δίπλα στον πελάτη»

«Οι επιχειρηματικοί στόχοι για τον Franchisee, επιτυγχάνονται όταν παίρνει σάρκα και οστά η φιλοσοφία του “είμαστε δίπλα στον πελάτη”. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να κερδίσει την εμπιστοσύνη του..»

Αντώνης Παπαδόπουλος, Υπεύθυνος Ανάπτυξης της Κρητικός Top Market

«Η απάντηση είναι πολύ εύκολη και απλή. Είναι θέμα Φιλοσοφίας του κάθε Franchisor. Η σωστή αντιμετώπιση είναι όλα τα προνόμια και υποχρεώσεις που υπάρχουν και από τις δυο πλευρές, να συνεχιστούν και στην επόμενη «Νέα Συνεργασία» με αποτέλεσμα να υπάρξει προστασία. Αυτή η τακτική έχει μόνο θετικά αποτελέσματα, γιατί θα πρέπει να καταλάβουμε ότι και οι δυο πλευρές είναι από την ίδια όχθη και το συμφέρον του ενός, είναι κέρδος και του άλλο. Η σχέση δηλαδή είναι Win Win και είναι η μόνη σχέση που μπορεί να ικανοποιήσει και τις πιο δύσκολες συνεργασίες»

F.S.: Σε ποια σημεία πιστεύετε είναι σημαντικό να επιστήσει την προσοχή του ο υποψήφιος franchisee -πριν την τελική του επιλογή- όσον αφορά:

  • την περιοχή και το σημείο δραστηριοποίησης
  • τα οικονομικά μεγέθη και τα συνολικά κεφάλαια που απαιτούνται
  • τους επιχειρηματικούς στόχους που θέτει
  • την αλυσίδα με την οποία θα επιλέξει να συνεργαστεί

Α.Π.: Το πρώτο σημείο που πρέπει να προσέξει ο Franchisee είναι η σωστή επιλογή Αλυσίδας. Πρέπει να ελέγξει τη φήμη που έχει δημιουργήσει, κατά ποσό κοντά είναι μέσα στην αγορά βγάζοντας επίκαιρες προσφορές και ποιες είναι γενικά οι Παροχές Υπηρεσιών που προσφέρει στους Καταναλωτές καθώς και στους Συνεργάτες.
Η επιλογή του σημείου είναι από τις πλέον σημαντικότερες αποφάσεις που πρέπει να λάβουμε σοβαρά υπόψη. Θα πρέπει η επιλογή να έχει κάποια κριτήρια τα οποία θα φέρουν την επιχειρηματική δραστηριότητα, πιο κοντά στην επίτευξη του στόχου. Μερικά από τα κριτήρια είναι ότι το σημείο θα πρέπει να βρίσκεται σε κάποιο κεντρικό σημείο, να είναι σε μια λογική απόσταση από τον ανταγωνισμό, και να έχει χαμηλά λειτουργικά κόστη.
Οι επιχειρηματικοί στόχοι για τον Franchisee, επιτυγχάνονται όταν παίρνει σάρκα και οστά η φιλοσοφία του ¨είμαστε δίπλα στον πελάτη¨. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να κερδίσει την εμπιστοσύνη του, προσφέροντας καθαριότητα, ευγένεια, εξυπηρέτηση, προσφορές και επάρκεια προϊόντων. Κοινώς οι επιχειρηματικοί του στόχοι, θα πρέπει να συμπίπτουν με αυτούς της εταιρείας, δηλαδή να έχει καθημερινή ανάπτυξη καλαθιού και πελατείας.
Για να υλοποιηθούν όλα τα παραπάνω, θα πρέπει να υπάρχουν τα ανάλογα Κεφάλαια. Μέσα στην γενικότερη έρευνα που κάνει ο Franchisee για την περαιτέρω συνεργασία του, θα πρέπει να ξεχωρίσει τον Franchisor, που έχει φτιάξει καταστήματα τα οποία είναι σύγχρονα, μοντέρνα, όμορφα, ανθρώπινα, ζεστά. Με λίγα λόγια θα πρέπει να επιλέξει Συνεργάτη που η σχέση Ποιότητας και τιμής και ως προς την κατασκευή, να είναι σε πλήρη αρμονία.

F.S.: Πώς μπορεί να λειτουργήσει ο franchisee με το δεδομένο των συνεχών εξαγορών; Υπάρχει κάποιου είδους «προστασία»;

Α.Π.: Η απάντηση είναι πολύ εύκολη και απλή. Είναι θέμα Φιλοσοφίας του κάθε Franchisor. Η σωστή αντιμετώπιση είναι όλα τα προνόμια και υποχρεώσεις που υπάρχουν και από τις δυο πλευρές, να συνεχιστούν και στην επόμενη ¨Νέα Συνεργασία¨ με αποτέλεσμα να υπάρξει προστασία. Αυτή η τακτική έχει μόνο θετικά αποτελέσματα, γιατί θα πρέπει να καταλάβουμε ότι και οι δυο πλευρές είναι από την ίδια όχθη και το συμφέρον του ενός, είναι κέρδος και του άλλο. Η σχέση δηλαδή είναι Win Win και είναι η μόνη σχέση που μπορεί να ικανοποιήσει και τις ποιο δύσκολες συνεργασίες.

F.S.: Τον τελευταίο καιρό βλέπουμε να πληθαίνουν τα εξειδικευμένα παραδοσιακά παντοπωλεία, τα οποία κερδίζουν θέση στην καθημερινότητα των καταναλωτών για μικρές ή μεγαλύτερες αγορές. Πώς βλέπετε να εξελίσσεται αυτή η τάση -που φαίνεται να κερδίζει το δικό της μερίδιο στην αγορά- και σε ποιο βαθμό επηρεάζει την αγορά των s/m;

Α.Π.: Τα παραδοσιακά παντοπωλεία θα παίρνουν όλο και περισσότερο μερίδιο από τα μεγάλα S/M λόγω του ό,τι να μικρά σημεία έχουν άμεση επικοινωνία με τους πελάτες και κερδίζουν έτσι την εμπιστοσύνη τους, και γιατί έχουν μικρότερη γκάμα προϊόντων με αποτέλεσμα να μην «παρασύρεται» ο πελάτης. Όλα τα παραπάνω επηρεάζουν τα μεγάλα S/M.

Μάθε περισσότερα για αυτό το franchise

ΚΡΗΤΙΚΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ